NH kampioenschap springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

NH kampioenschap springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 18:37

vanochtend/begin middag ben ik even wezen groomen bij een clubgenootje van mij. ik mag helaas niet meer bij de pony's starten, maar ik stond te popelen...ik wilde zo graag..... Haha! maar oke daar aangekomen, prijsuitreiking van de B, een ander clubgenootje was in de 2e manche 4e of 5e ofzo geworden en Kampioen in de B werd Luna_cockie met haar fjordje! super hoor!
gefeliciteerd! OK dan! je hebt ze allemaal verslagen Haha!

mijn clubgenootje moest in het L, ze moest tegen een stuk of 20 D/E pony's. 1e manche had ze 1 balk, op hindenris 1, was haar eigen fout , maja er werd gewoon super slecht gesprongen, uiteindelijk werd ze nog netjes 5e!!(haar balk werd omgezet in tijdfouten,maar ze is een snelle hoor tussen de hindernissen Tong uitsteken ) toen de 2e manche ging gewoon op strafpunten en plaatsing natuurlijk op de snelste 0er. mijn clubgenootje ging er ff voor! en jahoor foutloos!!!!!!!!1 met een super tijd. dus ze werd 1e in deze manche. echt super leuk!! uiteindelijk is ze ongeveer 3e van NH geworden.

al met al een leuke middag, nu is de M/Z(mijn klasse)/ZZ bezig, volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn...en dan met een paard Haha!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:40

Ik was de 1e manche foutloos en 3e. Had helaas de 2e manche een weigering op 6 Boos!

ff vraagje, ik heb mijn clubgenootjes helaas niet kunnen zien omdat ik al naar huis moest, weet jij misschien hoe hun het ervan af hebben gebracht? ze sprongen L cat. D en de ander L cat. E. Lid van Pc Poele-way

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 18:55

Biancaaaaa schreef:
Ik was de 1e manche foutloos en 3e. Had helaas de 2e manche een weigering op 6 Boos!

ff vraagje, ik heb mijn clubgenootjes helaas niet kunnen zien omdat ik al naar huis moest, weet jij misschien hoe hun het ervan af hebben gebracht? ze sprongen L cat. D en de ander L cat. E. Lid van Pc Poele-way


moet je wel even namen geven, in de cat E werd er super slecht gesprongen, naja over beide manches was er maar 1 E die in de prijzen zat(2maal) en zij werd dan ook Kampioen

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:15

ik ben op vlaardingen 2 geworden en ben reservenkampioen! goed he?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:16

Ik ga morgen toch maar een poging wagen...Ik zou niet gaan(ben er donderdag loeihard afgelanceerd Bloos en ik had al drie weken niet gesprongen door omstandigheden Bloos), maar een bepaald persoon vond dat ik gewoon moest gaan rijden. Dus ik ga maar morgen Knipoog Zometeen even mijn spullen bij elkaar zoeken, want ik moet al om kwart over zes richting stal Bloos

Hoe ging Jes Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:37

succes Gomir, zal voor je duimen!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:41

reddytobias"]
[quote="Biancaaaaa schreef:
Ik was de 1e manche foutloos en 3e. Had helaas de 2e manche een weigering op 6 Boos!

ff vraagje, ik heb mijn clubgenootjes helaas niet kunnen zien omdat ik al naar huis moest, weet jij misschien hoe hun het ervan af hebben gebracht? ze sprongen L cat. D en de ander L cat. E. Lid van Pc Poele-way


moet je wel even namen geven, in de cat E werd er super slecht gesprongen, naja over beide manches was er maar 1 E die in de prijzen zat(2maal) en zij werd dan ook Kampioen
[/quote]

Wendy van de boogaard en dominque van hoekelen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 18:02

hmmmm de namen komen me wel bekend voor...maar helaas ik weet verder neit hoe ze gesprongen hebben!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 20:29

oh wendy had trouwens in de 2e manche een 4e prijs(zit net ff me filmpje te bekijken!!!