Valentijn in PI Nieuw Vosseveld.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Valentijn in PI Nieuw Vosseveld.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 20:20

oke. een tijdje geleden heb ik eens geplaatst dat ik een vriendje zou hebben in lemmer genaamt patrick.

dit was maar deels waar en ik heb dus niet compleet de waarheid verteld. hoe het wel zit zal ik jullie vandaag vertellen.

een paar maanden geleden ben ik via een contactadvertentie neergezet door zijn zusje gaan schrijven met Patrick. Gewoon schrijven omdat ik vond dat hij dan eens wat anders hoorde dan dat eeuwige gezemer van zijn afdeling.
voor wie het nog niet duidelijk is. PI nieuw vosseveld is in de nederlandse ¨platte taal gezegt¨: de bajes, gevangenis, lik etc etc.
enfin na vele brieven en een telefoontje omdat ik mijn rijbewijs haalde sloeg de verliefdheid toe.
in eerste instantie schrok ik erzelf van en ik heb heel erg lang en heel diep nagedacht over de consequenties.
reacties van anderen, reactie van familie, en mijn toekomst natuurlijk. want gemakkelijk zal het allesbehalve worden.
ik kan niet zomaar naar Patrick toe, ik kan hem niet bellen en voorlopig zit hij nog vast.
over wat hij gedaan heeft laat ik mij niet uit. dat is iets tussen mij en hem en ik heb er vrede bij. wel wil ik jullie gerust vertellen dat patrick nog 2 jaar en TBS moet uitzitten.
afijn verliefdheid is een ding maar wat als je elkaar ontmoet?
na een eerdere poging (22 jan jl.) waarbij de metaaldetector mij niet aardig vond heb ik de moed weer bij elkaar geschraapt en ben ik samen met leon (snowdon) naar vught vertrokken.
Leon en Maya weten allebei van patrick en mij af en ik vertrouw ze ten volste, dus omdat het nogal een flink eind rijden was ging leon mee.
en nu heb ik vandaag Patrick in levende lijve gezien en ik zal eerlijk zeggen dat ik gewoon helemaal verliefd ben en totally in luve.
zoals eerder gezegt brengt dit consequensies mee, ik zal altijd nare reacties krijgen omdat mensen gewoon weg bang woorden van het woord gedetineerd.
ik zal veel reacties krijgen over het feit dat ik eraan begonnen ben. ik zal die reacties nu krijgen en in de toekomst ook.
het kan nog wel een hele lange tijd duren voor patrick vrijkomt en daar ben ik me heel erg bewust van. tsja en misschien dat als ie vrij komt en we samen verdergaan dat het toch botst... dat risico is er maar dat risico heb je ook met een vrijstaand iemand .. maar als dat gebeurt heb ik wel een paar mooie jaren gehad.
hoe jullie reageren weet ik niet.
negatief of positief.. ik respecteer ieders mening maar respecteer mijn keuze ook.
iig kan ik alleen maar zeggen dat ik oud genoeg ben om over mijn leven te beslissen en achter deze beslissing sta ik de volle honderd procent.

heel veel liefs en groetjes
Marije


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:22

Ja meid, je weet hoe ik er over denk en ik wens jullie allebei heel veel succes EN plezier!!! Moeilijke tijd zal komen, maar wie weet wat daarna zal komen.... toitoitoi!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:31

godsamme ik schrik er even van... ik pb je maar ff Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:48

Hum, weet eigenlijk niet zo veel te zeggen...
Ik weet dat het jouw eigen keus is, en dat respecteer ik.
Maar de mijne zou het NOOIT en te nimmer zijn. Waarom?
Natuurlijk kunnen mensen fouten maken, maar een fout groot genoeg om er twee jaar voor vast te zitten EN tbs, nee, dan ben je te ver gegaan. Veel te ver.
Maar dat is mijn mening.
Ik hoop voor jou dat jullie gelukkig met elkaar worden, en dat hij niet al te eenzaam is daar. Want eenzaamheid kan ook tot vreemde dingen leiden.
Veel geluk, dat wens ik je toe!


Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:50

Als Pel al schrikt Bloos! . Die zit qua werk in die"business". Van 2 jaar en vooral van het woord TBS word ik niet vrolijk . Denk alsjeblieft niet alleen met je hart!

