vinger nog steeds mega ontstoken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 23:29

Vandaag ff het verband der afgehaald, moest baden in de badedas, en kreeg ik het gaasje er niet van af Huilen toch voorzichtig door getrokken, trek ik een stuk ja oudvlees van het nagelbed ( wat ze hebben weggesneden) los, en daar zat allemaal pus onder.

daarom deed het weer z'n pijn, en nu morgen toch maar gaan vragen voor antibiotica voordat de ontsteking dadelijk naar binnnen slaat.
Ben dus nog niet van de pech af.

Lara

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:34

He bah!!!!! Ik heb hetzelfde met m'n teen. Ik ben geopereerd, en moet nu ook antibiotica slikken tegen ontstekingen. Veel sterkte!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:24

Je moet met je vinger in een zoutoplossing gaan zitten, of met biotex/soda. Echt, dat helpt! Dat ontrekt namelijk de rotzooi aan je vinger. Hebben ze je niet gezegd dat je dat moet doen?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:27

Jep wat Desiree zegt moet je doen, Ik had een ontsteking aan mijn teen en moest er ook in weken. Dan moet je wel groene biotex nemen want blauwe is te agressief.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:49

Grinnik, zo ken ik een vent die ook een ontstoken vinger had. En die dokter van hem had ook tegen hem gezegd dat hij z'n vinger in de soda moest zetten. Zo kwam hij op een avond lachend de slaapkamer binnen, zijn vrouw lag al in bed. "wat zit je nou te lachen?" zei die vrouw. Had ie de hele avond met de verkeerde vinger in de soda gezeten, de kluns, grinnik. Was hij pas op het einde achter gekomen.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 14:02

dees mijn vinger kan echt niet in een zoutoplossing of soda, dan ga ik helemaal door de grond.
Dat komt omdat mijn nagel er af is en het dus een open wond is. Als iemand dus allemaal schaafwonden heeft doet zout water ontzettend veel pijn, dus dat zal ik dan maar niet doen.

moest in de badedas, maar ja nu de nagel der af gesneden is kan gelukkig wel de rotzooi er uit, maar auwwaaa Huilen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 14:04

ff doorzetten wjerdo want dat is wel het beste hoor. soda of biotex

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 14:11

Yep, want weet je: de onsteking zelf is pijnlijker dan de zoutloplossing. Het is inderdaad even doorbijten de eerste seconden maar je vinger zal er minder pijnlijk uit komen dan toen hij in het glas met soda ging.