meeloopdag dierwetenschappen 11 maart...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

meeloopdag dierwetenschappen 11 maart...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 20:25

Ik heb vandaag het programma opgestuurd gekregen. Een van mijn beste vriendinnen en ik willen allebei dierwetenschappeng aan studeren in wageningen.

Wij hebben ons opgegeven voor de meeloopdag, ookal was die eigenlijk bedoeld voor 6vwo en zitten wij in 5 vwo. We zijn ontzettend benieuwd naar hoe het gaat. Er is ook een avondprogramma met een groot feest en dat je blijft slapen bij studenten. Super leuk, dat gaan we dus ook doen..

Ik ben echt zwaar verbaasd dat onze coördinator ons voor beide dagen vrij heeft gegeven van school, ik had nooit verwacht dat we het avondprogramma ook mochten doen.. maar goed, dat scheelt weer Haha!...

Zijn er hier op bokt nog meer mensen die de meeloopdag mee doen? of mensen die deze meeloopdag al eerder gedaan hebben?

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:43

Ik wilde mee doen, maar heb dan proefwerkweek. Denk niet dat ik dan vrij krijg Tong uitsteken .
Helaas...

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:54

Ik doe niet mee met de meeloopdag, maar ben wel van plan om naar de opendag (17 april?) te komen. Moet je je daar trouwens voor opgeven?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:57

Leuk zeg!
Mijn achter-achternicht is bijna klaar met haar studie daar!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:18

Ben ooit wel eens naar een open dag van dierwetenschappen gegaan. Vonds het heel erg tegenvallen. Voornamelijk wat je er later mee kan worden. Ik hoop voor je dat het voor jouw wel een goede studie is Lachen

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:33

Ik zit nu in het eerste jaar van Dierwetenschappen, Misschien ga ik wel helpen op de opendag/meeloopdag.

Shiloh, is het nog gelukt met de Susa?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 00:08

Susa???? Verward

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:10

Ik ben naar de meeloopdag van bos en natuurbeheer geweest en dat was super leuk! Ben niet blijven slapen want dat was me te veel van het goede, maar de meeloopdag is een aanrader, absoluut!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:27

oh gosh... weer een slachtoffer voor de veetelersfeesten Nagelbijten / Gniffelen ~~}> Ik wens je heeeeeel veel plezier! OK dan!

dierwetenschappen is een erg leuke studie Veel veelzijdiger dan bijvoorbeeld diergeneeskunde Knipoog

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:13

Maarten schreef:
oh gosh... weer een slachtoffer voor de veetelersfeesten Nagelbijten / Gniffelen ~~}> Ik wens je heeeeeel veel plezier! OK dan!



Jaja, Maarten heeft nu nog het stro en het bier in z'n haren zitten Haha!

Kijk maar eens op www.veetelers.nl kan je zien hoe het eraan toegaat op zulke feesten *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:14

ooh ooooooooh weet ik nog wel zeker of ik wil??? Tong uitsteken

uuuuuuuuuuuuuhm

JA Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:29

Ik kan dus ook niet Scheve mond , ik zit dan midden in een tentamenweek en om dan tentamens te missen en later in te halen is echt waanzinnig gedoe..
Baal er wel van, aangezien ik volgend jaar wel van plan ben Dierwetenschappen te gaan studeren.

Weet iemand of je ook gewoon in je eentje een keer een dagje mee kan lopen op afspraak? Dan moet ik dat maar een keer doen.. Knipoog

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:01

Wat kun je er eigenlijk mee worden? Het klinkt wel interessant maar ik heb nog niks gezien wat je er specifiek mee kunt worden.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:18

wat is dierwetenschappen?
is dat hetzelfde als dierenzorgtechnieken dan?

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:26

dutske schreef:
wat is dierwetenschappen?
is dat hetzelfde als dierenzorgtechnieken dan?


Ehmmm, ja, wat is dierwetenschappen... Hoe leg je dat uit... Verward MAARTEN!!!!!!!!!!! Haha!

Het is iig geen dierenzorgtechniek.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:06

carina schreef:
MAARTEN!!!!!!!!!!! Haha!


You jelled!? Haha!

Een tijd geleden is hier ook al een topic over geweest en toen heb ik uitgebreid verteld hoe de opleiding is en wat je er uiteindelijk mee kunt doen. Zie hier [AM] vraagjes Dierwetenschappen en dier-, veehouderij??

