Bok dood gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Bok dood gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 16:46

Wat me gisteravond toch weer eens is overkomen, nou dat wens ik niemand. Ik was op weg naar dynamiek en moest eerst een stalgenootje ophalen, ik reed door de polder naar bunschoten dat is een rondweg en het regende nogal toen er plotsklap een beest voor mijn auto terrecht kwam, het beest (ik dacht in eerste instantie dat het een hond was) liep richting mijn lampen en remmen kon niet meer, natuurlijk probeerde ik te remmen maar als een beest 2 meter voor je auto opduikt en je rijdt 50 km nou dan kan je remmen wat je wil maar pats boem tegen mijn voorkant van onze nieuwe auto aan (2 weken oud de auto), ik stapte ondmiddelijk uit mijn auto en zag dat het beest nog onder mijn auto lag!!! komt er een boer op me afgelopen en die vroeg ik of hij een hond had! nee ik heb geen hond, maar wat heb ik dan onder mijn auto Verward Ik moest van de boer achteruit rijden, dit heb ik maar met trillende handen gedaan, bleek het een bok te zijn van 4 huizen verderop, helaas had hij de klap niet overleefd Gelukkig vertelde die boer wie de eigenaar is, daar ben ik dus na toe gereden, en wat bleek die bok was al 1 week ontsnapt en ze kregen die bok niet meer te pakken, vanavond moet ik dus terug naar de eigenaar van die bok om de schadeformulier te laten ondertekenen.
En moet dus zo na het eten met knikkende knieen vragen om een handtekening i zie er zo tegenop om weer bij die man aan te bellen, zal je zien wil die boer natuurlijk geen handtekening neerzetten.

Het ergste vind ik nog dat ik zomaar een dierenleven heb ontnomen, moet er nog aan denken hoe die bok dus onder mijn auto lag en hoorde hoe hij zijn laatste adem uitblaasde Huilen

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:48

hey jeetje wat een verschrikkelijke ervaring zeg!
ik hoop dat het vanavond goed gaat komen!
heel veel sterkte!!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:51

He jakkes wat een eng verhaal, echt rottig dat je dat moest meemaken! Hoop voor je dat het allemaal lukt bij die man. Heb van de week genoeg meegemaakt met schadeformulieren, en dat gaat lang niet altijd goed. (Niet om je bang te maken hoor, maar er zijn soms van die mensen.....).

Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit, maar zoals je zelf al zegt, je kon er echt niks aan doen!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:00

Jeetje wat erg zeg. Lijk me vreselijk schrikken.
Nou maar hopen dat die boer z'n handtekening zet!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:09

heh.. bah wat een naar verhaal zeg... Verdrietig
hopen dat de boer een handtekening onder het formulier wil zetten...
en ik weet niet hoe jij daarover denkt maar ik zou anders voorstellen een nieuwe bok voor de boer te kopen...
ik bedoel het is voor beide partijen heel erg banketstaaf, maar misschien kun je iets regelen...

hou ons op de hoogte

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:09

Lijkt me idd erg schrikken!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:43

gatsie wat erg zeg!!!!!
lijkt mij ook een hele vervelende ervaring!!! sterkte ermeeee!!!!
en hopen dat ie wel ff zijn handtekening zet !! gheheheh voor je nieuwe autotjeh!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:43

ieuw !! je bent vast wel erg geschrokken zeg,misschien maar beter voor het beestje dat het in 1 keer afgelopen was..heeft ie geen pijn gehad..sterkte met de schrik he !

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:54

Echt weer wat voor jou, wat een drama zeg...Vreselijk dat dat dier dood is en ik kan me indenken hoe jij je voelt...
Ennuh, tuurlijk zet die boer zijn handtekening wel! (wat voor auto heb je?)

