Wie heeft nooit problemen met zijn e-mail?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hevonen

Berichten: 5607
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Wie heeft nooit problemen met zijn e-mail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 13:52

Ik word af en toe helemaal gestoord van mijn provider(s). Stoom uit je oren
We hebben keurige abonnementen bij Tiscali, Knoware en Zonnet en dan nog zijn we geregeld onbereikbaar. Ik maak het blad voor het Groninger paard en zit dus met kopij en deadlines etc. Verward Het is telkens raak als ik met het blad bezig ben, gaat Tiscali 'uit de lucht'. E-mail komt helemaal niet aan of veel te laat (dagen later). We hebben Tiscali juist genomen omdat we problemen hadden met de mailserver van Knoware, en Zonnet omdat we ADSL bij hen hebben. Oh ja, we hebben ook nog webmail bij JDN en hotmail. Het maakt niets uit, alles loopt vast. Boos!
Wie o wie mist nooit mail en wie juist veel?

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:56

ik heb al 7 jaar zonnet en nooit geen problemen, niet via de telefoon of adsl, echt nooit..... superprovider!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:12

heb geen zonnet, en ook nooit problemen!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:02

ik heb eigenlijk nooit problemen met email... (@ home en ikzelf heb hotmail)

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:04

@home en hotmail mail is niks mis mee. Maar het nadeel van @home is dat die er een beetje té vaak uitligt. Boos!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:10

daar had ik alleen last van toen we hem een tijdje hadden endaarna was het plotseling over. dus misschien verdwijnt het bij jullie ook opeens, annelou?

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:11

Ik heb planet internet en dan gewoon me mail gekoppeld aan outlook! En het gaat sinds 1995 zonder problemen, ook met hotmail nooit gedonder! Ideaal!

Van vallen leer je opstaan...!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:29

Suleika schreef:
daar had ik alleen last van toen we hem een tijdje hadden endaarna was het plotseling over. dus misschien verdwijnt het bij jullie ook opeens, annelou?


Helaas niet, dit probleem is altijd al geweest. Pas ook, deed internet de hele morgen het niet. Boos! Die stoute @home ook. Toen kwam het denk ik omdat het zo hard had gewaait. Scheve mond

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:37

Wij hebben met het werk ook Tiscali als provider en het is een RAMP!
Echt zo vaak dat er problemen zijn met de mail.
Vandaag ook weer, zit op mail te wachten voor het werk maar al de hele dag ligt de mailserver plat Boos!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:47

Wij hebben euronet. Eigenlijk nooit problemen als je ziet hoelang we dit al hebben. Misschien in totaal 2x gehad in jaren tijd...??

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:50

@home heeft wel eens problemen, maar ik mis eigenlijk nooit mail. Hotmail al helemaal niet, maar dat is allemaal spam troep Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:24

voor zover ik weet heb ik alle mails ontvangen (behalve als mijn postvak te vol zat, das ook best kl*te!)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:02

De mail van Chello werkt super, en ook Hotmail is niks mis mee Vork


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:05

Ik heb geloof ik 3 adressen bij HOtmail Bloos! ik gebruik er maar 1 hoor daar niet van Haha! maar hotmail bevalt me prima!
Maar ik heb ook een keer een computer gehad en daar was iets mis met de cookies of javascript of zo en toen kon ik me hotmail niet op! Boos!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, Domi_94, Kimmej, Lizzy__87, LWDaisy, nimbletje, Nouki_poek, Nustice, Sanne_com, veerledec, VuurVleugels, xJolijn en 126 bezoekers