Wedstrijd en paard stelt zich aan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Wedstrijd en paard stelt zich aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:32

Hallo mensen,

Ik had vandaag op de manege wedstrijd en omdat er nu de F-proeven zijn en dan ben je verplicht om te bgeinnen in de F6. Dus zo gezegd zo gedaan. Moest al om 10 uur rijden dus best vroeg. En ik kom de bak in en reed om de ring gaat me paard zijn eigen even een partij staan aanstellen zeg. Er stonden een soort van schuine pilaren met de letters erop en dat was zo eng. Schijnheilig Ging ie allemaal achteruit lopen dus ik met de teugels meegeven en voorwaarts drijven maar nee hoor meneer wilde niet vooruit. Tot ik het na een 5 minuten beu was en hem een mep heb verkocht. Toen was dat op een gegeven weer goed komt de jury de bak binnen met een tuintafletjes en 2 stoelen en hij kijkt en gaat ineens omhoog draait om en peert hem eruit ik op de rem gezet omgedraaid en hem even duidelijk gemaakt wie erop zat. Toen in de ring was meneer bang voor de jury maar uiteindelijk was het wel goed gegaan en was ik 5e van de 12 en had 225 punten en dus als het officieƫl geweest zou zijn dan zou ik een promotiepunt gehad hebben.
Dat was het weer.


MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:35

Haha.. Het klinkt eigenlijk best wel grappig Schijnheilig
Raffinee dacht zeker dat ie gister al vroeg genoeg gereden had dus dat ie vandaag wel uit mocht slapen ? Tong uitsteken
Iig gefeliciteerd met je 5e plaats en je punten *LOL*

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:58

Heej liek!!!!
Gefeliciteerd met je 5e plaats!!
Nu baal ik al helemaal dat ikop zondag moet werken:P
En ook nog es een promotiepunt ik ben trots op je Haha!:)
Volgende keer eerste ...gewoon zorgen dattie kan uitslape Tong uitsteken

xxx

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: heleen06 en 7 bezoekers