echt een lachwekkend verhaal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 18:27

ik was gister met nadia(en vriendin van mij)
naar sira en toen gingen we rijden betje springen en zo!
nou nadia moest weer even gek doen hoor!
ging ze achterstevoren op sira in draf en zei dacht ze gaat naar links maar ze ging rechtdoor dus nadia valt in de modder helemaal bruin en ik was helemaal in de slappe lach en nadia zo help me nou nou ikke dus helpen maar het moest zo en niet anders en stond ze bijna en bam viel ze voorover in de modder ze zat echt helemaal onder de modder want ze viel net bij een nat stuk ik kon alleen maar lachen ligt ze daar 2 minuten en ik toch maar proberen haar eruit te trekken en het lukte zei onder de modder naja echt lachen ze leek net een Koe *LOL* toen moesten we naar huis en ja hoor daar stonden jongens van onze school en wij gingen even naar bp om wat te kopen gaan ze staan wachten Verward naja het duurde te lang dus gingen ze weg!
iedereen ging ons nakijken joh echt lachen!
en wij de hele tijd hoi zeggen dan kijken ze je zo aan Verward Koe haha!
maja dit was het!
nadia heeft er ook om gelachen hoor Haha!


_________________
~sira,gijsje,gwen and norbert are the best~!!!! Lovers
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-11-23 17:36 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-11-23 18:02 ]</font>


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:32

Hahahahahahha wat grappig ben blij dat ik daar niet lag . Hahaha

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:38

hihihi heb ik ook wel meegemaakt.
1x kletter ik van renske af 1 plas in de bak en daar donder ik dan ook heerlijk in.

en 1x met een ere ronde, we waren samen 3de op de zelfde ezel dus moest ik achter op. begint die etter kei hard te galloperen Haha! reactie ezel bok bok bok,
en beland met me neus envingers recht in de bak hihihihi

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:45

Ik heb ook eens languit in de modder gelegen.
Ik wilde mijn nichtje en haar buurmeisje over een plas heen tillen omdat ze er niet overheen kenden springen. Toen gleed ik op de een of andere manier uit en mijn hele linkerkant was bruin.

Toen moest ik ook nog helemaal naar huis lopen, dus iedereen stond keihard te lachen die me zag.
Ik was toen 10 ofzo.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 20:16

ik moet nog steeds heel erg lachen erom je had erbij moeten zijn echt een dom gezicht!
ik heb al heel wat beleefd met nadia!
ook een keer moest sira door een slootje maar ze sprong bovenop nadia en ze lag met haar gezicht naar beneden doet ze haar gezicht omhoog begint ze te lachen en ik dacht Verward maar toe gingen we erover praten en we hadden net horsewhisperer gezien dus tegelijk ik dacht an the horsewhisperer!
zij is echt een tof wijf!
ik heb ook wel van die gekke dingen meegemaakt maar daar vertel ik maar niet over Haha!
trouwens er was niks met sira hoor! en ook niet met nadia!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:07

Ik ben vroeger ook eens midden in een plas gedonderd. Ik had toen een verzorgpaard (Patricia van "Ikke") en die banjerde altijd gewoon in volle draf door alle plassen.
Een vriendin van mij reed nog bij het ponycentrum waar ik45 2311111111, oeps, poes loopt over het toetsenbord, ponycentrum dus waar ik vroeger ook reed. Samen gingen we een keer met pony's van dat centrum naar buiten. Natuurlijk wilde ik wel effe indruk maken dat ik tegenwoordig op een "echt" paard reed, ahum. Bij ieder min of meer gevaarlijk ding zei ik dat ze mij maar gewoon moest volgen, dan kwam het wel goed. (Hoezo iets te hoog in mijn bolletje....) Na een tijdje gingen we draven en kwamen we bij zo'n lekkere brede modderplas. Ik effe heel ruig er doorheen. Dacht ik. Dat beest ging voluit in de ankers en ik vloog met een klap in z'n nek, waar ik boven de plas bleef hangen. En denk maar niet dat dat beest maar één stap aan de kant zette, hoor! Met heel veel moeite probeerde ik weer terug te klimmen richting zadel, maar ik gleed uit met mijn hand, dus SPLATSCH!!!, languit er midden in. Nou, reken maar dat mijn vriendin moest lachen!
Trouwens niet de enige keer dat ik er een beetje knullig afkukelde, hoor, maar om me nou meteen maar helemaal bloot te geven...
Party!! Clown

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 02:03

Midden in de winter, een hele grote plas. Ik lekker galloperen, verlies ik mijn evenwicht. PLONS, Frank in de plas... En koud.... En ver van huis....

Sterkte voor iedereen die in plassen valt, al dan niet met ijsklontjes erin!

Frank.


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 00:00

hahaha zitten leuke tussen!
maja ik zal het vast nog wel een keer meemaken Haha! met zo'n stuntel als mij in de buurt gebeuren er rare dingen Extreme duivel Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers