Sleur...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 21:35

Kennen jullie dit? Dat je het ff echt niet meer ziet zitten omdat je nergens tijd voor hebt?
Ik wordt er gek van..
IK heb bijna iedere dag tot 5 uur school en moet dan dus nog naar Pinkje. In de zomer is dit geen probleem, dan is het toch lang genoeg licht.. maar in de winter kom ik er dus te vaak in het donker..
Door te spijbelen heb ik nog wat tijd voor mijn kleine door de weeks, maar dat hou ik ook niet lang vol..
naja in ieder geval, om 6 uur eten, half 7 ff pauze en dan daarna huiswerk, douchen, weer huiswerk, tot laat, half 11 meestal.. dan ong een uur tv kijken omdat ik anders niet kan slapen en dan de volgendemorgen weer om half 8 mn bed uit, met slaap tekort...
Dan donderdavond ook nog werken en zaterdag ook..
Zucht, dit trek ik niet lang.. heb al vanalles overwogen, maar de opties die er zijn wil ik niet..
Ik kan met school stoppen: en dan? Vakken gaan vullen? nee bedankt..
Minder werken?: Tja en dan? niets meer kunnen betalen? nope, die 9 uurtjes per week blijven..
Pinky verkopen?: DENK ER NIE AAN

Zucht wie heeft zo'n lange schooltijden + huiswerk verzonnen???

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:40

Ik heb op het moment het zelfde als jou Pinky Verdrietig
Ik zit alleen niet op school maar ik werk, en daarvan daan ben ik ook pas om 16.30 thuis dan moet ik ook nog het huishouden doen, naar de paarden (in het donker) en dan nog eten, en dan is de dag al weer om...... Verdrietig
In het weekend ga ik zoveel mogelijk rijden omdat ik nu in de winter maar 2 keer kan i.v.m het donker zijn s'avonds...........!!!!
*zucht* wat zal ik blij zijn als het weer zomer is *LOL* kijk er nu al naar uit...........helaas moet de winter nog beginnen!!!!
Maar ik weet precies wat je bedoelt!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 21:51

Inderdaad! Ik zit ook al helemaal op de zomer te wachten.. Bah ik haat winter...

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:17

Elke dag werken en dan ook nog eens twee uur kwijt zijn om van en naar je werk te komen is ook niet alles hoor. Efficient met je tijd omgaan is de enigste remedie ben ik bang. Minder Bokken misschien?

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:23

Ik weet precies wat je bedoelt!!! Ik heb hetzelfde! En dan zeggen mensen tegen me, ja ga dan wat minder naar dat paard van je het is net een plicht! Nou ik dacht het niet he?! Overdag naar school, thuis leren, leren,leren,leren eten, naar me paardje (of voor het eten) leren, slapen, vroeg op en dan ben ik kapot en kan ik me bed niet uit kome. Wie heeft school uitgevonden!!!!!!!!! Ik vermoord 'm!!!!!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:24

Waar moet je voor werken dan? Kan je daar niet mee stoppen?
Verder is het denk ik goed om als je voelt dat je er echt doorheen zit, pinky een dagje over te slaan en heel vroeg naar bed te gaan!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:24

nog een maandje jongens en daarna wordt het elke dag weer een stukje eerder licht. wel koud maar wle licht en met meer licht wordt je al stuk vrolijker. echt een datum om naar uit te leven Knipoog

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:36

Misschien kun je iemand zoeken die je zou kunnen helpen Pinky te verzorgen. Dan heb jij het al iets rustiger en kom je ook wat meer aan jezelf toe. Op de manier zoals je beschrijft, denk ik dat je er bijna aan onderdoor gaat. Dat is ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Ik begrijp dat je Pinky niet kwijt wilt. Daarom lijkt me een verzorgster erbij geen slechte oplossing

_________________
<font color="blue">Op alles rijmt wel iets
Behalve op waterfiets. Op waterfiets rijmt niets
</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marsje op 2001-11-25 22:38 ]</font>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:48

Heb je geen dag dat je later moet beginnen?
Wat ik dan wel eens doe is gewoon supervroeg opstaan, het is even doorbijten, maar als je er eenmaal bent gaat het wel en het is zo heerlijk om dan een avondje helemaal vrij te zijn en niets te 'moeten'.
Uitslapen is ook heel aantrekkelijk, maar dat vervang ik dan door lekker in bad op m'n vrije avond en lekker vroeg m'n bedje in.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:59

Ja Kim, ik ken het precies! Frusty

Ik dacht dat ik nu meer tijd voor school zou hebben nu Ameretto op pension staat, maar die school van mij heeft nu zeker door dat ik meer tijd heb en stopt dat weer vol met allemaal rotopdrachten! Boos! Verdrietig
Mijn schooljaar begon dit jaar na 3 weken al met 5 weken stage en een tentamenweek erachteraan met 5 tentamens waarvan 3 op 1 dag! Frusty

Afgelopen week heb ik gewoon niet genoeg tijd gehad voor Ameretto, maar gelukkig was Karin hier een paar dagen en die heeft mij er doorheen geholpen! Lovers

Ik moet er ook elke ochtend vroeg uit, tot laat naar school, daarna eten, naar mijn paard, ook nog ff ontspannen, wat voor school doen en dan uiteindelijk pas om 12 uur ofzo in bed liggen.

Als het zo nog langer doorgaat, trek ik het niet meer.
En zo gaat het dus dag in, dag uit. Frusty

Ik wilde ook dat het zomer was, dan was het gewoon bijna vakantie, lekker alles op z'n tijd doen, enzo.
OOh wat verlang ik daarnaar.......(Lautje droomt nog ff verder Dromen )

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:04

Citaat:
Op 2001-11-25 22:24, schreef Marjolein:
echt een datum om naar uit te leven Knipoog

Ja, precies, want de dag daarna ben ik jarig tralalalaaaaaa Haha!
Maar om ontopic te blijven, ik haat de winter ook!! In het donker naar school/werk en in het donker weer naar huis Boos! Bah en nergens tijd voor! Het enige dat leuk is aan de winter is wintersport Cool

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:23

Breek me de bek niet open. Een mens moet wel zo ontzettend veel dat alle dingen die je graag WILT doen zwaar in de verdrukking komen. En dan ga je je wel eens afvragen waarvoor je het eigenlijk allemaal doet.
Wel grappig trouwens dat ik jou daar aantrof bij cor. Ik wist niet dat je Pinky daar zou laten tuigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:27

Ik zit dan niet op school maar heb een baan. Zo lang als dat ik een eigen paard heb doe ik het al op die manier, en dat is nu bijna 8 jaar.
7 uur op
8 uur op het werk
5 uur in de avond weer thuis
meteen omkleden hond mee en naar het paard
tussen 6 en 8 kun je vrij rijden.
Daarna het paard naverzorgen en mijn tuig schoonmaken.
ongeveer half 9 ben ik weer thuis
Daarna nog eventjes iets in huis doen zoals stofzuigen, kattenbak, hond wassen [die altijd heel vies van de manege terug komt] vaatwasser en wasmachine leeghalen etc etc.
Om half 10 zit ik op de bank Pling

Vanaf 1 december ga ik 32 uur werken ipv 40 uur, Heerlijk lijkt me dat Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:02

Tja Jippie, het gevoel dat je niet leeft, maar geleefd wordt. Dat heb ik dus ook.