Peachtree in Sterksel failliet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Peachtree in Sterksel failliet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 20:51

Heeft iemand hier iets meer van gehoord. Een bekende van mij heeft daar haar veulen in opfok staan. Bij de KVK staan ze in ieder geval op faillisement.


DubbelFun

Berichten: 88480
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:55

Djiezz, ik wist geeneens dat je dat zo online kon zien. Jammer dat je voor veel dingen wel moet betalen.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:53

echt waar joh ?!

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:15

Kan ik me bijna niet voorstellen. Stuur Toekie eens een pb, zij lest daar, misschien dat zij er toevallig meer van weet..

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 03:24

Ik hoop het niet Scheve mond

**zoekt naar Toekie***

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 08:52

Ha, ha, hi, hi, ha ha!!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:13

Gabacho schreef:
Ha, ha, hi, hi, ha ha!!!


Zou je deze grap met ons willen delen ? Schijnheilig

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:21

Ik denk het ook niet hoor, dit soort geruchten gaan al heel lang de rondte, al zolang de Peachtree bestaat eigenlijk. Maar ik kan altijd even mijn nichtje opbellen, dan weten we het zeker.
Volgens mij gaat het juist heel erg goed...

DubbelFun

Berichten: 88480
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:50

Maar je mag er toch vanuit gaan dat de gegevens van de KVK wel kloppen. Overigens staat op die site ook dat er maar tot 1999 jaarcijfers bekend zijn.


Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:54

Ja, ja, administratie en werkelijkheid..... Ik kom er toch ook dagelijks en ik sluit me aan bij Jac: Volgens mij gaat het juist erg goed. Ik vind het altijd heel wonderlijk hoe dergelijke verhalen de ronde doen!! Vandaar even mijn 'binnenpretje'...

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:58

Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij gaat het er super, zeker sinds Wendy daar de boel mee runt.

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:04

Hé Jolande!! Alles goed?? Is het misschien iets voor jullie om met de komende (onderlinge) wedstrijdjes in Sterksel mee te rijden?? Hartstikke gezellig, hartstikke dichtbij en je doet er weer wat ervaring op!! De laatste keren waren er steeds meer mensen van 'buitenaf', dus ook een leuke competitie!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:05

Gabacho schreef:
Hé Jolande!! Alles goed?? Is het misschien iets voor jullie om met de komende (onderlinge) wedstrijdjes in Sterksel mee te rijden?? Hartstikke gezellig, hartstikke dichtbij en je doet er weer wat ervaring op!! De laatste keren waren er steeds meer mensen van 'buitenaf', dus ook een leuke competitie!!

Wanneer is die? Dan is het zeker leuk een keer mee te doen!

DubbelFun

Berichten: 88480
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:13

Nieuw topic over PeachTree wedstrijden ??? Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:01

Gabacho"]
Ja, ja, administratie en werkelijkheid..... Ik kom er toch ook dagelijks en ik sluit me aan bij Jac: Volgens mij gaat het juist erg goed. Ik vind het altijd heel wonderlijk hoe dergelijke verhalen de ronde doen!! Vandaar even mijn 'binnenpretje'...
[/quote]

Er is dus echt niks van waar hoor! Vanavond is er een feest; 5-jarig jubileum!!! Cool Haha!

[quote="Sugarmiss schreef:
Nieuw topic over PeachTree wedstrijden ??? Haha!


Whahaha, die bestaat al hoor! Ik was er erg snel bij deze keer. Knipoog Haha!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=189049

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:57

Lisette schreef:
Heeft iemand hier iets meer van gehoord. Een bekende van mij heeft daar haar veulen in opfok staan. Bij de KVK staan ze in ieder geval op faillisement.


Ik krijg altijd een behoorlijk naar gevoel als ik dit soort dingen weer lees........waarom moet dit weer op deze manier op internet verschijnen...hebben jullie dan geen respect voor anderen?Kom op hey,een beetje privacy is best wel op z'n plaats en ook nog een stuk volwassener. Huilen Boos!

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:05

jessiejanes schreef:
Ik krijg altijd een behoorlijk naar gevoel als ik dit soort dingen weer lees........waarom moet dit weer op deze manier op internet verschijnen...hebben jullie dan geen respect voor anderen?Kom op hey,een beetje privacy is best wel op z'n plaats en ook nog een stuk volwassener. Huilen Boos!


Het KVK is voor iedereen toegangbaar en ik kan me voorstellen dat als er bij status failissement staat mensen er meer van willen weten.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:36

Mistic schreef:
Het KVK is voor iedereen toegangbaar en ik kan me voorstellen dat als er bij status failissement staat mensen er meer van willen weten.

Mensen die het wat aangaat kunnen zo bij het KVK gebruik er van maken.Bokt is niet de plaats om die info te halen.

Waar het mij om gaat dat dit op zo'n manier op internet verschijnt,buiten het feit of het wel of niet waar is,pure achterklap,........bleh Misselijk

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:43

jessiejanes"]
[quote="Mistic schreef:
Waar het mij om gaat dat dit op zo'n manier op internet verschijnt,buiten het feit of het wel of niet waar is,pure achterklap,........bleh Misselijk


idd en waarom moet je het plaatsen zon berichtje .........niemand wordt er echt wijzer van zo......en als je het echt zelf wilt of wilde weten bel dan de desbetreffende manege/ranch of persoon op.....en niet via zon kinderachtig berichtje....... Gaaaap

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:45

ik denk dat er veel te heftig op gereageerd word
als ik zoiets lees zou ik het ook eerst vragen aan mensen die de ranch kennen en niet aan het betreffende bedrijf zelf
als die falliet zijn zitten die volgens mij niet te wachten op een stroom telefoontjes, allen met dezelfde vraag "goh zijn jullie failliet of wat? "

er word hier gewoon een vraag gesteld op een hele normale manier omdat de bokkers op western vast wel bekend zijn met een dergelijk toch wel redelijk bekend bedrijf
jammer dat een eerlijke vraag(zo komt deze op mij over)
gelijk als roddel en achterklap bestempeld worden terwijl de vraag niets meer dan oprechte interesse kan zijn

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

prinses
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:14

hallo wat een banketstaaf manier om dat zo neer te zetten, ik ben er 3 weken geleden een weekend geweest 1 dag om te lessen en de volgende dag voor de wedstrijden.
ik had niet de indruk dat het een verlopen bedrijf was, paarden staan er goed bij kantine is netjes, en de eigenaars jo en ingrid kwamen nou niet echt over als een stel dat zwaar in de zorgen zit, maar goed, ik ga morgen weer naar een clinic van wendy dus dan hoor ik het wel of het de laaste keer was.

groetjes monique badhoevedorp

Daar waar de leerschool voor de ruiter eindigt, begint de leerwinkel...

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:50

prinses schreef:
ik ga morgen weer naar een clinic van wendy dus dan hoor ik het wel of het de laaste keer was.


Tuurlijk niet de laatste keer Knipoog ......veel succes morgen en leer ze OK dan!
geef Quincy een dikke kus Kusje

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:46

De bekende heeft inmiddels het veulen opgehaald. En ja ze zijn failliet en gaan waarschijnlijk een doorstart maken. En waarom mag dit niet op internet verschijnen achterklap is het niet hoor. Persoonlijk vind ik het nogal stom dat zij afgelopen zaterdag is geweest voor haar veulen en dan niks gezegd wordt.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:54

Sugarmiss schreef:
Maar je mag er toch vanuit gaan dat de gegevens van de KVK wel kloppen. Overigens staat op die site ook dat er maar tot 1999 jaarcijfers bekend zijn.


Peachtree is pas in 1999 opgericht (het bestaat nu 5 jaar). Daarvoor zat daar een fruitteler (als ik het goed heb, het was in ieder geval een boer Haha! ). Ik denk dat er een gigantisch misverstand is!!! Scheve mond

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 12:42

Hey Toekie, Die boer was geen fruitteler, maar koeienboer. Hij woont in dat nieuwe huis aan de oprit. Heel aardige man. Ingrid en ik waren de eerste pensionklanten destijds...toen stonden de koeien er nog...Het kan best zijn dat Peachtree destijds als zodanig is opgeheven, maar onder een andere naam gewoon doordraait.
Ik denk niet dat het "faillissement" merkbaar zal zijn. Er kunnen goede redenen zijn om een bedrijf failliet te laten verklaren en dan onder een andere naam doorgaan. Dit is een bekend verschijnsel in de handel.
Verder vraag ik me af of die bekende van je, Lisette, is verwittigd haar veulen op te halen door de eigenaar Jo, of door iemand anders..
Ik heb van mijn nichtje niets gehoord over een faillisement in elk geval...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 7 bezoekers