Inhoudelijk Hengstenkeuringdiscussie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:33

Er word inmiddels al een tijd gediscusseerd wat allemaal wel zo slecht is bij het kwpn.

Maar wat vinden jullie nou de positieve kant van het kwpn????

Negatieve dingen zeggen is vrij makkelijk, maar in mijn ogen heeft het kwpn ook zeer veel positieve dingen. Wat zijn die volgens jullie?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:44

Pipo schreef:
Er word inmiddels al een tijd gediscusseerd wat allemaal wel zo slecht is bij het kwpn.

Maar wat vinden jullie nou de positieve kant van het kwpn????

Negatieve dingen zeggen is vrij makkelijk, maar in mijn ogen heeft het kwpn ook zeer veel positieve dingen. Wat zijn die volgens jullie?


Een hengst goedkeuren met de afst. Kennedy x Ubis. OK dan!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:15

Het KWPN is gelukkig nog geen KNHS. Vind ik toch een heel positief punt. Verder vind ik het heel knap dat ze de meeste neuzen toch weer aardig dezelfde kant op kunnen krijgen terwijl je toch te maken hebt met mensen van allerlei pluimage. (grote fokkers, kleine fokkers, springers, dressuur, tuigpaarden en gelders enz. enz.) Alleen dat is al een compliment waard.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:19

Pipo schreef:
Er word inmiddels al een tijd gediscusseerd wat allemaal wel zo slecht is bij het kwpn.

Maar wat vinden jullie nou de positieve kant van het kwpn????

Negatieve dingen zeggen is vrij makkelijk, maar in mijn ogen heeft het kwpn ook zeer veel positieve dingen. Wat zijn die volgens jullie?


Gelukkig een aantal hele goede paarden heeft. Alleen weten ze zelf niet helemaal waarom. Of ze herkennen deze paarden nog niet omdat men nog sterk is behept met het beeld van een aan de bovenkant langgelijnd paard op te hoge "poten".
Meer open staat voor andere ideeen en minder sterk etaleert wij weten het allemaal.

Nostalgist__
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 23:25

Nostalgist__ schreef:
Bij voorkeur zonder dat dit uitmond in de discussie van drie dezelfde personen waar welhaast ieder "inhoudelijk" topic in lijkt te eindigen.


Ben nu dus ff bloedjenijdig

Anna en Ceasario ga alsjeblieft iets anders doen, dit is niet meer te harden, ik neem aan dat er wel meer mensen helemaal moe worden van jullie gewauwel, sterker nog krijg sterk de indruk dat jullie zelf de enige zijn die het nog wel volhouden.
Iedereen mag zijn stokpaardjes hebben, maar op een gegeven moment is het punt gemaakt.
Ik had de intentie een open discussie aan te gaan en het niet te laten eindigen in hetzelfde welles nietes spelletje waar het altijd op lijkt te eindigen.
Wat mij betreft mag iedereen zijn mening uiten, echter niet tot in den treure en vervolgens als een stel kleine kinderen die hun zin niet krijgen aan de gang gaan. Ik heb dit volgens mij in de opening ook wel duidelijk gemaakt.
Zover ik begrijp zijn jullie een stel volwassen mensen maar dit is niet normaal meer.
DOODZONDE is dit!
Open zelf een onderwerp en ga daar je meningtjes ventileren, grijp toch niet iedere andere halve gelegenheid aan om dit te doen!
Ga nu vragen of dit dicht kan want ik geef het op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:51

Ik denk dat het kwpn zeer goed bewust is van de goede dingen die ze doen. En ik denk dat er een heleboel dingen zijn die ze uitermate goed doen.

De hal zat namelijk niet voor niets tot de nok vol 4 dagen lang. En volgens mij heeft iedereen genoten van alle goede paarden, want daar zijn er best wat van langsgekomen. Schoppen tegen een organisatie is helemaal niet erg. Mits er goede argumenten gegeven worden, en die heb ik al tijden niet meer gelezen hier!!!

Maar aangezien er zo negatief word gedaan, denk ik dat mijn vergelijking met de politiek bijzonder goed is. De maatschappij zeikt ook altijd dat alles fout is, wat goed is kunnen ze niet eens noemen. En hoe het beter moet kunnen ze al helemaal niet vertellen!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 07:48

Gesloten op last van de topicstarter.

Ik moet het eens zijn, het lijkt alsof sommigen een basiscursus reclamemaken hebben geleerd. Daar leer je dat de enige manier om een boodschap over te brengen herhalen, herhalen, herhalen is.

Dat werkt wel bij reclame, maar niet in een discussie..

De bedoeling van dit topic was in te gaan op de inhoudelijke keuringszaken. Men kan zich dan alleen met politiek bemoeien.

Wanneer leren jullie nou eens dat paarden fokken over paarden gaat en niet over mensen? Waarom moet volgens jullie iedereen corrupt zijn? Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten? Jammer, ik dacht dat de meesten van jullie eigenlijk wel gek op paarden waren (en niet op ruzieën over paarden).