hihi.. ik heb een pony gevonden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 16:24

ik was vandaag op de manege, was net naar de binnenbak geweest en liep in m'n eentje terug naar de stal (dat is een weggetje) zie ik ineens naast me in de bosjes een heel ondeugend pony koppie naar me kijken!! een onwijs lief welshje ofzo.. echt een grappig ding! komt ie heel nieuwschierig naar me toe dus ik neem hem mee aan z'n voorpluk om te kijken van wie hij was, niet van de manege in ieder geval.. dus toen ging ik even bij de buren vragen (pensionstalletje) en daar kwam hij inderdaad vandaan.. pony terug gegeven (snik.. t was zo'n lievertje.. ik had hem eerlijk gevonden Schijnheilig ) waarschijnlijk was hij over het hekje heengestapt/gesprongen. en ik loop weer terug naar de stal.............

staat die pony weeeer in de bosjes! met zo'n ondeugend koppie van "hey hallo! ik ben er weer! heb ik jou niet eerder gezien??" haha toen had ik hem weer teruggebracht en hij had dus aan de achterkant een hekje opzijgedrukt, het was maar een heel klein stukje maar daar was hij dus tussendoor gepiept.. stoute pony he?? *LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 16:29

Hihi
Lachen Haha!

~bonita~
Berichten: 20
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 16:47

haha lachuh!
maare mag je hem dan niet verzorgen?
vraag dan anders es!
suc6 ermee!


xxx bonita

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 18:07

hihi neej ik heb al een eigen pony Haha!

maar t was gewoon een poepie.. had ik best willen houden Schijnheilig Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:10

Owww, wat leuk zeg!
Ja, dat lijkt me een goed idee, misschien een leuk ponytje voor je Haha!