dit is echt raar! (gsm)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

dit is echt raar! (gsm)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 11:35

ik heb een siemens C45, hele fijne foon, al vaak gevallen maar kan daar duidelijk beter tegen dan mn voorgaande telefoons Haha!

maar de laatste maanden doet ie raar, hij gaat uit zichzelf uit, oke dat deden mn andere foons ook toen ze vaak waren gevallen, maar....

hij gaat iedere ochtend om precies 10.00 uit!

ook gaat ie uit als ie bv hard valt of onder in mn tas zit en dan flink heen en weer wordt geschud, maar echt iedere dag om 10.00 hoor ik *piep* en dan gaat ie uit

of ik hem nou al aan had staan, of pas om 5 voor 10 aanzet, om precies 10.00 gaat ie uit! iedere dag!

hoe kan dit Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:51

Wat raar! Een telefoon met een eigen willetje... Kun je hem niet even na laten kijken?

* To Belg, or not to Belg *

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:54

heb je dat (onbewust) niet ingesteld???

Ik heb een Mitsubshi en ik kan instellen wanneer ie uitgaan en weer aangaat, beetje onhandig omdat je dan een code moet intoetsen, maar goed.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:57

Als het geen instelling is, dan is het wellicht een software probleem...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:58

Lijkt idd op een soort van wekker. Weet je zeker dat je het nergens op ingesteld hebt?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 12:02

daar dacht ik dus ook al aan, maar zelfs met de handleiding erbij, kan ik nergens vinden hoe je hem moet instellen dat ie op een bepaalde tijd uitgaat!

als die functie er op zou zitten, dan had ie door het vele vallen wrsch de instelling gekregen dat ie om 10.00 uit moest gaan

om het nog vreemder te maken, ik heb hem net op 5 voor 10 gezet, en toen ging hij niet uit(toen was het in het 'echt' half 11)

heb hem net op half 10 gezet, als ie dan weer om 10.00 niet uitgaat, snap ik er niets van

want morgenochtend zal ie dus, net zoals afgelopen maanden, wel weer om 10.00 uitgaan

of ik moet heel erg over de optie heen lezen in de handleiding, maar ik kan echt niets vinden van het automatisch uitschakelen op een bepaalde tijd

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:04

Heb je nog garantie? Laat hem dan gewoon eens nakijken. Mijn Sony Ericsson t200 heeft het probleem dat hij steeds uitvalt, dat had ook te maken met de software...

Als je in de garantie zit, dan kun je hem kosteloos opsturen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 12:16

nee ik heb hem al ruim 1,5 jaar, heb hem ook niet extra laten verzekeren ofzo, wat mn zus wel bij haar telefoon heeft gedaan en toen die van haar steeds slecht geluid had hebben ze hem gratis gemaakt, en toen ie t daarna weer had heeft ze een nieuwe gekregen!

maar j ik had geen zin om verzekeringsgeld te betalen voor een telefoon, maar opzich heb ik er niet zo'n last van

whaaaaaaaaa wacht ff hoor PIEP hoor ik en hij is uit!!

net zette ik hem op 5 voor 10 en deed ie het niet, toen zette ik hem op half 10 en ja hoor, pecies 10.00 is ie weer uit!

spooktelefoon!


ik wilde dus zeggen dat ik er niet echt last van heb, en hij valt zo vaak, dat ik geen zin heb om geld uit te geven aan een reparatie, koop wel weer een keer een nieuwe als deze echt versleten is

maargoed, hij gaat dus ook om 10.00 uit als je de tijd hebt veranderd, dan heeft ie toch een optie dat ie om 10.00 uit moet gaan, dat kan toch niet anders Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:19

Klinkt toch echt als een software foutje. Heb je geen 2 jaar garantie gekregen dan?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 12:22

geen idee eigenlijk of er 2 jaar garantie bijzit, ben echt een warhoofd met die dingen Bloos
t is al heel wat dat ik mn simcode nog heb voor als ik 3x foute pincode heb ingetoetst Knipoog

ik zal die zaak wel eens bellen waar ik hem heb gekocht(welke was dat ook alweer Schijnheilig )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:23

als het goed is zit op elke telefoon 2 jaar garantie... gewoon even contact opnemen met siemens

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:23

Renske20 schreef:
geen idee eigenlijk of er 2 jaar garantie bijzit, ben echt een warhoofd met die dingen Bloos
t is al heel wat dat ik mn simcode nog heb voor als ik 3x foute pincode heb ingetoetst Knipoog

ik zal die zaak wel eens bellen waar ik hem heb gekocht(welke was dat ook alweer Schijnheilig )



Hihihi ik ken dat ja... Ik ben die puckcode ook al kwijt hoor. Maar die is gelukkig op te vragen op de een of andere manier (Als je een abonement hebt)...

Maar ik zal gewoon eens kijken, vaak zit er 2 jaar garantie op, en dan kan je hem gratis laten maken.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:33

pukcode kan je ook opvragen als je een prepaid telefoon hebt... met mijn oude telefoon is me dat namelijk een keer gebeurd Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:36

LiSSy schreef:
pukcode kan je ook opvragen als je een prepaid telefoon hebt... met mijn oude telefoon is me dat namelijk een keer gebeurd Haha!


Mag eigenlijk niet Haha! Is wel heel makkelijk dan om een gestolen telefoon weer actief te maken. Mijn zusje moest ooit gewoon een nieuwe kaart kopen... Maar mischien dat het verschilt per profider hoor.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:01

reset 'm eens naar zijn fatory settings. dit moet haast wel een instelling zijn.

Amor Vincit Omnia

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:04

Sorane"]
[quote="LiSSy schreef:
pukcode kan je ook opvragen als je een prepaid telefoon hebt... met mijn oude telefoon is me dat namelijk een keer gebeurd Haha!


Mag eigenlijk niet Haha! Is wel heel makkelijk dan om een gestolen telefoon weer actief te maken. Mijn zusje moest ooit gewoon een nieuwe kaart kopen... Maar mischien dat het verschilt per profider hoor.
[/quote]


dat is ook zo... maar die van mij was op een of andere manier geregistreerd op mijn naam... ik kon al mijn gegevens geven en daarom mochten ze hem wel geven. beetje apart, maar dat vond ik niet erg Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:30

Ik heb op alle telefoons die ik tot nu toe gehad heb ergens in het menu de optie om alle opgeslagen instellingen te wissen. Anders moet je dat eens doen. Dan gaat alles weer gewoon naar de standaardinstellingen en moet je je gewoon weer even je favo beltoon enzo er weer opztten.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 14:54

SuperPepeijn schreef:
reset 'm eens naar zijn fatory settings. dit moet haast wel een instelling zijn.
ik wilde dit eigenlijk quoten om te vragen hoe ik dat ging doen

maar mn pc bleef hangen, en ondertussen heb ik het gevonden, hij vroeg terug naar standaard instellingen, en toen heb ik voor ja gekozen

meteen die irri piepjes weer als ik toetsen gebruik, maar heb de tijd weer op half 10 gezet, dus over een halfuur weten we of het heeft gewerkt Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:46

het half uur is om, hoe is het met je telefoon nu Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:04

Ja, ik ben ook heel benieuwd.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:08

Misschien in Italie geweest de laatste tijd Haha! ?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 16:32

Ik ben ff bij de stal enz geweest, kom terug op mn kmer, foon uit

maar omdat ik 2 uur weg ben geweest heb ik niet gezien of het precies om 10.00 is gebeurd(10.00 op mn foon bedoel ik he)

heb hem dus weer op half 10 gezet, en t is nu 10 voor 10, dus nog heel ff geduld Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:33

echt vreemd...heb je niet ergens in je agenda/afsprakenlijst (van je mobiel) iets staan een bepaalde datum om 10.00?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 16:36

nope, er staat niets op 10.00, sta meestal tussen 6.00 en 6.45 op en heb alles gewist en ben terug gegaan naar de standaard instellingen

zelfs de standaard screensaver enz zit er weer op, dus dan zou een instelling dat ie om 10.00 uit gaat er ook vanaf moeten zijn, toch Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:39

hmm lijkt me wel ja...maar over 4 minuten weten we het Knipoog