t'is ze niet gelukt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

t'is ze niet gelukt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 21:04

gelukkig maar. Zit namelijk zo.....Hayley loopt overdag lekker met de kudde....allemaal merrie's en 1 hengst (twenter). Gaat al maanden goed...tot vandaag Die hengst loopt wel eens wat te kl*ten door de bak heen maar krijgt iedere keer de kous op zijn kop. Maar vandaag liep meneer dus op 5 benen en Hayley had haar staart op een kapstok gehangen en ze zouden wel ff....... Tong uitsteken Tong uitsteken. Gelukkig zag de staleigenaar dit op tijd en heeft onmiddellijk die puberende snotneus van mij (wordt in mei pas 2) eruit gehaald. Vanavond stonden ze allemaal weer lekker op stal maar nou zijn die twee zo verschrikkelijk in luv Haha! met als gevolg dat ze steeds naar elkaar lopen te lonken.
Maar ben heel erg blij dat die hengst nog niet helemaal goed met zijn gereedschap om kan gaan (althans dat hoop ik maar) want ik wil nog helemaal geen veulen. Ten eerste --> vind ik Hayley te jong.
Ten tweede --> veulen komt dan in januari op de wereld (wat een rottijd). Ten derde --> vind 2 paarden (want we hebben er nog eentje) meer dan genoeg (financieel gezien) en dan moet ik dat veulen volgend jaar gaan verkopen Huilen Huilen .
Ten vierde --> mocht ik ooit wel een veulen willen dat wil ik er graag een fries en een tinkerhengst bij hebben en die hengst op stal is een KWPN-er (maar wel een hele mooie hoor met een gouden karakter).

Tsss....pubers.....ik prak haar vanaf morgen de pil door haal kuil heen Haha!


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:10

Nou ik zou maar uitkijken, die hengst is al lang vruchtbaar.
Wie weet wat er gebeurd als er niemand bij is!!

XANTHA

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:51

Joehoe ze zijn al vruchtbaar met 1 jaar hoor! Dat het nu niet gelukt is wil niet zeggen dat het eerder nog niet gelukt is!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:02

hahaha dan kijk je raar??? als blijkt dat t dus lekker wel gelukt is Tong uitsteken
ik moet er niet aan denken

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:13

Nou ja dan kan je aan de slag met luiers en babyflesjes..... Haha!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:30

liever niet.. niet omdat ik het niet leuk vind, maar t beestje moet ook een plekje hebben en eten en aandacht en .. .en ... en ... pffff
ik heb aan 1 genoeg, meer dan genoeg

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:34

Ik zou t toch nog eff in de gate houde en voorlopig uit elkaar houden op grote afstand!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 22:42

irish_lady schreef:
Joehoe ze zijn al vruchtbaar met 1 jaar hoor! Dat het nu niet gelukt is wil niet zeggen dat het eerder nog niet gelukt is!

***********

Ben dan wel blonT maar niet dom hoor Haha! dus dat weet ik ook wel maar dit is de eerste keer dat Hayley hengstig is. Tot nu toe had ze hem heel ferm van zich afgeschopt stomweg omdat ze niet wilde (niet hengstig).

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 22:43

QuijoSavan schreef:
Ik zou t toch nog eff in de gate houde en voorlopig uit elkaar houden op grote afstand!

***************

Ja die twee komen voorlopig echt niet bijelkaar, zelfs niet in een aparte wei!!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:04

Idd, uit elkaar halen, accuut. Merries en hengsten zijn allang vruchtbaar op die leeftijd. Mijn merrie was met 1 jaar trouwens al regelmatig hengstig.
Echt oppassen daarmee hoor, want aan sommige merries kun je dus echt niet zien of ze hengstig zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Blacky94, BlueStocking, daiswees, Danij, Devitootje, hollie, ijslandfan, laura22, meniekske, Sanne_zepp, Titsia, Vagabondo, xDeena_, xRaisin en 149 bezoekers