Gaat jou pony er ook altijd er vandoor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Gaat jou pony er ook altijd er vandoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 15:03

nou mijn pony wel oh erg en het is niet fijn mijn pony gaat rennen maar niet bokken of stuigeren
dat doe hij niet maar rennen kan hij al een gek!!
en wat doen jullie pony's oof paarden! doeiii danielle

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L


Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 15:50

Nou, 'mijn' IJslander Sikiley heeft behoorlijk wat pit, maar echt ervandoorgaan doet ze niet.
Het is meer zo dat ze even wil laten merken dat ze sneller wil dan ik, maar ik ken haar al redelijk goed en kan dat dan wel onderscheppen.
Bokken en steigeren heeft ze nog nooit gedaan; ze is heel eerlijk!
Ik ga sowieso met haar op les, dat vind ik altijd een goed idee om te doen.
Misschien is dat voor jou en je paardje ook een middel om elkaar wat beter te begrijpen zodat hij het niet zomaar op een rennen zet!

Faber quisque fortunae suae

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 16:03

ik ga altijd naar les maarja hij blijft rennen we hebben alles gedaan maar het helpt niet! heel vervelend zeker met wedstrijden! dus boyke is net zo eentje als jou pony maarja gezellig he= praten hoe oud ebn je ik ben 11 en zit met hem in de L2 met 14 winstpunten hij heet in het echt oliver de secend van stal romano en hij is 13 en word 13 april 14 hij lijk 6 maarja rent rent rent!

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:45

hey daan,
nou die van mij rent niet maar die bokt!! en in een rondje zodat je er af donderd! wat een woensdag en vrijdag gebeurd is Boos!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:04

Die van mij gaat er regelmatig vandoor, maar na 2 jaar ben ik ondertussen achter haar trukjes gekomen en flikt ze het niet meer bij mij, maar wel bij anderen. En ik voel het meestal aankomen als ze 'm wil peren.

'The readiness is all'

Kana

Berichten: 9044
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:16

jah meestal als we in de galop zitten vooral Scheve mond
paola is ook best jong dus ook wel speels..
maar meestal krijg ik haar wel weer terug maar het word steeds minder Lachen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:16

ja dat is met siki ook zo, vossebier! dan voel ik haar hele kont samenkrimpen Haha!
of ze doet haar hoofd naar beneden om meer teugel te pakken te krijgen en dan flappert ze wat met haar oren (ja echt).
op het moment dat ik haar corrigeer doet ze dan haar hoofd ineens de lucht in om een flinke sprint te trekken... helaas voor haar heb ik haar nu in de smiezen Haha!

Faber quisque fortunae suae


Macho

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Berkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:55

Mijn paard niet... Aan het begin wel, omdat ik toen ik hem kocht bijna nog moest "inrijden", hij kon echt niks. En vond het allemaal maar raar wat ik met hem deed. Hij is er toen ok echt onwijs vaak vandoor gegaan Haha! .

Nu veeel minder, alleen af en toe als ik aan het rijden ben in de bak en hij hoort buiten iets raars dan wel.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:54

mijn paard wil er iederen buitenrit wel vandoor gaan,en gek doen Haha!

en soms in de bak als ze dan erg heet is dan stijgerd ze soms wel,bokken doet ze nooit.
wel verder van die kleine dingetjes,zoals met opstijgen soms meteen aandraven ofzo Ach gut

maar het went wel Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:24

Alet schreef:
Nou, 'mijn' IJslander Sikiley heeft behoorlijk wat pit, maar echt ervandoorgaan doet ze niet.
Het is meer zo dat ze even wil laten merken dat ze sneller wil dan ik, maar ik ken haar al redelijk goed en kan dat dan wel onderscheppen.
Bokken en steigeren heeft ze nog nooit gedaan; ze is heel eerlijk!
Ik ga sowieso met haar op les, dat vind ik altijd een goed idee om te doen.
Misschien is dat voor jou en je paardje ook een middel om elkaar wat beter te begrijpen zodat hij het niet zomaar op een rennen zet!


Tussen mij en Thiemen precies hetzelfde!

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:24

Ik heb een welshpony en ik probeer nu een winstpunt te halen maar dat gaat nog niet zo makkelijk.En ik ging dus een keer groen springen en ze ging knetter hard ik kon haar haast niet meer op de goeie hindernis afsturen.En toen waren we bang dat ze hetzelfde bij een b parcour zou doen.En de volgende dag hadden we een b parcour neergezet en dat ging echt super op tempo niet te hard en niet te zacht. OK dan!

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:29

Maar als ik een buitenrit rijd met het paard van mijn zus een van de twee dat maakt niet uit en zij gaat galoperen hard dan probeert mijn pony altijd haar paard in te halen een keer rende ze zo door dat ik bang was dat ik op de grote weg zou komen maar ze ging gelukkig zachter in de voortseweg (de weg die naar de grote weg loopt de deventerweg)en toen kon ik haar in de bosjes stil zetten maar dat rennen vind ik hartstikke eng en durf dus ook niet meer zulke harde buitenritten te maken

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:36

Mijn paardje is er nog nooit vandoor gegaan... Nou ja, in het begin 1x in de bak. Maar nu "schrikt" ze soms aan het begin van het galoppad, als excuus om ff extra hard te gaan Tong uitsteken

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:03

onze zoekt iets om van te schrikken!
dan wil ze dus heel hard rennen.
dat krijgt ze vaak nog voor elkaar ook Boos!

Lovers Heidi,Pamba,Donna Lovers
Heidi we zullen je nooit vergeten... Verdrietig

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:29

alleen als we op ons race deel zijn of een grote brede berm ziet. dan is ze onthoudbaar Haha!

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:20

Ik ben erg blij dat er sinds een jaar een rem op Ascot zit; had daarvoor alleen een vastzittend gaspedaal.

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:01

ik rijd nu met een thiedeman want me fjordenbaal die doet ook als of ze schrikt maar dat is niet zo Verward en dan een excuus om hard te rennen Haha! maar ik heb haar nu pas iets meer dan 5 weken,dus ik zit in de "uitprobeertijd" wat mag wel en wat niet Haha! xxx

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:58

Nee, 'mijn' paardje gaat er niet vandoor...
En als 'ie het wel zou doen.. pff.. ben beetje schijtluis op dat gebied. Ik zal in ieder geval minder vertrouwen in hem hebben, denk ik.. Maar het is wat je gewend bent. Op een gegeven moment leer je er wel mee omgaan, denk ik?

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:12

haha ja Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:03

ik vond het eerst altijd gaaf. zo lekker hard, maar toen rende amber steeds dichter naar de sloot en was ze niet te stoppen/ sturen. kaboem wij door een diepe sloot heen. ik met een salto van amber af (die struikelde) en toen werd ik door haar uit de sloot getrokken. Haha!
hupseke erop en weer verder tuffen. nu gaat het op dei plek altijd mis Boos!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:12

Maar als Thiemen wel eens keihard gaat dan kan je hem zo op de volte zetten...Buiten ook...Tis dus niet zo dat het hem zwart voor de ogen word en hij alsmaar gaat rennen. Hij gaat altijd ff lekker snel maar hij blijft goed luisteren daarom durf ik ook best met hem naar buiten...Kan zo hem op de volte zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, rozebadeend, xdesix, XladyX en 33 bezoekers