Raad gevraagd!! Terreinauto of pick up

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Raad gevraagd!! Terreinauto of pick up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 12:53

Ik ben op zoek naar een andere auto. Heb voorheen een terreinauto met grijs kenteken gehad. Dat beviel prima. Nu is mijn oog gevallen op een hele leuk "stoere"pick up. Maar hoe handig is zo'n laadbak met het vervoeren van je zadel en die andere massa's paardenspullen die je meeneemt op vakantie of wedstrijd. Het is een dichte laadbak met een klep die je open kunt zetten.

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:59

Ik heb ook zo'n ding.
Tja, echt heel handig is het niet, het wordt wat sneller vochtig en als je niet al te veel er in hebt liggen schuift het altijd naar achteren zodat je er helemaal in moet kruipen.
Voordelen, er kan echt verschrikkelijk veel in, ook vieze troep kan je er gewoon ingooien, van stank heb je geen last in de cabine en als je hem schoon moet maken haal je gewoon de tuinslang erdoorheen.
Verder zijn ze enorm stoer
Ik heb er wel 1 met anderhalve cabine, dus geen achterbank maar wel ruimte achter de stoelen zodat je daar wat waardevollere spullen in kan gooien.
De klep van de laadbak is slecht afsluitbaar.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:36

Haha, zorg nou maar dat je dat ding voor as zondag hebt! Pick up of terreinauto, maakt mij niks uit hoor, hahahaha Knipoog Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:45

Wij hebben al jaren een terreinauto en toen we de Pajero gingen inruilen hebben we ook voor een Nissan KingCab Navaro???? gekeken omdat een pick-up toch wat goedkoper is dan een terreinwagen.
De proefrit vond ik al een drama, er zitten geen schokdempers onder maar bladveren, de wagen wass erg stug en oncomfortabel en de stoelen zijn heel raar geplaatst Verward
We hebben dus toch maar een nieuwe terreinauto gekocht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bambelien, ComscoreBot, Dewii, DWitzel, E_C, Esmee_RS, Ginny135, Iloveiswan, Jade91, Jeska2, Knollboll, Loreke2, Margot1001, Merileth, Sanet, Westerntrail en 168 bezoekers