heerlijk weekend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 20:09

gister naar gerald, hij was onwijs heppie en stond te springen in stal Verward *LOL* *LOL* Hij had een cadeau voor saskia en mij, krijgen we zomaar een onwijs gave jas van m!!! dezelfde, zodat iedereen ziet dat we bij elkaar horen. echt hele gave jas!! blauw met geel issie. Lachen
's middags had gerald nog wedstrijd met heide, daarbij werd ie eerste in de M1 met 167 pnt. heel netjes dus. Gerald nog blijer... *LOL* *LOL*
eigenaars van Heide waren er ook (ook de eigenaars van de ggk hengst op stal, trakehnerhengst Ursprung). hadden ze een artikel van Uri mee dat in een of ander heel bekend duits paardenblad komt te staan. (tenminste, in de uitgave van nov dus staat er al wel in)

vandaag naar familie op bezoek geweest, dat meisje heeft een 4 jarige Clydesdale merrie, Stella. Ging ik mee naar toe en heb dr ook nog ff op gestapt, zonder zadel met hoofdstel. wat een heerlijk beest zeg, groot, rustig, heeeeeel lief. ze zou t liefst bij je op schoot klimmen volgens mij Lovers Stella is ook nog eens drachtig, van Max (hengst bij die shirestal in vaassen) en rond 10 mei moet t veulen tevoorschijn komen. dus dan ga ik dr weer heen!!
Lovers Lovers
enneh, er gaat nog wat gebeuren op stal maar daar mag ik nog niets over zeggen. t is iig heeeeeeel gaaf en heeft met paarden te maken (duuuh)
_________________
Na gister denk je aan morgen.
Maar wat is er mis met vandaag?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maaike op 2001-11-25 19:11 ]</font>

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:10

LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:48

FOTO ???????? Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 12:24

heb geen foto van stella helaas... ze is wel heel gaaf hoor!!! beetje grijsbont, witte sokken en een heel skattig koppie.
ik moest zo onwijs lachen toen Betty (dat meisje) aan kwam met Stella's hoofdstel!! echt zo mega gewoon!! *LOL* *LOL* *LOL*