Regiokampioenschappen Dronten (L2 -DE)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Regiokampioenschappen Dronten (L2 -DE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 16:45

heey!
gisteren had ben ik voor het eerst in mn leven naar de gelderse kampioenschappen in dronten geweest...
het ging best goed...vond ik zelf...alleejn vond de jury dit niet....we waren negende met 153-155 punten
wie is er nog meer geweest?
doei doei


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:08

Nou wij zijn wezen kijken maar allemachtig. Ik weet meteen weer waarom ik geen dressuur rij. Als ik door zulke idioten beoordeeld moet worden. Pfff, iemand die verrekte slecht reed kwam als tweede te staan, iemand die een perfecte proef reed kwam derde. Wat me trouwens ook opviel was het grote verschil in punten van de twee juries. 142 en 162 vind ik nogal een verschil. En zou ook niet mogen.

Nee, ik kan me voorstellen dat de gene die gewonnen heeft niet echt blij is met zijn overwinning. Tenminste, neem aan dat ie zelf ook wel inzag dat het niet rechtmatig was.

'Paint' it 'Black'

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:11

Jammer dat de jury er anders over dacht. Dat heb je nou eenmaal wel eens en jij hebt net de pech dat het bij de Gelderse is. Maar toch goed gedaan hoor OK dan!

Fasel schreef:
Pfff, iemand die verrekte slecht reed kwam als tweede te staan, iemand die een perfecte proef reed kwam derde.

Weet je toevallig nog wat de naam van die gene was die tweede is geworden? Mijn clubgenootje is dus gisteren 2e geworden in de L2.. *LOL* Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:16

Weet ik zo niet uit want ik ben eigenlijk nooit bij dressuurwedstrijden maar weet er genoeg van om te zien dat dit niet terecht was Lachen. Heel niet dat ik het iemand misgun hoor maar persoonlijk zou ik wel correct beoordeeld willen worden, en gaat het dan minder dan hoor ik het ook graag. Maar misschien dat daarom deze sport ook niet de mijne is Lachen

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:17

was trouwens voor de kleine ponies hoor. c geloof ik.

'Paint' it 'Black'

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 17:56

heeey!
bij mij was het ook errug onterecht....een paar mensen die gingen kijken die vonden ook dat ik veel hoger had moeten hebben
mjah het is een jurysport he!!

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 18:43

euhm...ff denke (New-Forest) hoe dat meisje heette weet ik niet, maar haar pony heette toch lest best?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:33

Wij zaten in de A/B klasse L2. Dus daar zat jouw clubgenoot niet bij.

'Paint' it 'Black'


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:31

Nou ik reed mee in de L2 D/E en het ging walgelijk slecht haha..T werd een crossfestijn met 144 en 149 punten, maarja normaal rijd ik altijd wp dus dit vond ik niet zo erg.Maar het ging ook heel slecht, wel grappig ik had nog nooit 2en en 3en op mn protocol gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers