benen worden steeds dikker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

benen worden steeds dikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 00:26

Deze week heb ik al een topic geopend over de benen van Pris, dus om me het begin verhaal te sparen:

[VvdD] gisterenavond belde de staleigenaar...

Vanmiddag waren ze weer dikker geworden, dus ik weer de dierenarts gebeld. Die kwam gelukkig meteen en samen hebben we haar helemaal nagekeken. Temperatuur bleek 38,9 te zijn. Ze heeft dus koorts, hartslag was ook wat te hoog, maar dat is het gevolg van de koorts. Verder zijn de benen en bulten vochtbulten/benen. Bij de darmen hoorde ze aan de ene kant wel en aan de andere kant geen gassen.

We denken nog steeds dat het een allergiereactie is op het kuilgras, maar wel een heftige. Ze heeft een peniciline spuit en een spuit om de temperatuur te verlagen gekregen. Daarmee moet morgen verbetering te zien zijn. Ik heb morgen om 16.30 weer met de dierenarts afgesproken en dan kijken we hoe het is. Gaat het beter dan is het goed *LOL* en kan het zo verder, zo niet gaan we vrijdag naar een kliniek in Liempde om verder te onderzoeken ...

Ik heb nog altijd de hoop dat morgen haar benen gewoon dunner zijn geworden... We gaan er gewoon vanuit dat het beter gaat... Net ben ik nog even wezen kijken en stond ze er in ieder geval al fitter en allerter bij dan gisteren en vanmiddag. Ook had ze al wat meer eetlust. Morgenochtend kijken of ze het ook echt allemaal opgegeten heeft. De staleigenaar houdt in ieder geval nog altijd een oogje in het zeil.

Morgen weer het vervolg.



KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 11:49

Vandaag nog weinig verandering. Eet wel wat meer, maar benen zijn nog super dik... Af wachten tot vanmiddag maar.


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 12:10

Bij ons in de buurt was volgens mij ook zoiets.. Heeft ze toevallig ook bulten op haar lichaam zitten??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 12:21

Kreeg ze voorheen nooit kuil? Jasses zeg wat eng. En nogmaals petje af voor de staleigenaar. Ik duim voor Pris.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 12:50

Ze heeft bulten op haar hals en onder haar buik. Zijn na de peniceline spuit sterk afgenomen.

Ze krijgt normaal ook kuilgras, wel afgewisseld met hooi, maar er kan voor haar net een verkeerd pak tussen hebben gezeten...


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:05

Jee das balen zeg, hopelijk knapt ze snel weer op.
Sterkte!!

XANTHA

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:11

he vervelend, hopen dat het snel minder word !!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:33

Heel veel sterkte en beterschap voor je paardje!
en jou natuurlijk OK dan!

Rona, Linanda en Oackly


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, siloux, Vagabondo, Yontheke en 124 bezoekers