Ik wist dat de keuring er aan kwam maar.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ik wist dat de keuring er aan kwam maar.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 11:54

.... dat ik er nu al zo over in de stress lag wist ik niet.

Ik had vanacht allemaal rare dromen en nachtmerries over de hengstenkeuring. Waar ik al die rare ideen vandaan haal, geen idee. Maar ik werd echt helemaal wild en geschrokken wakker. We hadden een ongeluk gehad op de heen weg, Dennis struikelde in de ring, ging lang uit en werd daardoor kreupel, daarna was de trailer weg Verward .

De keuring is pas 28 februari, maar als ik me d'r nu al zo druk om maak hoe kom ik dan komende weken door?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:02

Haha ik herken het hoor. Toevallig heb ik ook gedroomd dat aman naar de keuring ging. Dat we te laat kwamen en dat ze helemaal niet gewassen en geschoren was...Bloos!
beetje alles geknipt en dat was scheef hihi! Aman dus afgekeurd Verdrietig

Wel toevallig zeg hihi!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:27

Nou dat gaat lekker met jullie zeg!
Zal ik dan maar duimen voor jullie dat alles naar wens zal verlopen!
Suc6 ermee,maak je niet te druk dan zal je zien dat alles goed gaat komen!
Liefs Lundi

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:36

Ik herken dat wel een beetje. Denken dat je er nog helemaal niet mee bezig bent of zenuwachtig, maar in je onderbewustzijn toch druk maken. Ik kwam zondag opeens tot de conclusie dat ik ook al met de keuring bezig was, bedenken hoe het zou gaan, wat ik moest doen en moest regelen. Onze keuring is pas in juli Scheve mond

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:54

Herken het ook hoor....heb verleden jaar voor het eerst mee gedaan en was toen al zenuwachtig.

Dit jaar ben ik extra zenuwachtig en de keuring is pas in Juli?

Verleden jaar had ze een 1ste premie en was ze derde van de 1ste premieen.
Dit jaar wil ik er eigenlijk overheen en dus heb ik de raarste dromen erover.
Scheve manen, happen uit de manen, staart afgekloven door schapen, en ga zo maar door.

Verleden jaar was ze nog maar net aan het werk dus had ze wat overconditie, dit jaar is ze in geweldige conditie *al zeg ik het zelf* maar heb ik toch nog de zenuwen.
Stel dat ze opeens kreupel gaat lopen?
Of ik kan geen vervoer vinden?

Ook wil ik dit jaar mee doen met het beste onder het zadel, maar ben bang dat ik het met mijn eigen zenuwen verzien *zoals op wedstrijden jaren geleden al het geval was Haha! *
Dus dan toch maar iemand anders erop zetten?

Hahaha zo zie je, je bent niet de enige...en Dennis is ook geweldig dus gaat vast allemala goedkomen OK dan!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:34

Oei, nu al? ......dat komt nooit meer goed, dat wordt een paar weken wakker liggen Haha!

Nee hoor, misschien dat je de dag van te voren er toevallig veel aan gedacht hebt, en dat je hersen er toen maar mee aan de slag zijn gegaan in je dromen? Het komt heus wel goed, Dennis gaat het helemaal maken!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 19:38

Ik heb geen idee waar ik me druk om maak. Vorig jaar had ik hem door dat ik zelf van te voren in 2 maanden 5x pittig keelontsteking gehad had helemaal niet voor elkaar(enkel op dieet en geschoren, maar sprieren waren ver te zoeken). Toen haalde hij een 1e premie en was 2e in zijn rubriek. Het jaar daar voor had hij een 1e premie, werd ster en was hij dagkampioen in zijn type(ik hoopte op goedkeuring, en misschien zelfs wel een 2e premie, dus dat was mooier dan ik verwacht had). Dus hij kan het allemaal prima.

Maar dit keer moet hij voor z'n super ster, daar heeft hij nog 1x een 1e premie voor nodig. Misschien is dat het wel.

Vandaag eindelijk voor de eerste keer gewassen, normaal begin ik er eerder mee. Maar het waaide iedere keer zo verschrikkelijk dus heb d'r maar ff mee gewacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:00

Dennis, maak je niet zo druk, maar ga er gewoon voor, komt helemaal goed met Dennis, en nergens voor nodig om nu al over te gaan stressen. Kom op joh!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 09:41

Ik weet dat mijn ventje het allemaal best kan. Maar dit jaar zijn de voorbereidingen WEER niet zo als ik het wil. Ik longeer normaal heel veel(door tijd gebrek, geen bak en om er echt spieren op de krijgen waar ik ze wil hebben). Maar ik kan nu niet longeren omdat ik met een schouder/arm zit die muisarm achtige simtomen begint te geven, ik kan dus niet eens m'n zweep vast houden.
Nou ja, dat word vooral veel rijden al zijn het maar korte ritjes ivm het snel donker worden als ik thuis kom van m'n stage.