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:09

tja meer dan sterkte kan ik jenie wensen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:15

He bah! Dat lijkt me idd een verschrikkelijke ervaring!
Heel veel sterkte! En succes met die handtekening vragen. OK dan!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:13

hey wat naar voor je, en ook voor die bok natuurlijk, al weet die er niets meer van. Jee, je schrikt je rot als zoiets ineens voor je auto opduikt.
Ik geloof niet dat ik nog achteruit had durven rijden..... Ben je inmiddels al een beetje van de schrik bekomen ? Hoe is het bij de boer gegaan ?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 08:35

mazzeltje schreef:
Echt weer wat voor jou, wat een drama zeg...Vreselijk dat dat dier dood is en ik kan me indenken hoe jij je voelt...
Ennuh, tuurlijk zet die boer zijn handtekening wel! (wat voor auto heb je?)




De boer heeft gelukkig een handtekening gezet, was een hele aardige man, mocht zelfs mee naar binnen om eventjes aan de keukentafel te zitten
Ik heb een ford focus.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 08:37

appie_rulez schreef:
heh.. bah wat een naar verhaal zeg... Verdrietig
hopen dat de boer een handtekening onder het formulier wil zetten...
en ik weet niet hoe jij daarover denkt maar ik zou anders voorstellen een nieuwe bok voor de boer te kopen...
ik bedoel het is voor beide partijen heel erg banketstaaflig, maar misschien kun je iets regelen...

hou ons op de hoogte



Dat zal ie wel niet willen dat ik een nieuwe bok koop, hij heeft er nog veel meer achter op de boederij rondlopen.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 08:39

Sando schreef:
hey wat naar voor je, en ook voor die bok natuurlijk, al weet die er niets meer van. Jee, je schrikt je rot als zoiets ineens voor je auto opduikt.
Ik geloof niet dat ik nog achteruit had durven rijden..... Ben je inmiddels al een beetje van de schrik bekomen ? Hoe is het bij de boer gegaan ?


ja ben nu inmiddels wel van de schrik bekomen, ik heb nu ook echt zo iets van, ik heb het niet expres gedaan, hij liep zelf daar rond, en dat stome beest liep gewoon op mijn lichten af, had ie dat maar niet moeten doen, het klinkt een beetje hard maar dat is wel de waarheid. het had veel erger af kunnen lopen

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:24

nee... dan zou ie dat inderdaad wel niet willen nee...
mooi dat ie zijn handtekening wilde zetten...zo zie je maar er zijn nog wel beschaafde mensen in deze wereld... het worden er alleen steeds minder Knipoog

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:40

Dat zou ik niet mij willen maken! Lijkt me idd erg schrikken

Mniek
Berichten: 36
Geregistreerd: 16-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:26

Heh bah!!! Scheve mond Dat wil ik echt nooit mee maken.... Ik zou me doodschrikken....
Sterkte ermee en succes met de handtekening

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:14

wat vreselijk!Sterkte idd ermee en hopen dat ze tekenen!+:)+

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:20

zielig zeg..!!! sterkte man kvin et vreselijk!!!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:21

Ik zou zoiets nooit willen meemaken, maar ik vind het wel sterk van je dat je toch naar die eigenaar bent durven gaan, sommigen zouden vaak niet durven, en dat vind ik tegenover het dier en de eigenaar niet eerlijk.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:30

Fijn dat de eigenaar van de bok gewoon meewerkte en nog aardig was ook!
Ik schrok me al kapot toen ik een duif dood reed, laat staan dat er een bok mijn auto in zou lopen.
Niemand heeft hier schuld aan, is gewoon domme pech...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:23

Jeetje idd een verschikkelijke evaring!! Sterkte ermee!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:09

He bah, da's schrikken zeg! Het was toch niet op die grote rotonde tussen de polder en nieuwland in he? (daar verwacht je het al helemaal niet).
Het is altijd mijn schrikbeeld een dier aan te rijden.......gelukkig was ie gelijk dood, anders weet je toch helemaal niet wat je moet doen?