afdrukservice kruidvat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

afdrukservice kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 13:45

Ik heb zojuist afdrukken besteld via de online printservice van Kruidvat. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee???? Ik kom lekker op tijd met mijn vraag, want ik kan er nu toch niks meer aan veranderen, maar ben toch wel benieuwd naar jullie eventuele op- en aanmerkingen over deze service.


rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:48

Ik ga persoonlijk voor online printservice bij de hema, de kruidvat kan zijn foto's nog wel eens kwijtraken, of verkeerd afdrukken.

gewoon geen onderschrift :D

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:00

volgens mij is onlangs het kruidvat al beste uit de consumententest gekomen. ik heb er ook altijd goede ervaringen mee.

Amor Vincit Omnia

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:05

Als je even verder had gekeken op dit forum dan had je dit topic gezien

[FT] kruidvat -->bedankt voor de tip >:(

Daarin heb ik dus ook gereageerd. Over het algemeen ben ik tevreden over de service en de kwaliteit. Wanneer iets niet goed is breng je het terug en krijg je of je geld terug of het wordt opnieuw uitgeprint.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:21

wij bestellen ze ook altijd bij het kruidvat en zijn ook redelijk tevreden

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:34

ik bestel ze vaker via de online printservice van albert heijn, met de kruidvat heb ik geen ervaring. maar als die als best uit de test kwam, misschien otch maar eens proberen Haha!

juval

Berichten: 13086
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:38

ik heb zowel kruidvat als hema gebruikt, en ze deden het allebei prima. Ik vond het upload programma van de hema wat gebruikersvriendelijker.

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:02

Kruidvat goede ervaringen mee (heb nu 2x laten doen Tong uitsteken). Eens uitproberen daar toen. Aangezien ze dezelfde 'afdrukfabriek' (om het zo even te zeggen Knipoog) Gebruiken als de AH waar ik het normaal liet doen, was ik even tevreden als altijd. Ziet er alelmaal netjes uit.

Hema overigens durf ik het niet aan. Al helemaal niet met echte rolletjes. Die van mijn zus zijn 2x kwijtgeraakt! Daar gaan je dierbare herrinneringen... Boos!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 11:42

Bedankt voor de reacties.
Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Siempie: Sorry, dan heb ik daar even overheen gelezen.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:06

Ik heb al een aantal keer foto's laten drukken bij het kruidvat.. Maar de laatste 2 keer had ik zulke lelijke foto's.. Echt niet normaal de kleuren waren lelijk je zag alle pixels en ze waren wazig beetje jammer..
Normaal vond ik de foto's altijd wel goed..

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:41

Ik bestelde altijd bij Hema maar er zit in Gennep geen fotoservice, vandaar deze week voor het eerst bij Kruitvat besteld. Wat me opviel is dat je niet kon aangeven welke deel van de foto je af wil laten drukken. Ik hoop wel dat ik dalijk het goede deel van de foto krijg Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:26

Met de hema heb ik slechte ervaringen. Ik vind de kwaliteit (analoog en digitaal) gewoon echt te slecht. Ik ga nu meestal naar een echte fotozaak voor m'n analoge rolletjes, en die hebben echt superkwaliteit!
Mijn digitale foto's druk ik thuis af. Ik heb vorig jaar een goede printer daarvoor gekocht, en heel wat fotopapier. Ik had er niet zulke goede verwachtingen van, maar het werkt echt super! Het papier is wel erg duur, maar met een goede printer komt het er super mooi uit. Nadeel is wel dat ik max. A4 kan afdrukken, en als ik nog groter wil, moet ik dus wel naar een fotozaak.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:41

Wij hebben ze vorige week ook bij de kruidvat af laten drukken. Vond ze erg goed gelukt. Ik ook wel handig dat je kan zien hoe goed de kwalitiet is, dat staat nl naast de foto, bij het erop zetten, bij het bestellen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:56

Ik vind het al een hele toestand om die foto's te kunnen uploaden bij de kruidvat. Wij hebben ons er een kwartier over gebogen en toen besloten maar naar een andere afdrukservice te gaan. Ik ben zeer over Pixum te spreken.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:55

Ik bestel altijd bij kruitvat (en dat is al vaak gebeurd Knipoog ) en ben echt super tevreden. Nooit problemen mee gehad.

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:54

foto's vandaag opgehaald bij Kruitvat. Ik moet zeggen de kwaliteit is beter als bij Hema alleen dat snijden in de foto's ben ik dus geen fan van Je krijgt nu van dat rare formaat foto's

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, belle_boef, bente_sat, Berdien, Birgit__, brennie85, Eskimo, EsmeeKKK, IASCrawler, joyce83, Luzerna, Meliaforever, pony33, pukkepaard, Verara, winnetou4502, xxmichellexx en 35 bezoekers