Vaag.......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Vaag.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 18:46

heyhey mensjes,
Ik zal alles vertellen, vanaf het begin;

In het begin van dit schooljaar ging ik naar de 2e, 2havo. Het ging heel goed, ook met paardrijden enzo, maar op een gegeven moment stortte ik in, het ging steeds slechter op school, dus ik moest een tijdje stoppen met paardrijden.
Toen ging het weer goed en 2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik naar de Mavo moest. Daar zit ik nu, hele drukken klas, dus weg = mijn concentratie...
Toen had ik een gesprek met de coördinator en mijn moeder, en hij zei dat ik waarschijnlijk naar het vmbo-kader moest, en dat betekent--» andere school...Toen me moeder dat had gehoord heeft ze de manege gebeld en mijn lessen afgezet (en ik had zondag 15-02 een wedstrijd en die is ook geannuleerd...). Ik ga nu naar een andere (betere) school en als het daar goedgaat mag ik weer naar de paardjes.
Ik vroeg gister of ik zondag (vandaag) mee mocht met een vriendin naar de wedstrijd op de manege en dat mocht geneens
Help, heeft iemand tips????
Alvast bedankt allemaal!! you're OK dan!


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:00

beetje banketstaaf, maar school is echt belangrijk, die paardjes komen heus wel weer.maar je moet je natuurlijk wel even kunnen ontspannen bij de paardjes bijvoorbeeld

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

piedroloverJarig

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:18

:S dat is echt vervelend :S Ik zou supergoed je best doen en dan vragen of je gauw weer mag rijden Lachen Succes!!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:20

School is idd erg belangrijk. Maar je moet het ook goed kunnen combineren met vrije tijd anders kun je op school ook niet goed funtioneren. Dus paardjes komen vanzelf wel weer als het wat beter op school gaat! Succes!

B+2 (21.06.'09)

Clubkampioenschappen LRV Thull; derde met 199 & 200 pnt (21.03.'10)

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:30

School is belangrijk.
Maar als je goed je best doet en je weer naar de paarden mag, kan je wat minder naar de paarden gaan zodat je ook tijd heb voor school en mag je nog steeds naar de paardjes.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:44

Maar 1 ding snap ik niet van mijn ouders;
De ameneg waar ik rij ga ik maar 1 x in de week heen, op ZATERDAG, geneens een schooldag, dus ik vraag me af......ik kan me huiswerk toch ook op zondag of zaterdag middag óf vrijdagmiddag doen?? ik vindt het eeeegggggtttt vaaag.....!


_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:46

Ja dat is ook vaag.
Ik rij ook op zaterdag, maar ik ga pas volgend jaar naar de middelbare en mijn zus zit in de 2e en die redt het ook makkelijk.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:52

Nouja, ouders---» ik stuur ze liever allemaal naar Mars Tong uitsteken Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:58

Komt de slechte prestatie op school er van dat je teveel met de paarden bezig was of was de opleiding gewoon een stap te hoog voor je?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:01

Op mijn vorige school (ik ben verhuisd van Almere naar Haarlem) kreeg ik het advies VMBO mee, maar hier mocht ik het proberen op de HAVO, dus ik denk dat daar het probleem ligt.....??

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:10

Dus eigenlijk een beetje te hoog gegrepen. Ik had er ook zo eentje bij, kon gemakkelijk de Havo doen zeiden ze, lukte niet , toen werd het Mavo, ook dat lukte niet en toen werd het ook VMBO. Maar ik heb hem zijn paardenhobby niet afgehaald, wat een onzin. Het kind heeft inmiddels zijn VMBO gehaald en doet nu een MBO opleiding en wil na deze opleiding naar het HBO. Zo zie je maar als je helemaal van onderaan moet beginnen dan komt het ook wel goed. Leg dit je moeder maar eens uit Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Iljar

Berichten: 98
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:27

Ik heb ook zoiets! Havo advies en ik zit ook op kader. Ik heb een keuze gemaakt dat ik gewoon voor de paarden ga, en mijn ouders hebben dat wel geaccepteerd. Goed zeuren helpt altijd Tong uitsteken nou suc6!!xx

Sorry voor mijn lege Pro !! ~Foto- saampjes op het strand!~

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 20:54

Hahahahaha...thanks allemaal Knipoog

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:00

mischien denken ze, dat als je de paarden stopt, je je beter kan consentreren, en beter je best kan doen, om weer de paarden kan verzorgen enzo!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Iljar

Berichten: 98
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:01

werkt meestal verkeerd!

Sorry voor mijn lege Pro !! ~Foto- saampjes op het strand!~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers