Ze kan wel braaf zijn :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Ze kan wel braaf zijn :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 18:07

Vandaag met oppaskindjes naar Regina geweest, en ze kan zich dus wel gedragen.
Eerst even gelongeerd zonder kinderen op haar rug, zodat de ergste energie eruit was. Toen meisje van 4 erop die niets van paarden weet. Wel even aan de hand mee gestapt want longeren durfde ik met haar erop niet aan. Maar wat was ze braaf Ach gut
Met haar broer erop wel even gelongeerd (in stap) en hem wat laten gymnastieken, tenen aanraken, oren en staart van het paard aan laten raken. En muts bleef netjes rustig doorstappen.
Met mijn zusje erop ook een stukje draf gewaagd en ondanks al het gehobbel bleef ze netjes doorstappen. Ze bleef zelfs redelijk netjes rondstappen toen ik mijn zusje liet longeren.
Mijn zusje kan ook zo met die muts naar stal lopen, ze is zo ontzettend braaf dan.
Maar als ze aan het werk moet.... wat een draak kan het dan zijn.

Tja, je kan ook niet alles hebben hè Knipoog
Ben allang blij dat ik op haar kan vertrouwen met kleine kinderen erbij
Ze is tegenwoordig in de omgang sowieso heel voorzichtig, zal nooit je vingers meenemen als je een snoepje geeft, en als ze aandacht wil zal ze hooguit even zachtjes haar neus tegen je aanduwen. Vandaag liep ze per ongeluk tegen me aan toen ik naast een kind meeliep, maar schrok daar zelf zo van dat correctie van mij niet meer nodig was. Had dit een jaar geleden niet durven hopen Lachen

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:58

leuk jah Haha!:D