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:50

Liefde slaat altijd toe als je het niet verwacht....

Ik wens je heel veel geluk en liefde in je relatie... Lachen en sterkte met de negatieve reacties die je van anderen krijgt...

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:50

Ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft.
En tijd zal het leren of je de juiste beslissing hebt genomen.De reden dat hij vast zit is zoals je al aan gaf iets tussen jullie 2tjes en als jij vrede kunt hebben met wat hij gedaan hebt, zou ik lak hebben aan wat anderen ervan vinden.( moet eerlijk zeggen, als het om moord oid zou gaan kan ik me voorstellen dat mensen hier heel veel problemen mee kunnen hebben)
Maar als je er zeker van bent dat hij de ware voor je is, GA er dan gewoon voor en de tijd zal leren of hij de echte ware voor je is.

Veel geluk in je toekomst in ieder geval Knipoog

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:56

ik schrik hier wel van moet ik zeggen, inderdaad dat nog 2 jaar zitten en TBS. Kan me sommige mensen voor de geest halen die al erg genoeg zijn zonder dat ze TBS krijgen. Je zegt dat je oud genoeg bent om over je eigen leven te beslissen en ik hoop van harte voor je dat je gelijk hebt. Veel succes in de liefde en vooral geluk. Sterkte met de reacties.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 20:59

zoals eerder gezegd: ik denk niet alleen met mijn hart. ik heb hier heel lang en heel goed over nagedacht en veel over gepraat met anderen. tis idd niet niets maar ik heb er volle vertrouwen in.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:01

Het enige wat me zorgen baart is dat hij nog twee jaar moet en TBS. Hoe lang zit hij al? Als dit het geval is dan is zijn misdaad niet misselijk geweest.

Maar goed. Jouw keuze en ik hoop dat je de juiste maakt. Ik maak me wel erg zorgen vandaar dat ik niet al te enthousiast klinkt. Is goed bedoeld.

'Paint' it 'Black'

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 21:10

hij heeft er al 2 jaar opzitten.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:14

Tja, dan is zijn misdaad inderdaad niet misselijk en zal zeker niet iets van een inbraakje zijn.

Sorry meid, ik gun je echt alle geluk van de wereld maar ik maak me ongelooflijk veel zorgen. Ik zou zo iemand niet eens op visite willen hebben. Gewoon simpelweg omdat ik het risico niet zou willen lopen. Maar ik ben een schijterd.

Ik hoop op de uitzondering voor jou en dat je supergelukkig wordt.

'Paint' it 'Black'

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:18

Wow totaal dus iets van 4 jaar met TBS-dwangverpleging, aan de mensen die je het van harte toewenst wordt het soms niet eens 2 jaar gegeven Scheve mond

Ik hoop voor je dat hij van zijn fout geleerd heeft/leert en dat hij je heel gelukkig zal maken en dat jullie lang van elkaar mogen genieten, dat verdient iedereen in het leven. Mooie dag wel op 14 februari, misschien de volgende ontmoeting op St Patrick's Day Knipoog

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:13

Ik hoop echt dat hij totaal "bekeerd" is, er zal een hele moeilijke periode voor jou aankomen nu, omdat je idd heel veel slechte reacties zal krijgen.
Maar ik hoop écht dat het een paar(of natuurlijk meer Knipoog) fantastische jaren voor jullie worden, dus heel veel succes gewenst!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:46

Ik ga misschien een van de weinigen zijn hier met een positieve reactie..
Toevallig ben ik maandagavond nog in de gevangenis geweest ook.. En de metaaldetector vond mij ook niet zo leuk, maar nadat ik me had ontdaan van allerlei aanhangselen mocht ik dan eindelijk door Knipoog
Dat terzijde..

Ik vind het echt super voor je.. OK dan! Voor jullie!
Wat je zegt is waar, mensen schrikken van het woord gedetineerd..en gevangenis.. Ze hebben meteen een oordeel klaar, en sommigen durven er zelfs niet eens naar binnen..alsof er beesten zitten die levensgevaarlijk zijn.. Scheve mond
Mijn mening wijkt vaak af op dat gebied.. Ik ben van mening dat iedereen een reden heeft voor zijn / haar gedrag, een motivatie, een motief, dat elk gedrag een oorzaak heeft, en dat niemand 'gestoord' of 'gevaarlijk' wordt geboren, maar zo wordt gemaakt en gevormd..

Ik heb respect voor je, want het is niet niks als je zo van start moet gaan in je relatie.. Ik weet wel bijna zeker dat ik hetzelfde had gedaan.. Voor echte liefde ben je bereid bergen te verzetten, en dat kún je dan ook!
Trek je niks aan van die veroordelende commentaren van buitenstaanders.. Zulke (vervelende) reacties komen vaak voort uit onwetendheid...

Meid, ik wens jullie alle geluk en liefde van de wereld toe! Hopelijk vliegt de tijd en is ie snel weer vrij (jij zult daar zeker een steentje aan kunnen bijdragen!) en dan samen een fijne toekomst tegemoet! OK dan!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:54

Natuurlijk zul je veel reacties zien als vervelend, maar tot nu toe lees ik alleen goedbedoelde waarschuwingen.

We hopen allemaal dat je heel gelukkig zult worden met Patrick en dat hij nooit meer rottigheid zal uithalen .

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:40

ik moet ook zeggen dat ik er helemaal niet negatief tegenaan kijk! Ik kan het me eigenlijk best voorstellen. Gevoelens zijn er gewoon voor iemand. Ik weet niet wat hij gedaan heeft, maar ik zie altijd wat goeds in de mensen, en ik ben er van overtuigd dat mensen kunnen veranderen. Ik vind het dan ook erg dapper dat je aan die gevoelens durft toe te geven, en je er zelf goed bij voelt!
Ik wens je dan ook alvast heel veel plezier en geluk met deze man. Als dit echt is wat jij wil, dan kan niemand je tegenhouden!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 23:58

vasthi ik vat het niet op als vervelend maar idd als goed bedoelde reacties.
jullie mening en ik respecteer dat. tot nu toe moet ik zeggen dat ik het fijn vind dat ik ook positieve reacties krijg en dat ik gesteund word.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:07

Sja meid, no matter what ik sta achter je, ik weet inmiddels wat meer over de achtergrond. We hebben er veel en uitgebreid over gepraat, maar weet wel dat ik er altijd voor je zal zijn, dat over 2 jaar als hij vrij is, hij bij mij ook welkom is, en dat ik hem als een vriend zou beschouwen. Jij bent gek op hem, en dat is voor mij genoeg.

Je weet niet wat je toekomst is, je weet niet of die toekomst samen met hem is, je weet het allemaal niet. Maar je kunt er in ieder geval voor gaan, ik weet dat je er veel en goed over na gedacht hebt. En dat is goed. Immers ook met iemand die niet in een gevangenis zit, daar kan het ook mee fout gaan, hoeft niet, maar het kan wel. Rest me nog te zeggen. You Go Girl! Maak er wat van

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 08:44

Misja schreef:
Imensen schrikken van het woord gedetineerd..en gevangenis.. Ze hebben meteen een oordeel klaar, en sommigen durven er zelfs niet eens naar binnen..alsof er beesten zitten die levensgevaarlijk zijn.. Scheve mond


Tja, iemand zit niet voor niets in de gevangenis en met een neef die zelf gedetineerd is geweest weet ik ongeveer wat er zoal kan zitten. Tuurlijk kan iemand zijn leven beteren maar ik neem het risico niet. Ik wil zo iemand niet in huis. Heel jammer maar het is zo. 2 jaar er al op hebben zitten en nog twee jaar moeten en dan ook nog met TBS, nee, sorry, ik hoop voor hem dat hij geleerd heeft maar vraag niet van mij om erop te vertrouwen.

'Paint' it 'Black'

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:12

Hee!

Ik sta ook achter je hoor! En ik slik al mijn goede en goedbedoelde adviesen weer in..die zul je vaak genoeg te horen hebben gekregen en gaan krijgen.
Ik kan geen oordeel vellen hierover...ik ken hem niet en weet niet wat hij heeft gedaan onder welke omstandigheden.

Ik weet wel dat er mensen zijn die leren van hun 'fouten' En mensen die fouten maken door hun opvoeding en milieu en simpleweg niet geleerd hebben om in een bepaald situatie anders te reageren.

