Ervaringen gevraagd met www.rijlaarzen.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Ervaringen gevraagd met www.rijlaarzen.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 18:00

Ik wil misschien over een tijdje leren laarzen kopen en ben nu een beetje aan het rondkijken naar prijzen. Op bokt zag ik www.rijlaarzen.nl staan en daar heb ik even rondgekeken. De prijzen vond ik wel betaalbaar, maar het kan natuurlijk altijd duurder en beter...
Op de site staat dat er eerst een voetafdruk moet worden gemaakt met de omvangsmaat van de bal van de voet, de wreef en hielwijdte, dit is om er zeker van te zijn dat je een goedpassende rijlaars hebt, maken ze deze voetafdruk ook echt?
Heeft iemand hier wel eens laarzen gekocht van de eigen productie, ben je er tevreden over, gaan ze lang mee?
Heeft er misschien iemand rectiligne laarzen (hoeven niet speciaal van die site te komen), en zijn deze goed en gaan ze lang mee?

Alle ervaringen zijn welkom

Gamble


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:23

ik heb daar mijn konigs gekocht. maar ik ben wel gewoon in houten aan huis geweest.
volgens mij hebben er hier meer mensen daar hun laarzen vandaan
rectiligne daar heb ik ooit springlaarzen van gehad. prijs kwaliteit verhouding vond ik heel goed

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:11

Ik heb daar ook eens laarzen laten maken, van hun eigen productie oid, maar zowel ik als mijn zus waren erg ontevreden... De naam van dat merk begon met een L, maar ook andere ruitersportzaken maken gebruik van dit merk.

Maten klopte niet helemaal, voet vond ik niet fijn, was niet al te stevig, terwijl Petrie dat bv wel heeft. Maar ja, ieder zijn eigen keus zeg ik altijd Haha!

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:14

liberty schreef:
Ik heb daar ook eens laarzen laten maken, van hun eigen productie oid, maar zowel ik als mijn zus waren erg ontevreden... De naam van dat merk begon met een L, maar ook andere ruitersportzaken maken gebruik van dit merk.

Maten klopte niet helemaal, voet vond ik niet fijn, was niet al te stevig, terwijl Petrie dat bv wel heeft. Maar ja, ieder zijn eigen keus zeg ik altijd Haha!

bedoel je soms lipica? Ik dacht dat huet wel goed was wat betreft het aanmeten enzo. (mocht dit niet zo zijn...graag hoor ik het want ik moet binnenkort nieuwe laarzen en wilde ze daar aanschaffen Knipoog ) Vroeger hadden ze een ruitersportzaak in zeist, nu doen ze alleen nog maar laarzen volgens mij.

Jorientje

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Schüttorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:06

Ik heb sinds een jaar laarzen van Rectiligne> ze bevallen tot nu toe erg goed Ik draag ze altijd als ik bij mn paard ben> iedere dag dus Lachen Rectiligne heeft erg soepel leer; je loopt ze snel in. Dat vond ik een voordeel, want ik krijg snel zere voeten en blaren.
Ik heb nog nix met mn laarzen gehad en ik banjer ermee door de blubber, mest en plassen Haha! Heb ze trouwens niet bij rijlaarzen.nl gekocht

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 14:59

nog iemand anders ervaring???

Gamble

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:12

Sannie1980"]
[quote="liberty schreef:
Ik heb daar ook eens laarzen laten maken, van hun eigen productie oid, maar zowel ik als mijn zus waren erg ontevreden... De naam van dat merk begon met een L, maar ook andere ruitersportzaken maken gebruik van dit merk.

Maten klopte niet helemaal, voet vond ik niet fijn, was niet al te stevig, terwijl Petrie dat bv wel heeft. Maar ja, ieder zijn eigen keus zeg ik altijd Haha!

bedoel je soms lipica? Ik dacht dat huet wel goed was wat betreft het aanmeten enzo. (mocht dit niet zo zijn...graag hoor ik het want ik moet binnenkort nieuwe laarzen en wilde ze daar aanschaffen Knipoog ) Vroeger hadden ze een ruitersportzaak in zeist, nu doen ze alleen nog maar laarzen volgens mij.
[/quote]
ja die, zal je eerlijk zeggen dat ik ze binnen een maand verkocht aan een meisje die hier rijd..


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:26


We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 bezoekers