Buitenritje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 19:36

Vandaag voor het eerst sinds tijden gingen we met z'n allen naar buiten. Nou is Jerai wel heel erg mak, maar voor de rest hebben we echt een stel mongolen op stal. We gingen dus met z'n viertjes, ik op jerai, Etty op indy, Puck op Opa en Marita op Holly.

Het begon dus al met het hek, ik moest het open en dicht doen, omdat Jerai het makste is. Daar was jerai het vandaag dus niet zo mee eens, open doen ging prima, toen de rest erlangs en ik wou hem weer dicht doen> Jerai dacht dus dat ze achterbleef en ging op de achterbenen. Gelukkig hield ze meteen op toen ik nijdig werd.

Toen gingen we rijden, ik dus voorop (wel grappig, zon e-ponytje voorop en dan die grote paarden erachter) op de heenweg ging alles nog goed (okee Holly bokte, Indy dribbelde en schrok, maar daar valt mee te leven)

Toen sloegen we een paadje in en had Opa ineens door dat we naar huis gingen en bedacht zich dat 'ie nog helemaal niet raar had gedaan en je moet natuurlijk minstens een keer heel maf doen tijdens een buitenrit. Hij vloog dus met vier benen tegelijk de lucht in, waarbij hij op de een of andere manier zijn hoeven tegen elkaar sloeg, wat een heel eng geluid was volgens Holly, die er dus bokkend vandoor schoot.

Indy is altijd al een zenuwelijer en die dacht op zijn minst dat er ik weet niet wat voor eng monster was, dus die werd ook helemaal maf. Jerai was al wat aan het dribbelen van al dat gerommel achter d'r, maar hield het hoofd nog wel koel....Tot Indy tegen d'r kont aan botste. Jerai dacht: "Ik heb wel zin in een wedstrijdje en zette het op een lopen." Gelukkig kon ik haar aan het eind van het pad keren, waardoor de rust weer terugkeerde.

Denk dat ik volgende keer toch maar weer in mijn eentje naar buiten ga....... *LOL*

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:25

Haha! Haha! Haha! Haha! .Ik zie het helemaal voor me.
Ben blij dat alles goed is afgelopen *LOL* .
Stelletje donderstenen bij elkaar hoor Knipoog .
Groetjes Smousje.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 23:38

Ja en ze kunnen elkaar altijd zo lekker opfokken he, als er eentje eenmaal raar begint te doen, kan de rest natuurlijk ook niet achterblijven!!