Held van de dag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7990
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Held van de dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 23:05

Jaja iedereen mag me nu held van de dag noemen.. Eigelijk was het gisteren maar de held van gisteren klinkt niet, toch? Tong uitsteken

Dus ik kwam thuis, heb ff zitten praten met mijn ouders, mn allerliefste (stomme Schijnheilig ) kater geaaid en geknuffeld en ik besloot om me om te kleden voor de paardrijden.

Ik ga naar boven, en ga naar de kamer waar mijn kleren liggen.
Omdat het gisteren ofzo koud was Bloos besloot ik om mijn thermo(onder)broek(ding) aan te doen. Die lag nog in de badkamer, ik in mn ondergoed Bloos! (mijn ouders komen alleen naar boven voor te kuisen, dus geen nood Lachen ).
Mijn moeder had gekuisd en de ramen van de badkamer en logeerkamer open gezet. Hoor ik daar opeens miauw..

Ik riep een paar keer Florke maar het klonk helemaal niet naar zijn gemaiuw.. Ik dus de badkamer uit en hem roepen. Kwam uit de logeerkamer, ik kijken en ging meteen naar het raam. Ja hoor, daar zat ie dan in de dakgoot. We hebben zo een schuin dak met schuine ramen (duh) en de dakgoot is zo'n 1.5 m ofzo van het raam.

Het arme ding kon niet omhoog en je hoorde zo zijn nagels krasen op de dakpannen omdat hij terug naar onder schoof. Toen kwam er een kat beneden miauwen, en hij zat er naar te kijken en wou er zo naar toe Scheve mond Als hij gevallen was, had hij het zeker niet overleefd.. Dus ik begin er als een gek te roepen en ik hing half uit het raam en kon hem toen hij 10 min. nadien wat hoger was, bij zijn nekvel nemen en naar binnen pakken..

En nu denkt iedereen dat ik met mijn onderbroek uit het raam hing Haha!
Ik had snel een jogging aangetrokken want de buren zien je zo Verward
Toen ik Florke dan goed had gered, besefte ik dat ik mijn broek omgekeerd aan had Blond

Mijn moeder is er nog kwaad om omdat ik zoiets gek deed om een kat.
Hij is nog maar 4,5 maanden oud, hij kon bijna niet omhoog, dat geknars van die nagels.. En toen zeker toen hij bijna wou springen, vond ik het wel de moeite waard.

Mijn vorige kat was 19 jaar, en daar konden ze niets aan doen (ze was ziek) en ik zou het mezelf nooit vergeven als florke dood was, terwijl ik het hadden kunnen voorkomen..


Wat een belevenis Haha! en lang verhaal Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:41

HELD OK dan!
Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:49

Een kat overleeft zo'n val met gemak hoor... Kan me eerlijk gezegt ook goed voorstellen dat je moeder kwaad was, jij had het er heel wat slechter vanaf gebracht dan die kat als je uit het raam was gevallen...

Het is iig gelukkig goed afgelopen!

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:51

nee ik snap dat je het kjatje wou redden. zou ik ook doen *LOL*
maarre gefeliciteerd held met deze heldendaad Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:03

Inderdaad! Super, jij hebt pas echt wat voor je huisdier over Lachen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:10

Super Lachen
Alhoewel katjes een hoop kunnen hebben natuurlijk Knipoog

Farjen

Berichten: 7990
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 17:59

Een katje van 4,5 half maand oud, overleeft niet echt een val van 5 meter denk ik.. Als je hem ziet, hij is zo breekbaar zeg maar.

Zijn moeder had hem de eerste dagen verstoten omdat hij zoveel miauwde om melk waardoor hij kleiner was dan zijn zus en broer.
Hij is al aardig gegroeid, maar nog steeds zo mager (hij eet verschrikkelijk veel en we verwennen hem ook veel te veel Tong uitsteken )

Trouwens bedankt voor jullie reacties Lachen

Farjen

Berichten: 7990
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 19:14

Geef toe, dit kun je onmogelijk aan zijn lot laten..

Afbeelding
Afbeelding

Hij ligt nu op het moment op mijn schoot te slapen Lovers

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:28

Wat is "gekuisd" ???
Maar goed hoor dat je dat katje hebt gered OK dan! SUPER HELD Haha!

Farjen

Berichten: 7990
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 19:55

gekuisd?
gepoetsd, ken je dat wel? Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:31

Dookie schreef:
gekuisd?
gepoetsd, ken je dat wel? Tong uitsteken


Dat is echt een belgisch woord hoor Lachen

En een kat van 4/5 maanden kan zeker wel een val van 5 meter overleven... Ik ken een kat van 8 maanden die een val van 4-hoog overleeft heeft, enkel een gebroken pootje... Katten zijn zo wie zo steviger dan je denkt, en komen 99% zeker op hun pootjes terecht...