Weer nachtmerrie's.. :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Weer nachtmerrie's.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 01:59

Hallo,
Ik wilde even vertellen..
Er zijn dus een aantal mensen overleden in mijn famillie,
Mijn vader, toen ik 9 was, hij is overleden aan kanker, toen hij overleed, en de tijd toen hij ziek was, had ik vaak hele enge nachtmerrie's.
Bv. dat mijn moeder graag wilde dat mijn vader begraven werd met zijn hand boven de grond, zodat zij zijn hand vast kon houden als ze bij zijn graf was.

En, dat mijn vader en ik op een bank zaten, en dat we een neushoorn aan het eten waren Verward (wat een fantasie heb je in je dromen he) en dat die neushoorn toen opstond, (terwijl hij al ehhh we waren zijn buik vlees aan het op eten, gadver) en achter mij aan rende, de trap op en noem maar op, en mijn vader riep in die droom: Jah lis, nu ik er niet meer ben moet je het zelf op lossen.
Toen werd ik huilend wakker... Verdrietig

Toen overleed mijn vader's vader, aan een hartaanval...
Ook dat deed me zwaar, en ik droomde ook weer naar.

Daarna overleed mijn moeders vader, aan kanker ik kreeg toenallemaal flash backs naar de tijd van mijn vader..
En ook weer nachtmerrie's.

Nu is een paar dagen mijn lieve tante overleden, die al 25jaar ziek was, en nu eigenlijk geholpen zou worden, ipv wat er nu gebeurt is Verdrietig en nu droomde ik gek genoeg over mijnopa,maar dit was erg eng, ik droomde over autoptie,dat is dat ze gaan onderzoeken waarom iemand dood is gegaan enzow, Nou droomde ik dus dat we in een hotel waren, (was vanacht die droom) en dat mijn tante overleed, (ziekenhuis waar mijn tante lag veranderde in hotel daarna) en gek genoeg deden ze daarnain een kamertje autopsie bij mijn opa.
Btje details van wat ik gedroomt heb Scheve mond ikdroomde dat zijn schedel bovenkant eraf gehaald werd, en er dingen mee gedaan werdern, weet niet meer wat, toen zetten ze zijn hoofd er weer netjes op, en werkte het netjes af met makeup, ik zat ernaast, toen kwam mijnmoeder ernaast zitten en duwde mij perongeluk tegen mijn opa aan, en toen viel zijn hoofd er weer af, en begon het te bloeden.
Ik begon te huilen en rende naar huis, toen ik eenmaal thuis was waren er allemaal mannen in huis, leken wel aliens, en ik vluchte naar mijn kamer, ze wouden me pakken, ze wilde de deur die ik vergrendelt had met spullen open maken, maar ik sprong uit het raam, naar het raam van mijn zus haar kamer (naast mijn kamer dus) en daarna op de schutting van de tuin, en wilde wegrennen, maar ik zag inneens overal mannen, ze grepen me, en wilde me meenemen, ik denk dat ze autoptie wilde doenbij me... Verdrietig ... dat ze me daarom wilde meenemen.

Gelukkig werd ik om half 2 in de middag wakker, heel erg geschrokken, want mijn zus zetten keiharde muziek aan..

Ik hoop niet dat het nu van vooraf aanbegin, en ik weer nachtmerries iedere nacht krijg, want ik was er net een tijdje vanaf!!!

Heeft er iemand verstand van dromen, en kan mevertellen waarom ik dit droom, of wie heeft er ervaring mee,en heeft er ook veel/vaak, nachtmerries...

Liefs Lisette

Extensions voor paarden!


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 06:28

He bah wat een akelige dromen.Ik kan je helaas niet vertellen wat ze precies betekenen..Wel is het zo dat je in je slaap veel dingen verwerkt.Zelfs dingen waar je niet bewust mee bezig bent.
Wellicht dat iemand anders je er meer over kan vertellen...
Sterkte in ieder geval!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 07:59

TSja meis dit is blijkbaar jou manier van verwerken en ben je er blijkbaar toch nog niet overheen als die mensen die van je weggenomen zijn. Autopsie is geen eng iets, dat wordt juist gedaan om jou (als overledene) en je familie te helpen, mocht de doodsoorzaak onduideljk zijn, soortemet van kijkoperatie. Denk dat je dat van binnen een heel eng iets vindt, dat ze in je gaan lopen snijden als je dood bent, en terrecht hoor, maar probeer de positieve kant te zien, misschien helpt dat met accepteren.
Al die mannen die je ziet staan denk ik voor de mannen die uit je leven zijn genomen (pappa en opa's), misschien willen ze je wel laten zien dat ze het super hebben daar waar ze nu zijn.
Probeer het op de een of andere manier een plekje te geven, praat over je gevoelens, ook met je familie en vrienden echt het helpt!
Sterkte..

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:18

Tjsah... Maar je dromen maken het altijd no een stukje erger dan het al is, ik kan horrors kijken, achterelkaar door, maar nooit heb ik daar nachtmerries van, maar wat ik in mijn leven heb meegemaakt is allemaal als een horror in mijn dromen...
Al vanaf mijn 9e toen mijn vader overleed, waar ik naast zat Boos!
En toen ik rond de 12 was mijn opaatje (vader van mijn moeder dus)
Apart.. ik hoop dat het snel wer weggaat..

Liefs liset

Extensions voor paarden!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:12

Wat eng!
Hopelijk kom je er anel vanaf want dit is niet bepaald prettig he!
Sterkte

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:08

Het is een stuk verwerking van je meis
Sommige mensen dromen de gekste dingen ik ook alleen heb ik altijd dat 1 van de gebeurtenissen in mijn droom iets wil zeggen.....
1keer toen droomde ik dat me vriend het uitmaakte en toen kregen we een paar dagen na mijn droom ruzie...en was het bijna uit.
Als ik droom dat mn tanden uit mn mond vallen weet ik dat ik binnekort naar de tandarsts moet....
Al dat soort dingen heb ik steeds, maar je moet het verband kunnen zien en ik heb dus ook rare dromen als verwerking net als jou .
Ik denk dat het bij jou een verwerking is dat je het een beetje eng vind en je ghewoon alles heel erg vindt ofzo

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:19

Dromen zijn inderdaad meestal je onderbewustzijn. Maar het is echt niet leuk als je constant misselijk droomt.
Ik heb dat ook een tijd gehad en heb toen een dromenvanger gekocht. Die houden de enge dromen tegen. Die kan je in alle 'zweverige' (ja anders kan ik het ook niet omschrijven) winkeltjes kopen.

Maar wat deed je nog om half 2 in bed Tong uitsteken? Meestal als je lang slaapt, ga je ook heel veel dromen.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, FCSA, Mnoonn, Sanet, Sting en 80 bezoekers