dagje spierdijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 17:50

Haha!
Ben woensdag avond bij Phia en Henk in Spierdijk gearriveerd, na enkele uren heeeerlijk te hebben mogen genieten van de files Extreme duivel
Donderdag bij daglicht de paardjes bewonderd en geknuffeld, natuurlijk als eerste Koos, de enige echte Lovers , zag er supersjiek uit met zijn mooie deken hihi, net een pastoortje Party!! .
Daarna Bep, oftewel Lisanka bewonderd, wat is dat dier veranderd zeg, prachtig van kleur geworden, en ze toont veel meer dan in het begin toen ik haar had gezien.
Aan de longe liet ze ff zien wat ze in zich had die tante, een middendraf om te kwijlen Kwijl , ben er helemaal jaloers op Schijnheilig , toen de paarden van de buren langs kwamen trok ze echt alle registers open, en wist je gewoon niet wat je zag, wat heeft dat dier een gangen zeg. Ik zou haar niet graag als concurent op concour tegenkomen. Party!!

Phi en Henk bedankt voor de gezellige dag, het was weer echt genieten enne ben helemaal weg van Beppie Lovers ruilen tegen Wjerdo????? Schijnheilig

gr. Julke

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:30

Dus jij hebt die strakke houtgechipte bak in het ech-ie gezien... Tong uitsteken

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 19:02

Haha! Heb ik echt gezien ja, is echt wel mooi Party!! , ben alleen heel blij, dat ik hem niet heb hoeven spreiden Tong uitsteken
Ruikt trouwens wel lekker. Party!!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:46

Was heel gezellie Jul. Over een jaar of 2/3 mag je komen helpen om de houchips te verspreiden. *LOL*