Schaduwaccoutns tegengaan -> internetprovider mail

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Schaduwaccoutns tegengaan -> internetprovider mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:58

Is het niet handig om schaduwaccounts tegen te gaan, door in te stellen dat je je niet meer kan aanmelden met bijvoorbeeld een hotmailadres. Dus dat je alleen nog maar kan inschrijven met het mailadres wat je hebt gekregen via je internetprovider?

Volgens mij bespaart dat een hoop loze accounts.


Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:00

ja maar dan maken ze gewoon weer een nieuwe hotmail aan.. denk ik. Ik vind die schaduw accounts ook waardeloos...

Kunnen jullie niet 1 schaduw acount aanmaken en mensen daarmee laten schaduwaccounten zodat ze toch anoniem zijn maar er niet duizend schaduwaccounts zijn.

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:01

Niet iedereen heeft zo'n email adres. Het zou dan oneerlijk zijn dat hun niet op bokt kunnen komen.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:02

Michelle schreef:
ja maar dan maken ze gewoon weer een nieuwe hotmail aan.. denk ik. Ik vind die schaduw accounts ook waardeloos...

Kunnen jullie niet 1 schaduw acount aanmaken en mensen daarmee laten schaduwaccounten zodat ze toch anoniem zijn maar er niet duizend schaduwaccounts zijn.


Nee met hotmail aanmelden kan dan niet meer...je kan je alleen aanmelden met de account van je internetprovider. En een provider is gelimiteerd in het geven van emailaccounts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:02

Mistic schreef:
Niet iedereen heeft zo'n email adres. Het zou dan oneerlijk zijn dat hun niet op bokt kunnen komen.


Iedereen kan er aan komen, het kost alleen wat meer moeite.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:03

Nee, want ik heb dus wel zo'n internetprovider-e-mail, maar kan er niet mee overweg, dus gebruik mijn hotmail. En schaduwaccounts blijf je toch houden...

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:04

Michelle schreef:
Kunnen jullie niet 1 schaduw acount aanmaken en mensen daarmee laten schaduwaccounten zodat ze toch anoniem zijn maar er niet duizend schaduwaccounts zijn.


En als jij dan iemand die anoniem iets op bokt zet wil pben? Lijkt me niet handig

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:05

Maya schreef:
Nee, want ik heb dus wel zo'n internetprovider-e-mail, maar kan er niet mee overweg, dus gebruik mijn hotmail. En schaduwaccounts blijf je toch houden...


Het is toch niet moeilijk om een mailtje te openen?

Ik weet zeker dat het aantal accounts dan drastisch zal verminderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:06

Ik weet nog steeds niet hoe ik op mijn eigen homepage moet, en die mail openen... kan er gewoon niet mee overweg. Vandaar Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:08

ik heb geen internetprovider adres, ik heb internet via de universiteit waar niet zo'n account bijhoort, en ik zal vast niet de enige zijn.

Bovendien stoor ik me nul aan schaduwaccounts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:08

Maya schreef:
Ik weet nog steeds niet hoe ik op mijn eigen homepage moet, en die mail openen... kan er gewoon niet mee overweg. Vandaar Knipoog


Het gaat via outlook.

En je ouders kunnen het je vast vertellen en anders de internetsite wel, of de helpdesk die ze hebben.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:10

Ehm Ryanne, ik heb ook een e-mail adres van m'n provider, maar die gaat niet via outlook.

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:11

Nee, dat is geen oplossing, jongeren mensen die alleen weten hoe de computer aan en uit gaan worden zo toch wel wat benadeeld imo. Daarnaast heb ik de beschikking over meerdere van die mailadressen, er is altijd wel een omweg te verzinnen. Hotmail is niet de enige provider van gratis email adressen.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:13

[quote="Ellende"]ik heb geen internetprovider adres, ik heb internet via de universiteit waar niet zo'n account bijhoort, en ik zal vast niet de enige zijn. [quote]

ongeveer zelfde situatie hier!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:14

Denk niet dat het eerlijk is voor degene die alleen maar een hotmail-account hebben. Er zijn altijd nog mensen die geen internet-provider hebben en dus geen email-adres hebben. Ikzelf bijvoorbeeld bel gewoon via dat KPN-nummer in op internet zonder dat ik een provider nodig heb Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:14

Oke mijn idee was leuk, maar je kan dan inderdaad niet pb'en... maar het is zo zonde dat er al die ruimte gebruikt wordt/ of de namen. terwijl er maar 1 maandje op gepost wordt omdat ze daarna weer verder gaan onder hun "eigen naam".... Dus als iemand anders nou even wat op dat contact zoeken bedenkt... Haha!


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:16

Waarom ergeren mensen zich zo aan de schaduwaccounts Verward
Ik vind het een slecht idee... Dat houd dus ook in dat er maar 1 bokker per gezin mag zijn.. Lekker dan...

... And we like all the fluffy animals.


Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:21

Heb je er wel eens over gedacht dat niet iedereen zo een adres heeft?

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:22

mijn vader zou niet echt blij zijn als ik een emailadres via xs4all zou erbij maken. steeds via outlook, zal je zien dat ik perongeluk berichten binnenhaal van zn werk enzo...nee dat gaat niet lukken...

en ik moet ook zeggen dat die schaduwaccounts me niks uitmaken.. het zijn meestal toch namen die je in het normale leven nooit als boktnaam zou willen, en als je die wel zo graag wil kan je altijd nog bij bart gaan zeuren...

en wat rainie ook zegt, via onze provider kan je meerdere emailadressen, maar met veel providers kan dat helemaal niet, dat zou idd betekenen dat er maar 1 iemand op bokt kan, of de hele familie via dezelfde naam ofzo?

en als via hotmail niet meer mag straks, zou ik iedereen lycos aan kunnen raden, net zo gemakkelijk (via mn lycosadres staat bokt dus Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:24

Ryanne schreef:
Het gaat via outlook.

En je ouders kunnen het je vast vertellen en anders de internetsite wel, of de helpdesk die ze hebben.


Mijnes niet... En mijn ouders helemaal niet, ik heb namelijk een eigen netwerk, en een eigen pc, en m'n ouders hebben er niks mee te maken Knipoog En die kunnen me helemaal niet helpen Knipoog Bovendien, ik heb al een hotmail waar ik goed mee overweg kan, dus waarom veranderen? Gebruik dat adres al jaren...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:29

Daarnaast kan het bovendien wel eens in uitzonderlijke gevallen handig zijn om schaduwaccounts te maken, bijv in hele ernstige problemen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:30

Ik erger me er niet aan, maar het zal wel helpen om overbodige 1-postaccounts tegen te gaan,that's all.

Op andere sites wordt dit ook toegepast. (FOK, TWEAKERS)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:32

Kunnen er ook geen familie ( zussen etc) zich op verschillende accounten aanmelden.
Vind het een slecht idee!

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:33

Ik heb wel gewoon een adres via m'n internet provider, dus voor mij maakt t niet zo uit.
Maar kan me voorstellen dat andere mensen t niet handig vinden. En ik erger me ook niet aan die schaduwaccounts hoor.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:33

Ik had van de vakantie al eens de mail van mijn vader geopend, want blijkbaar is het zo dat de computer waarmee je mails binnen krijgt in Outlook de enige computer is waarop deze e-mails staan. Toen m'n vader dus op z'n vakantieadres e-mails wilde lezen had hij die niet, omdat ik ze op m'n compu had Tong uitsteken

En zo gaat dat met een netwerk dan dus ook: m'n vader zou mails van Bokt kunnen krijgen, en ik van hem... Niet handig dus Vork



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers