Motor van mn broer gejat !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Motor van mn broer gejat !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 13:16

Mijn broer is altijd motorgek geweest en hij heeft ook verschillende Honda CBR's gereden en gehad.
Totdat hij een vrij ernstig ongeluk kreeg en een verbrijzelde pols opliep.
Hij is nu in lichte mate gehandicapt.
Het motorrijden is altijd blijven trekken..en tja..wij kennen dat. Een passie kan je niet vergeten.

Vorig jaar heeft hij een nieuwe motor gekocht. Een donkerblauwe gloednieuwe CBR.
Hij staat/stond altijd veilig in de garage met 3 sloten en alarm.
En nu is die motor vannacht gejat Boos!
Er liggen nog een paar knipperlichten en een paar boutjes..thats it Verdrietig

Het is toch niet normaal ! Ze krijgen eerst op een of andere manier het slot van de garage open ,dan breken ze 3 sloten van de motor op en omzeilen het alarm. En nemen vervolgens een motor mee van weet ik hoeveel kilo Scheve mond

Gelukkig was de motor All Risk verzekerd. Maar dan nog het duurt nog wel 2 maanden voor hij het geld krijgt voor een nieuwe motor.

Het lukt me niet om foto's neer te plaatsen, maar dat zal ik het nog eens proberen.
Dan weten jullie wie je van de motor mag slaan Knipoog

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:31

Ooh... wat erg... ik weet nog goed hoe mijn broer kapot was, toen zijn geliefde crossbrommer (stevige versie) gejat was... Het is toch een belangrijk speeltje voor hun Knipoog

Ben wel benieuwd naar de foto Haha!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:33

Nee het is zeker niet normaal meer...grr kan er zo kwaad om worden. Laatst zijn er bij ons ook weer twee fietsen gestolen..

Nou ja maar hopen dat ze de motor kunnen terug vinden

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:34

Wat erg,zet je hem in de garage omdat je er zuinig op bent halen ze hem nog weg
Hopen dat hij snel het verzekeringsgeld krijgt!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 13:54

Ja en het stomme is nog dat er 2 motors naast stonden plus een scooter.
Een Ducati en een Harley.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:58

Naja zeg... Dat is erg balen, dat ze alleen die van hem hebben meegejat, niet dat ik wens dat die andere ipv of en gejat zou zijn, maar dit is wel wat bitterder. Ach gut Voor je broer.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 14:02

Lief ! Dank je !

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:02

crisis... dat is echt erg...

als ik jullie was zou ik heel snel een extra slot/bewakingssysteem op je garage zetten, want het zou me niets verbazen als ze terug willen komen voor de andere twee moteoren

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 14:05

Ja daar is mn moeder ook over bezig geweest. Maar de garage is van de gemeente. Iedereen kan daar een plekje huren.
Het is dus ook nog mogelijk dat iemand met de sleutel is binnen gekomen Scheve mond
Maar we hebben de gemeente gebeld en die gingen er over denken mits er inbraakschade was Scheve mond
Een alarm vonden ze teveel van het goede ''want er zaten net nieuwe sloten op'' Frusty

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:37

*zucht*

tja... dan kan je daar inderdaad weinig aan doen :/ ergens anders plaatsen, is dat mogelijk? want ik vind het wel eng klinken

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:58

Jeetje dat is balen! Mijn vriend zou zeggen: 'logisch dat de CBR gejat is, want dat is een Honda!' (Hij is Honda-motorgek, heeft zelf oa 1,5 Fireblade (CBR 900) en hij heeft net voor mij een VTR 250 gekocht).

Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe je broer zich nu voelt, mijn vriend heeft dat met zijn Kadett GSI gehad, dat was ook zo ongeveer z'n kindje, dus dat was verschrikkelijk balen dat dat ding gejat werd.

En hier doe je echt niets tegen, want je broer had er al 3 sloten en een goedgekeurd alarmsysteem op zitten, wat moet je nog meer?
Er zijn gewoon van die hufters die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:04

Bah wat vervelend!
En vreemd dat ze de moeite hebben gedaan omdat ie zo goed afgesloten was. Je zou denken dat dat te gevraalijk is toch? Dat ze maar gauw de daders vinden

Rona, Linanda en Oackly

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:58

gaat lekker, bij ons uit de tuin al 2 cittaa's gejat.. vind dat zo onnozel, verdorie, koop zelf spul jah toch ?

Extensions voor paarden!

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:12

rona schreef:
Bah wat vervelend!
En vreemd dat ze de moeite hebben gedaan omdat ie zo goed afgesloten was. Je zou denken dat dat te gevraalijk is toch? Dat ze maar gauw de daders vinden


Maakt tegenwoordig niet meer uit hoeveel sloten erop hangen of hoe gevaarlijk het is. ze worden steeds brutaler. de buren van kennisen van ons hadden net ee nieuwe BMW. die stond in de afgeslote garage onder het huis. via de garage kon je via een afgesloten deur naar het huis komen. terwijl de bewoners lagen te slapen hebben een paar van die gasten de garage opengebroken, hebben BINNEN de autosleutels gehaald en zijn er toen met de auto vandoor gegaan. de politie heeft die mensen nog verteld hoeveel geluk ze hebben gehad dat de sleutels gewoon op de keukentafel lagen en dat ze ze niet mee naar de slaapkamer hebben genomen. schijnen gewoon hele bendes te zijn die op bestelling auto's en dergelijke stelen. ze doen er alles voor.

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, cindyy_1993, Hobbyhorse, IASCrawler, Josien_, josien_m_, sterregoud, xdesix en 44 bezoekers