Opleiding paardenhouderij

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 13:45

Jaja....ik ga volgend jaar de stoas doen (lerarenopleiding) en dan als vakrichting paardenhouderij....whahaha....ik heb altijd gezegd ik hou het bij de koeien Koe oftewel lerares veehouderij maar dit trekt me nog iets meer...!!!

Ik heb gister een intake gesprek gehad en hij zei dat ik wel geschikt was voor deze opleiding YES....nu nog ff slagen voor deze opleinding en dan aan de paardehouderij.... Haha!

_________________
Afbeelding
<FONT COLOR="green">Muuuuuhhhhhh......<?FONT><?FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-25 22:55 ]</font>


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 17:41

gaaf!Vertel er eens wat meer over, want die foldertjes geven zoo weinig info!! Frusty

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:56

Toch maar overgestapt van de Koe Koe op de paarden??

_________________
"When you build something to be idiot-proof, then someone will just build a better idiot"

[ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates.... Thanks BILL!!! ]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-11-25 20:58 ]</font>

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:53

DORINE!!!! Wat flik je me nu??? Hallo zeg? Wanneer heb je dit nou weer in je hoofd gehaald? Meen je dit echt...? Tussen al die paardenmiepen? Jij?

Dit is wel het laatste dat ik verwachte van je... Ik ga toch ook geen talen studeren?


Nou nou nou... ik zit hier met open mond achter m'n scherm.... Het wordt toch tijd dat we weer ff gaan rondkarren door het bos hoor, want zo...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:04

Heb ik ook folders van gekregen van een vriendin. Ik geloof dat er ook een site van was. http://www.stoas.nl dus ff kijken!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 22:52

Hahahaha carolatje....

Die paardenmiepen worden dus niet toegelaten daar heb ik nog speciaal om gevraagd....daar noemen ze het pennymiepjes hahaha...maar de paarden trekken me net iets meer dan de koeien...

en het is een lerarenopleiding met vakrichting paarden dus ik word gewoon lerares en ben ook bevoegd om andere vakken te geven hoor... Haha! maar als je informatie wil moet je me maar pben want ik weet niet waar je info over wil hebben...er is zoveel...

maar ik zit gelukkig niet alleen maar met de meisjes in en klas want het word heel veel samengevoegd...dus ook met de veehouderij JIPPIE gelukkig geen meisjesklas hehehe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JackieT, zivazoef en 53 bezoekers