wie ervaring met de Mountain Horse stalschoenen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

wie ervaring met de Mountain Horse stalschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 17:19

Wie heeft er ervaring met de Mountain Horse Protective Jodhpur
die zonder veter en met stalen neus...
ik wil deze gaan kopen, maar vroeg me af of iemand hier ze ook heeft en wat de ervaringen ermee zijn

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:35

Aardige schoenen maar ze zijn wel erg breed, ik vond het voetbed niet echt super. En helaas (door gebrek aan onderhoud) is het leer bij mij ingescheurd, maar ik heb ze nu een jaar of drie. Ik heb nu de Ariat terrain schoenen gekocht (wel met veters) en die lopen veel lekkerder.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:56

het zijn fijne schoenen om op te lopen, rijden heb ik er nog nooit meegedaan, dat doe ik altijd met mijn laarzen aan.
het grote nadeel vind ik dat de binnenkant bij de hiel erg snel kapot ging (ik heb ze sinds afgelopen augustus).
maar die stalen neuzen zijn erg handig als je een erg lopme fjord hebt Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:59

Ik heb ze zelf niet maar wil ze zeker wel kopen!
Ik wacht ook vol verwachting dit topic af!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:25

Ik heb ze ook gehad (maar heb ze nu
nog soms aan). Het zijn hele fijne schoenen
maar ik heb nu de Ariat, en die vind ik toch
wel fijner lopen. Maar die andere zijn ook fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:25

ik wil ze ook gaan kopen, vriendin van me heeft ze en die vind ze ideaal...ze zijn ook minder lomp dan de andere schoenen met stalen neus ( heb nu echt van die bouwvakkersschoenen, very charming Lachen )

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:43

Citaat:
dat de binnenkant bij de hiel erg snel kapot ging (ik heb ze sinds afgelopen augustus).

dan kan je ze nog terug laten sturen, met een beetje mazzel krijg je nieuwe!

Ik heb 2 paar, 1 paar die ook van binnen waren uitgescheurd, die zijn gerepareerd door Mountain Horse en een paar nieuwe.
Zomers rijd ik er ook mee, gaat perfect!

Ik vind ze wel erg zwaar om de hele dag op te lopen, maar anders moet ik op Maddog schoenen lopen en die zijn nog veel zwaarder Verward
[/quote]

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:50

Heeeerlijke schoenen, ik kan er de hele dag op lopen.
Ze zijn idd vrij breed!
Tenminste niet zo'n dikke profiel zodat je niet heel de zaagselstal mee naar buiten neemt Haha!
Ik heb geen rijervaring met deze schoenen maar dat lijkt me geen probleem.
Ik ben trouwens aan mijn 2e paar bezig en er komt nog zeker een 3e paar!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:47

Ik heb ze ook
Helaas heb ik in het begin erg veel problemen gehad,er zit een metalen plaatje aan de onderkant van je zool en die ging er bij mij steeds af,op zich geen probleem zou je zeggen,totdat ik door een waterplas liep,klets natte voeten.Bij het tweede paar precies hetzelfde probleem Verward
En nu ben ik al een hele tijd met het derde paar bezig en dit gaat super goed OK dan!
Ze zitten echt lekker,kan er gerust de hele dag op lopen en ik rij er ook mee.(western)
Voor de Winter heb ik de Mountain Horse Rimfrost gekocht,op zich ook wel fijne schoenen en lekker warm,maar minder comfortabel dan de Jodhpur

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:20

Heeft iemand ook de versie met veters? Want daar zit ik over na te denken om te kopen. Hoop niet dat je t erg vindt stalleke, dat ik een beetje in je topic duik! Maar ik vond het ook een beetje onzin om hier dan weer een nieuw topic over te maken.

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:02

Ik heb ze ook gehad; lekkere schoenen om op te lopen. Jammer alleen dat ze niet zo lang meegaan! Bij mij liet de zool los (stuk rubber aan de zijkant) op de punten waar mijn voet buigt. Dit gebeurde al na een maand of drie....tja en vervolgens gaat het dan van kwaad tot erger. Uiteindelijk heb ik ze na een maand of 9 maar weggegooid omdat ik steeds natte voeten kreeg!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:05

je hebt een jaar garantie bij Mountain Horse, de aankoopbon bewaren en teruggaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt, als ze kapot gaan

Ik heb de mijne zelfs gerepareerd gekregen bij een andere winkel en zonder aankoopbon *LOL*

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:42

Had ik gedaan, daar zeiden ze dat het kwam door verkeerd gebruik?!
Tja mijn voet buigt nou eenmaal als ik loop...

Overigens vielen bij mij die metalen plaatjes aan de onderkant er ook vrij snel uit...

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 01:28

Maitu schreef:

Overigens vielen bij mij die metalen plaatjes aan de onderkant er ook vrij snel uit...


Aaahhh gelukkig ik was al bang dat het aan mij lag Bloos maar jij had er dus ook last van Tong uitsteken