Super Single - Still single ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Super Single - Still single ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 13:28

En jullie?
Nee, ook Valentijnsdag heeft er bij mij geen verandering in kunnen brengen...
Na alle dates en fanatiek smsende kerels bleef mijn valentijnsdag vrij stil. Verward

Natuurlijk had ik expes de hele dag volgeplanned om maar niet te hoeven aanschouwen hoevaak de postbode bij me langs zou komen Knipoog
Dus om negen uur 's avonds kwam ik thuis, en daar lag welgeteld... één kaartje op de mat. Party!!

Een héél spannend kaartje met een groot hart erop.... Bloos!

geadresseerd aan....

Marwin BV, het bedrijf wat hier zat voor ik er kwam wonen. Gewoon reclame dus.. grmbl. Ziek

Maargoed, ik verwachtte toch al niks. Schijnheilig Vrijdag overigens wel wezen stappen. Heb je dat wel eens? Dat je hoofd gewoon goed zit? Pling Dat je de kroeg binnenstapt en denkt: kom maar op dan...! Dat had ik vrijdag. Dus tsja, daar moet je gebruik van maken he? Eens kijken hoeveel geinteresseerden er dan zijn. Heb dus onwijs staan flirten met de halve kroeg. Was een kerel met krulletjes die echt leuke oogjes had. Maar niks anders uit kon brengen als 'Ik ben zo lam!' (Okee dan...) (Ach, het feit dat mijn ex er was en die me nogal in de gaten hield, >;) gaf me nog wel een reden om even extra naar die jonge te lachen he.. )

Op een bepaald moment had ik die jongen met de leuke lach Haha! weer in de gaten. Die kom ik al weken tegen maar we hebben nooit een woord gewisseld, alleen gelachen naar elkaar en wat gedanst. In het kader van Valentijnsdag dacht hij waarschijnlijk: niet geschoten altijd mis Knipoog want hij vroeg of ik zin had om zondag te gaan schaatsen. Leek me leuk, zei ik.

Vijf minuten later bedacht ik me echter dat ik het géén goed plan vond, meneer was leuk zolang ie gewoon lachte en danste, maar zodra hij begon te praten was de lol er eigenlijk af! Dus hoe kwam ik daar nou weer onderuit... Slapen

Nou de oplossing was vrij simpel, hij had nog geen telnr gevraagd en kent me verder ook niet, dus Laura is gewoon de kroeg uitgesneaked... all by myself... snel wegwezen...

Better luck next year Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:31

En zoals altijd weer: lol Lachen

Arme jongen met de leuke lach Lachen

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:32

hahaha ik lig altijd helemaal krom om jou verhalen!
Ik vind het echt geweldig hoe je het verwoord. OK dan!
Please blijven schrijven graag!

P.S.
Enne mijn valentijnsdag was ook niet leuk hoor, Ach gut ben naar het graf van een vriendin geweest die vorig jaar op valentijnsdag is begraven Verdrietig

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:57

oh mijn valentijsavond was lekker rustig en ik had het huis voor mij alleen. Rustig op de bank naar Pirate of the Carribean gekeken (had ik die middag gehuurd) met een colaatje en een cholademousse om op te lepelen. Goede film trouwens, lekker gelachten met Johhny Depp. OK dan!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:00

blijven schrijven jij Haha!

vooral geen partner vinden dus he

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:07

mijn valentijnsdag begon met een ontbijtje op bed (echt lief Lovers ) daar had hij een kaartje bij gedaan echt so sweet Lovers

verder zijn we samen naar de open dag geweest van de CHN in Leeuwarden (2 uur reizen, totaal 4 uur Scheve mond )

's avonds hadden we een verjaardag, dus echt veel hebben we niet kunnen doen...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:19

Haha goede actie, die kroeg uitsneaken, had precies hetzelfde gedaan *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:51

*LOL* Nou Laura, we hadden ook niet anders van je verwacht Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, Amazonbot, Eleionomae, GoogleAdsense, idion, josien_m_, Kimberly520, lindo, LuCa88, Paloma_Janet, Pieke_Gwen, Rupser, SannevZ, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW, viphorse en 217 bezoekers