Lekker gereden vandaag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Lekker gereden vandaag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 01:04

Vandaag echt heerlijk gereden met Jerom. Ik had mijn 2e officiele rijles op mijn nieuwe stal en heb dus weer wat om te oefenen deze week.

Het is helemaal niet meer aan Jeom te merken dat hij zo lang kreupel is geweest! Hij loopt als een zonnetje!! Lovers

Doe nog wel rustig aan natuurlijk, maar hij knapt echt stukken op. Woensdag komt de hoefsmid en de DA en wordt hij gechipt. Ook gaan we hem van de week scheren en zijn manen bijwerken... noem dit maar de grote schoonheidsbehandeling!! Haha!

Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet!

Groetjes Gerda

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 01:25

mooi man "dat ie het weer doet" bij wijze van spreken dan hè

natte

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 01:29

OK dan!wat lekker is dat het als je lekker gereden hebt, is meteen je hele dag weer goed
Vind ik op rijden na het heerlijkste om te doen...............lekker troetelen met je paard, zoals wassen en dan lekker zijn kroonrandjes bijknippen, staart lekker schoon gewassen uitpluizen, billen schoonmaken met een babydoekje en daarna met babyolie lekker verzorgen, neus natuurlijk schoonmaken en ogen...voetjes lekker invetten, ik ben zo'n lekkere tuttel.....zaaaaaaalig is dat gewoon Haha! Eigenlijk moet je een foto plaatsen van voor en na.......lijkt me leuk *LOL*
Ik ben in ieder geval benieuwd hoe hij eruit ziet, want ik heb hem nog niet gezien, heb je al een foto van hem op het forum eigenlijk?
In ieder geval veel succes samen

liefs natte Ach gut

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:06

Fijn hoor dat het weer goed gaat!
En veel succes met je schoonheidbehandeling Haha!

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 11:56

Ja natte, een oude foto staat in mijn profiel. Ik heb zaterdag nieuwe foto's gemaakt maar kan ze nergens op internet zetten... Dus moet nog maar even kijken hoe ik dat ga doen...