Verslag wedstrijd en longeren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 19:30

Vandaag was het zover. Herna, een stalgenootje had een springwedstrijd in Haskerhorne met Larore. Helaas, ging het niet zo best en werd ze na een aantal weigeringen uitgebeld. En dat terwijl Larore zo best kan springen, maar ja, soms vertikt ie het gewoon. Verdrietig

Bij thuiskomst heb ik Propala nog even gelongeerd en ik kan jullie melden.. het ging deze keer hartstikke goed. Ze was lekker rustig en draaide zichzelf voor de verandering eens niet om tijdens het longeren. Ik ben echt supertrots op mijn meissie.

Morgen hebben Herna en Nico priveles van iemand waar we morgenavond heen gaan. Dat is in Jubbega. Nou willen ze mij (Sjoerd, Herna en Nico) morgenavond op Isabel hebben. Nou, dat wordt toch lachen, want Isabel is dan wel rustiger als Propala, maar niet veel kleiner. Dus een hele klim. Nou maar hopen dat niemand me gaat uitlachen.

Tja, ook morgen worden er foto's gemaakt door mij, maar ook door de anderen als ik erop zit. *LOL* Dat wordt dus nog wat!

Aankomend weekend ga ik Marijke (ook van bokt) weer eens opzoeken, en op haar Minne mag ik oefenen met het opstijgen.. *LOL* Dat worden dus ook weer doldwaze foto's *LOL*



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 19:50


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:21

Waarom rijd je nu eigenlijk niet op Propala? Ik kom niet zo heel veel meer op bokt, dus misschien heb ik het wel gemist hoor...

Wel leuk dat je ook eens op een ander mag rijden.

Jammer van de wedstrijd dat ze uitgebeld was. Helaas, volgende keer beter.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 15:29

Ik heb al eens op Propala wat rond gestapt. Dus het begin is er. Ik heb er nog niet zelf echt op gereden, aangezien het echt een draak is. Nico (die ook hier rijdt) zal haar eerst eens rijden. Dan kijk ik lekker toe. Dit omdat ze de laatste keren dat ze is gereden iedere keer enorm steigerde en ontzettend bokte. En tja, ik zit nog steeds met mijn hoofd en wil het risico niet lopen dat ze meteen weer als een gek tekeer gaat. Ze is zolang ze onder het zadel is (dat is nu een jaar) in totaal (inclusief het zadelmak maken van twee weken) zo'n vier weken gereden in een jaar tijd. Ik ben gewoonweg voorzichtig en wil geen onnodige risico's nemen. Verder is de bak momenteel zo slecht (moet nodig gesleept worden) dat er niet echt in te rijden valt. De planning is om Propala met de trailer naar een binnenbak te rijden en haar daar te rijden. Dan gaat Nico er eerst op en daarna ik. Alleen het probleem.. ze is doodsbenauwd in de trailer. Het is dus even afwachten hoe het gaat. Ondertussen longeer ik haar nu gewoon vrijwel iedere dag en zijn we een band aan het opbouwen.. zo van.. ik ben de baas en jij lekker niet Tong uitsteken
Ik kijk wel naar het moment uit dat ik haar lekker kan rijden, want de bedoeling is om er volgend jaar wedstrijden mee te rijden en haar uit te brengen op de IBOP. Dus dat trainen moet wel snel gebeuren. Nou ga ik eerst eens op Isabel om aan de hoogte en het zadel te wennen. Vanavond gaat het gebeuren. Ben best wel zenuwachtig, want iedereen gaat me natuurlijk uitlachen omdat ik er niet op kan komen. Verdrietig

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-26 14:31 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-26 14:32 ]</font>

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:07

ah nix aantrekken van dat uitlachen, ze lachten mij ook altijd uit op zo'n grote vette fries van de Haan.
En als mensen ij neit kenden zeiden ze wel: zeg is dat neit zo'n paard an de Haan.
Ja dussss....

Ik hoop dat het goed gaat.
En we zien het wel!

-xxx-jes Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 16:41

harstikke leuk joh,ik had toevallig net je foto's bekeken,en nu je verslag even gelezen,nou ik zou zeggen veel succes met rijden of kan ik beter zeggen met bergbeklimmen *LOL* ben ik even blij dat ik een haffie heb daar kan ik tenminste nog opkomen Haha! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, GabberGill, Josien_, Miran, Moon_light94, Paardennamen en 72 bezoekers