Ik ben bij mijn oude verzorgponies geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 22:02

--------------------------------------------------
HOi bokkers
nou ik ging vandaag met eef naar de markt en toen zei ze zullen we naar pauline gaan de eigenaares van mijn oude verzorgpony's en het zijn nog steeds haar verzorgpony's ik dacht ach ja wat kan het voor kwaad

toe gingen we eerst met bartje lopen de minishet van pauline toe we terug kwamen zag ik pauline al staan ik dacht ow poedersuiker nu gaat ze allemaal dingen vragen hoe het met me gaat enz enz enz ....

nou dat viel wel mee Haha! toen zij ze willen jullie ff rijden ik dacht ow jippie maar ondertussen ook onee misschien zijn die pony's wel wild ofzo want ik had alleen de 2 shetlanders verzorgt bartje en olivia maar olivia is verkocht toen zij eef pak jij peruh en ik zahim het zijn arabieren dus toen gingen we opzadelen en pauline hielp een beetje en toen gingen we naar de buitenbak en we steigden was ik best wel bang maar ik dacht je moet niet denken maar doen dus toen ging ik een paar rondjes stappen en toen zei eef je moet dit dat zus en zo doen dus daar ging ik een beetje angstig in draf!!!!

even later waren we klaar we steigden af en zadelde af en gingen naar huis dit was voor mij
een TOPDAG! !!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
--------------------------------------------------

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brendie op 2001-11-24 10:12 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brendie op 2001-11-24 10:13 ]</font>

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 22:14

*LOL* wat leuk *LOL*

ik heb lang niet een leuke dag gehad Verdrietig maar dat doet er niet toe ik vind het echt leuk voor je hoor!:))

groetjes! Party!!

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 22:17

Dat vind ik jammer voor je A&N maar ja jouw dag komt nog Cool ik voel het *LOL* MZZL

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 11:13

Citaat:
Op 2001-11-23 21:02, schreef Brendie:
--------------------------------------------------
HOi bokkers
nou ik ging vandaag met eef naar de markt en toen zei ze zullen we naar pauline gaan de eigenaares van mijn oude verzorgpony's en het zijn nog steeds haar verzorgpony's ik dacht ach ja wat kan het voor kwaad

toe gingen we eerst met bartje lopen de minishet van pauline toe we terug kwamen zag ik pauline al staan ik dacht ow poedersuiker nu gaat ze allemaal dingen vragen hoe het met me gaat enz enz enz ....

nou dat viel wel mee Haha! toen zij ze willen jullie ff rijden ik dacht ow jippie maar ondertussen ook onee misschien zijn die pony's wel wild ofzo want ik had alleen de 2 shetlanders verzorgt bartje en olivia maar olivia is verkocht toen zij eef pak jij peruh en ik zahim het zijn arabieren dus toen gingen we opzadelen en pauline hielp een beetje en toen gingen we naar de buitenbak en we steigden was ik best wel bang maar ik dacht je moet niet denken maar doen dus toen ging ik een paar rondjes stappen en toen zei eef je moet dit dat zus en zo doen dus daar ging ik een beetje angstig in draf!!!!

even later waren we klaar we steigden af en zadelde af en gingen naar huis dit was voor mij
een TOPDAG! !!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
--------------------------------------------------

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brendie op 2001-11-24 10:12 ]
</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brendie op 2001-11-24 10:13 ]</font>

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:23

Tjoh Marieke wat leuk voor je!!
hihi hoe ging het vandaag met esther en irna? Heb je weer op Peruh gereden?

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 20:41

DUHHHHHH!!!!! eef
je was er zelf bij!! Ik heb vandaag weer HEERLIJK gereden op PERUH!!!! hij is COOL.