Ik kom op t.v !!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 12:17

Jaja, ik had verleden week een Snowboard cursus gewonnen bij TMF.
Van de O'neil SnowBoard Academy *LOL*
Bleek dus dat er heel wat sterren kwamen, o.a Jeroen Post+Seth van TMF, (ff screennames in GTST)Charly,Anita en Gladys van GTST.
En ook die camera heeft een paar x op mijn toeter gefilmd.
Het word a.s 30 november rond half 7 op TMF uitgezonden.
Hoe je dat vage wijfie kunt herkennen; lang, bruin haar, blauwe trui,of creme-jas,en rond de 1.75m
Ik weet niet zeker of ik erop sta, maar 't is leuk als dat wel zo is Haha! Haha!


Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:57

Leuk joh!

Jammer dat ik het niet kan zien. mijn opa en oma geven op die dag een feest en volgens mij ben ik om half 7 al weg.

Hoe was de snowboardcursus? Volgens mij is dat echt onwijs moeilijk!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 13:49

Ik ga zeker weten kijken!!


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:17

wat vet cool, maar ik kan het niet zien want wij hebben geen TMF (grrrrrrr) Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 10:15

Ooh,cool!!
Ja,snowboarden geeft echt wel een kick *LOL*
Maar als ik iemand was die ook zo willen snowboaden,zou ik wel minimaal ff 1 lesje skien doen.
Daar kryg je wat meer controle over je skies, en leer je meer evenwicht.
Als je dat voldoende kan(voor jezelf), zou ik echt een x snowboarden proberen!!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:07

Ik zou juist niet eerst leren skien.... snowboarden leer je namelijk veel sneller. Of tennminste, als je het eenmaal kunt, je evenwicht kunt bewaren en een bochtje kan draaien, kun je na nog even oefenen al best goed snowboarden...
Skien is veel moeilijker om dat een beetje goed te kunnen. Bovendien is het zo dat je, als je al wel kunt skien en dan gaat snowboarden, dat het heel moeilijk is om te leren, omdat je dan een andere houding en techniek gewend bent! Dan is het dus veel moeilijker!!
Ik snowboard ook en best intensief. Ben de afgelopen jaren (bijna) elke keer twee keer op wintersport geweest (2 weken met kerst en nog een week met voorjaarsvakantie! Haha! ) Alleen vorig jaar niet ivm mijn eindexamen. Ik ben op mijn dertiende begonnen, dus doe het nu al 4 jaar. Daarvoor ben ik altijd met mjin ouders mee geweest en ging ik skien (vanaf mijn 3e ofzo) Ik kan je wel vertellen, dat het dan een stuk moeilijker is om je je de techniek van snowboarden aan te leren, dan als je nog niets gewend bent! Maar het is wel zo met snowboarden dat je het veel sneller dan skien al best goed kunt. Je bent best snel op een redelijk niveau aan het snowboarden, terwijl het met skien best moeilijk is om het echt goed te kunnen.
Snowboarden is iig heel cool!! Echt voor iedereen een aanrader!!

Voor Quarterlover: Cool dat je dat gewonnen had!! Van wie kreeg je les?? En waar was het?
Als het lukt, ga ik vrijdagavond naar TMF kijken! Ben benieuwd!! (heb je veel sneeuw gehapt? en was het moeilijk in de lift? (vond ik in het begin echt een ramp nl Frusty ))

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, Vagabondo en 42 bezoekers