Heel veel sterkte meis en bravo dat je dit hier zo op bokt hebt gepoot! ( Daar heb je lef of een harde huid voor nodig als ik soms zie hoe erg mensen soms worden afgekraakt om veel mindere opmerkingen.)

geniet van de verliefdheid zolang die duurt ( hopelijk een gelukkigleven lang)

Signe

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:43

Fasel"]
[quote="Misja schreef:
Imensen schrikken van het woord gedetineerd..en gevangenis.. Ze hebben meteen een oordeel klaar, en sommigen durven er zelfs niet eens naar binnen..alsof er beesten zitten die levensgevaarlijk zijn.. Scheve mond


Tja, iemand zit niet voor niets in de gevangenis en met een neef die zelf gedetineerd is geweest weet ik ongeveer wat er zoal kan zitten. Tuurlijk kan iemand zijn leven beteren maar ik neem het risico niet. Ik wil zo iemand niet in huis. Heel jammer maar het is zo. 2 jaar er al op hebben zitten en nog twee jaar moeten en dan ook nog met TBS, nee, sorry, ik hoop voor hem dat hij geleerd heeft maar vraag niet van mij om erop te vertrouwen.
[/quote]

Je hoeft mij echt niet te vertellen wat er 'zoal' kan zitten.. Ik denk dat sowieso iedereen dat wel weet.
Ik respecteer je mening, en ik snap dat je moeite hebt met zulke mensen. Ik deel een andere mening.. In ieder mens schuilt een 'crimineel'.. Toevallig zit een vriend van me vast, hij zit in het huis van bewaring en is nog in afwachting van de uitspraak van de rechter. Er is een flink aantal jaren en TBS geëist.. Dit (het 'strafbare feit') is nog niet zo lang geleden gebeurd, en dit heeft me eens te meer toen doen beseffen dat iedereen in staat is om een ander 'pijn' te doen.. Ik ben nog eens met zijn vriendin mee naar de politie geweest en heb toen direct gezegd: "als hij hiertoe in staat is, zijn we dat allemaal....."
Ik heb gewoon respect voor die mensen, net zoals ik dat voor iedere voorbijganger heb, en als ik een gedetineerde leer kennen maakt het voor mij weinig uit wat ie gedaan heeft. Zijn gedrag had een oorzaak, en het is nu NU (als je begrijpt wat ik bedoel) Knipoog
Neemt niet weg dat ik jouw standpunt respecteer en begrijp. Op dit gebied staan wij toevallig ongeveer lijnrecht tegenover mekaar.. Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:52

Ja ik heb ook respect voor jouw uitleg, maar er zijn er ook die niet geleerd hebben van hun gedrag en wanneer ze vrij komen vallen ze weer in hetzelfde patroon. Het zal ook met de opvoeding te maken hebben, wat je hebt geleerd en wat je gewend bent leer je niet zomaar af. Ik sta er zelf ook wat afwachtend tegenover en dat heeft dan weer misschien met MIJN opvoeding en ervaring te maken. Iemand die zijn vrouw mishandeld komt niet eens vast te zitten en dat vind ik al ernstig genoeg.
Je weet gelukkig zelf wat de oorzaak is waarom hij vast zit en als jij daar vrede mee hebt moet je er voor gaan, dan staat jullie geluk voor de deur en dan kan daar niks of niemand tussen komen. Ik hoop alleen wel van harte dat je de goede keuze maakt

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:55

[quote="Misja"] Zijn gedrag had een oorzaak, en het is nu NU (als je begrijpt wat ik bedoel) Knipoog
quote]

ok, maar stel dat ie iemand vermoord heeft, dan kan dat een oorzaak gehad hebben, maar dood is dood...

nu even ontopic: ondanks dat ik het zelf nooit zou doen (hoewel zeg nooit nooit...) wens ik je heel veel succes en ik hoop voor je dat dit iemand is die echt positief veranderd is!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:05

Ja, inderdaad..dood is dood.. Daarom verdienen ze ook zeker een straf. Maar daarom blijft het in mijn ogen nog wel steeds een mens die ook respect verdient Knipoog

En inderdaad..zeg nooit nooit.. Mij kennende zou ik ook wel in zo'n situatie verzeild kunnen raken.. Bloos

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Astrid_Brann, Clairtje_Sun, Kim_S, lisawouda93, miereneter, Orchideee, Patriesje, Polarize en 49 bezoekers