Welke pony lust eierkoeken???????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:00

We hadden een keertje een spelletje gedaan voor de gein om te kijken welke pony het meeste lustte.
Toen kwam mijn vriendin op het idee om eierkoeken te gaan proberen, mijn pony lustte ze wel maar de haflinger van haar (die echt superveel lust!!!) lustte het niet!!!!!!!! Ik dus nog bij een paar pony's proberen maar geen van alle pony's wilde eierkoek.
lusten jullie pony's eierkoeken??????

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:03

Mijn (vorige) verzorgpony had het al opgegeten voor ze in de gaten had wat het was, maar daarna ging ze wel ff flink flemen. *LOL* *LOL* *LOL*

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:14

Ongetwijfeld lust mijn paard eierkoeken, er is namelijk maar heel weinig wat ze niet lust.
Mijn paard is trouwens omnivoor, ze eet ook vlees. Ik stond namelijk tijdens een pauze een broodje met vlees te eten en mijn paard jatte dat broodje, wat ik kennelijk te uitdagend voor haar neus hield.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:19

maar paard lust echt bijna alles. ze is echt een vuilnisbak. ze heeft ook zelfs een keer een halve hambuger op! Lachen Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:33

Mijn paard lust ook bijna alles. Zelfs brood met ham en kaas. Als hij maar denkt dat er de mogelijkheid is dat anders een ander paard/hond/kat het zou krijgen eet hij het op Frusty