emailadres

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

emailadres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:46

Er is een topic dat hierop lijkt,maar ik denk dat dit net iets anders is.

Ik heb een hele tijd geleden hier op bokt een acount aangemaakt met mijn huidige emailadres.Ik was toen nog een beetje jong,en begreep niet veel van hoe bokt werkte,dus heb ik niks geplaatst.Nu ben ik zowel de naam van die acount als mijn wachtwoord vergeten.
Deze acount heb ik dus onder een ander emailadres gemaakt,waar ik nooit op kom.Ik wil nu mijn emailadres veranderen naar dat ene dat ik in die andere acount gebruikte,maar als ik het in m'n profiel wil aanpassen krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dat emailadres door een andere user wordt gebruikt...
kan iemand me hiermee helpen?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:54

Dat komt dus doordat je een schaduwaccount hebt. En dat dat e-mailadres in je ''gewone'' account hetzelfde is.... Maar als je die account toch niet gebruikt, waarom dan veranderen?

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 23:56

ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
ik bedoel dat ik het emailadres in wat jij mijn schaduwacount noemt wil gebruiken in dit acount Knipoog

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:30

Oooo....... Blont he... Haha! Heb je niet nog een derde e-mailadres? En dan omwisselen? fiets... hoe moet ik dat nou uitleggen.... Verward

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:33

Ze kan niet meer in het schaduwaccount komen en kan dus ook niet omwisselen... Lijkt me een goede zaak voor bart om uit te zoeken Haha!

Odisje
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tilburg ( noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:04

Idd bart laten uitzoeken ... maarja ik heb mijn email adres ook laten veranderen in mijn account ( _Tanja_ ) Alleen zie maar. Kan er nu niet meer op Verward Ik moet een mailtje hebben aangehad alleen dat heb ik dus niet. Nu komt er dus de hele te staan dat er een fout staat als ik mijn eigen wil inloggen op mij echte account .. dus ja pas wel op Knipoog