Wat vinden jullie van deze hengst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 10:58

Het is naar mijn mening ook geen palomino. Het is een zweetvos.

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 13:37

Ja ik zei ook dat geen palomino zijn die bestaan niet bij de arabieren het kan wel 99% worden maar nooit 100% want bij mij in de klas is meisje die hebben ook een stoeterij met arabieren die zegt ook dat niet kan. Party!! Party!! Party!!

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 13:50

die van mij heeft wel een rare kleur bruin ze is te licht eingelijk voor bruin het zit meer tegen vos aan
maar dat kan ook niet omdat ze een zwarte staart en bij haar manen heeft ze ook wat zwart en haar pony is zwart en haar oren die punt net zoals bij bruine paarden hebben ze de punt van hun oren donker.
*LOL* *LOL* *LOL* Party!! Party!! Party!!

http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDTSR ... __________
I love Sissy
greetz Sharon!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *Sharon* op 2001-11-25 12:53 ]</font>

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:10

Citaat:
Op 2001-11-24 22:50, schreef Cassidy:
Fire and Ice kan geen palomino zijn omdat het palomino gen (de creme factor) niet bij arabieren voorkomt. Hij is gewoon vos. Een mooie lichte vos, met witte manen (mischien hebben ze een beetje geholpen?)
De valkkleurige en palominokleurige paarden op de website komen omdat hij een merrie heeft gedekt die wel die creme factor heeft.
Het klinkt voor de Amerikanen altijd er leuk als hij dubbel is geregistreerd, maar in dit geval is het pure verkoopspraat. Een Amerikaan gaat altijd voor palomino. Maar het kan in dit geval gewoon niet!

Alls je gaat dekken met een palomino is de kans op een palomino altijd 50% (in het geval van niet cremedragende partner). Dus van het verhaal dat hij zijn kleur doorgeeft klopt dus ook niets.




Zozo, jij weet er echt veel vanaf!
Weet je misschien ook een goedkoop adres waar je aan palomino's en/of valken kunt komen?!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:20

Ik vind zijn hoofd op deze foto echt walgelijk Misselijk In dat filmpje is het nog wel okee, maar ja, ik hou sowieso niet zo van Arabieren...
Het is net of hij een hele dikke lijn eyeliner op zijn oogleden heeft Misselijk Echt heel lelijk dat zwart rond zijn ogen en neus.... als je een beetje babyolie doet voor de glans, okee, maar dit.... Misselijk

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:37

Volgens mij is het hetzelfde paardje als die van de usericon van A&N of niet?
Hij is opzich wel mooi, maar niet echt mijn type.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 14:18

Ik vind het wel een mooie hengst. Hij heeft een heel mooie kleur, maar er werd dan ook al gezegd dattie daar bekent om staat. Ik vind zijn koppie ook wel leuk, en die manen.... Kwijl .

eelke
Berichten: 46
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: beilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:23

wat een ontzettende prikke poot wat jammer dat die amerikaanse arabiertjes niet kunnen lopen, zeg

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 07:55

Het dekken houd niet op het dekgeld alleen, verzendkosten, de hele papierhandel er nog eens bij. Kan nog aardig oplopen...

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 14:50

Dat weet ik ook wel dat hoef je mij niet te vertellen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:53

Voor Quarterlover: Ik weet wel een adresje waar je palomino's en valkkleurige paarden kunt krijgen, maar goedkoop zijn ze niet. Als je meer wilt weten moet je me even mailen...