At your service Haha!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:41


Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:22

Dank je Maarten *LOL*

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 14:33

Zo'n meeloopdag is in ieder geval altijd wel heel erg interessant, en je krijgt een beter beeld dan bij een open dag!
Veel plezier daar, maar er een leuke en leerzame dag van, en succes met het maken van een uiteindelijke keuze! OK dan!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:12

carina schreef:
Super! OK dan! Dat topic had ik ook al gezocht, maar kon hem nergens meer vinden Scheve mond

Hoelang ben jij al weg uit Wageningen Maarten?


Ik ben in 2001 afgestudeerd Lachen Maar het lijkt als de dag van gisteren dat ik nog in 'de bunker' aan de bar stond met een pilsje in de hand Haha! *LOL*

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:27

Ik heb vorig jaar de meeloopdag gedaan! (En nu doe ik dierwetenschappen, net als Carina).
De meeloopdag was errug geslaagd, afgezien van een paar saaie docenten. Je krijgt echt een goede voorstelling van de opleiding. Vooral het avondprogramma was errug leuk. Echt een typisch veetelersfeest was dat toen. Met bierspelletjes (enne ik lust geen bier....), en kouwe spaghetti voeren. Leuke sfeer, aparte spelletjes, gezellige mensen. Ik bleef logeren bij een ouderejaars samen met nog iemand die meedeed. Veel mensen die ik op de meeloopdag ontmoet heb zijn nu mijn studiegenootjes. Is erg leuk, dan ken je alvast wat mensen.
Als je besluit om in Wageningen te gaan studeren kan ik je de AID (Algemene Intoductie Dagen) aanbevelen. Die zijn in augustus, speciaal voor alle 1e jaars studenten van alle opleidingen in Wageningen. In die week leer je Wageningen kennen en proef je de studentensfeer.

Veel plezier op de meeloopdag!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:32

Myranda schreef:
Ik heb vorig jaar de meeloopdag gedaan! (En nu doe ik dierwetenschappen, net als Carina).
De meeloopdag was errug geslaagd, afgezien van een paar saaie docenten. Je krijgt echt een goede voorstelling van de opleiding. Vooral het avondprogramma was errug leuk. Echt een typisch veetelersfeest was dat toen. Met bierspelletjes (enne ik lust geen bier....), en kouwe spaghetti voeren. Leuke sfeer, aparte spelletjes, gezellige mensen. Ik bleef logeren bij een ouderejaars samen met nog iemand die meedeed. Veel mensen die ik op de meeloopdag ontmoet heb zijn nu mijn studiegenootjes. Is erg leuk, dan ken je alvast wat mensen.
Als je besluit om in Wageningen te gaan studeren kan ik je de AID (Algemene Intoductie Dagen) aanbevelen. Die zijn in augustus, speciaal voor alle 1e jaars studenten van alle opleidingen in Wageningen. In die week leer je Wageningen kennen en proef je de studentensfeer.

Veel plezier op de meeloopdag!


Meeloopdag en AID zijn idd aan te bevelen. Maar zonder die twee is het ook heel gezellig.
Zelf ben ik niet op de meeloopdag geweest, en ook niet op de AID, maar ben toch meteen in de groep opgenomen, terwijl ik niemand kende...

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:33

Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling
En ik maar denken dat ik de enigste was, die Dierwetenschappen ging studeren... Clown
Maar ik ga helaas niet naar de meeloopdagen...
Ik had me vorig jaar ingeschreven, maar moest afzeggen, omdat ik toetsweek had... Dit jaar niet eens eraan gedacht, en dus ook niet ingeschreven, maar ach, het valt WEER in de toetsweek Boos!

Maar dat gaat zeker wel leuk worden *LOL* Niet te veel zuipen he, je moet het je nog wel kunnen herinneren Tong uitsteken

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:37

Bij ons viel de meeloopdag na de toetsweek dus ik kon gewoon vrij krijgen, voor allebei de dagen (dus incl avondprogramma). Ik heb tegen de coordinator van school gezegt dat er nog een avondprogramma was en ik kreeg gewoon vrij. (ik was de volgende dag al om 12 u thuis, maar ja)

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 00:09

bij mij precies er voor.. en kan ik dus vrij krijgen want de week ervoor is proefwerkvrije week... (als ik proefwerk zou hebben zou ik nie tmogen gaan) maar goed nu ga ik wel...

een van mijn beste vriendinnen en ik gaan samen naar die meeloopdag (super toevallig het is voor beide 95% zeker dat we dierwetenschappen willen gaan doen) is het heel raar om te vragen of we bij het slapen ed. bij elkaar kunnen blijven?