manege de dollard in winschoten faliet???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

manege de dollard in winschoten faliet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 15:39

ik heb gehoord dat manege de dollard in winschoten faliet is en dat hij 8 van zijn paarden moet gaan verkopen maar ik weet niet of dit waar id zijn er mensen die er meer van weten??

Hilda79
Berichten: 3462
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:00

Ga maar vanuit dat het waar is. Wat ik heb gehoord is dat hij van de 70 paarder er 50 moet verkopen.

MissPPP

Berichten: 261
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:15

Ja, het heeft ook in de krant gestaan, tenminste wel in het Noord nieuws geweest.
Alle manege paarden moesten verkocht worden begreep ik!

Hevonen

Berichten: 5615
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:01

Ik heb begrepen dat hij 60 paarden en pony's had en ze allemaal op een stuk of 10 na wilde verkopen. Die tien zouden blijven voor gehandicapten. Er wordt dan ook geen gewone les meer gegeven.

Overigens ook de manege in Appingedam gaat alle 15 (?) lespaarden en pony's verkopen. Te vaak geen les ivm evenementen en ach, die paarden waren toch niet winstgevend werd gezegd.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:21

ja ik heb ook gehoord dat het failliet is.....best wel zonde....vind het een mooie manege.


Heee MissPPP -----> wat leuk...nog een Veendammer

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:23

Hoop niet dat hij Tilvia (volle broer van Manno) ook verkoopt. Die heeft namelijk ook bij mn stage gestaan en zou binnekort weer terug komen!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:40

De manege is niet failliet. Er worden ong 50 paarden en ponnies verkocht, om hem voor failisement te behoeden. Alleen de gehandicaptenlessen blijven. Verder wordt het een pensionsstal. En wij hebben bij ons al zo'n 50 aanmeldingen van mensen die nu bij ons willen lessen. Haha! Ik zou er niet oprekenen dat dat bedrijf ooit nog rendabel gaat lopen, met zo'n slechte naam. En dat veroorzaakt door een eigenaar uit het verleden, die er al lang niks meer mee te maken heeft. Al moet ik zeggen dat het er nu ook niet netjes aan toe ging...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:27

Ja, ik heb ook al zoiets op radio Noord gehoord. Maar ik dacht dat het weer een gerucht was! Goh, dat is niet zo mooi!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:59

Idd Mystica, ze zijn (nog) niet failliet. Maar dat het niet rooskleurig gaat, is wel duidelijk.

De Veenhoeve in Appingedam, daarentegen, is wel failliet verklaard. Eind maart is de executieverkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:38

Die Bart, de idioot. Zijn manege is is bijna failliet. 50 paarden moeten er weg (godzijdank, hopelijk krijgen ze een beter leven). Met 20 paarden gaat hij door

Voor een verpeste pony die niks kan vraagt hij nog E5000 Aangezien niemand dat wil betalen, kun je er vanuit gaan dat er binnenkort een gedwongen verkoop komt.

De idioot. Kan wel kotsen als ik die man zie Misselijk

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:25

Sammm schreef:
Die Bart, de idioot. Zijn manege is is bijna failliet. 50 paarden moeten er weg (godzijdank, hopelijk krijgen ze een beter leven). Met 20 paarden gaat hij door

Voor een verpeste pony die niks kan vraagt hij nog E5000 Aangezien niemand dat wil betalen, kun je er vanuit gaan dat er binnenkort een gedwongen verkoop komt.

De idioot. Kan wel kotsen als ik die man zie Misselijk

***************

hihihi......volgens mij vind jij hem niet zo aardig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:37

djuno"]
[quote="Sammm schreef:
Die Bart, de idioot. Zijn manege is is bijna failliet. 50 paarden moeten er weg (godzijdank, hopelijk krijgen ze een beter leven). Met 20 paarden gaat hij door

Voor een verpeste pony die niks kan vraagt hij nog E5000 Aangezien niemand dat wil betalen, kun je er vanuit gaan dat er binnenkort een gedwongen verkoop komt.

De idioot. Kan wel kotsen als ik die man zie Misselijk

***************

hihihi......volgens mij vind jij hem niet zo aardig Haha!
[/quote]
Eeeh... Tja, laten we zeggen dat ik niet zo heel erg gecharmeerd ben van de manier waarop hij met dieren (en kinderen!!!) omgaat Scheve mond (zacht uitgedrukt)

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:39

Mijn vorige paard staat daar in pension en hoop dat het goed met haar gaat?
Durf er niet heen.
Heb haar zelf grootgebracht en heb haar 6 jaar liefde vol gehad maar wegens gezondheid zelf moest ik haar helaas verkopen.
Als het goed is staat ze er nog maar durf niet te kijken.
Het is een zwarte bonte merrie naam Coco( kan inmiddels anders heten)

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:24

Misschien dat ik nog even ga neuzen zaterdag... Tong uitsteken
Ik heb een goed excuus, even de haf van een instructrice bij ons, bekijken. Haha! Heb je nog een foto van Coco? Knipoog

germie

Berichten: 25935
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:12

Ik heb niet gehoord dat ze failliet zijn, maar de paarden worden wel verkocht ja. De gehandicaptenlessen blijven.
Verder gaan ook de verhalen dat de manege in Delzijl verkocht wordt.

Meliszy

Berichten: 479
Geregistreerd: 08-05-10
Woonplaats: Midwolda (Provincie Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:57

Gatver, Nou ik wordt er beroerd van hoe er over bart bikker gesproken wordt!
Ik ben alle jaren op manege de dollard geweest, en de paarden zagen er supergoed uit!
Je moet niet oordelen als je het niet weet!
En die banketstaaf over hoe bart met kinderen omgaat, wat is dat voor gelul!
Ik durf te wedden dat je het van een ander hebt, een roddel geloven is vaak makkelijker dan er zelf achterkomen!!!!!

Ik heb altijd een goede vriendschap met hem gehad, en nooooooit vernomen dat hij iets verkeerds gedaan heeft met kinderen.

En dat bart zoveel paarden had dat komt juist omdat hij zo'n dierenvriend is! Hij wist niet welk paard hij moest verkopen omdat het voelde alsof hij ze in de steek liet, en dit was gewoon heel erg moeilijk voor hem.

En als iemand nou nog vragen heeft over manege de dollard en het zogenaamde faillisement wat er nooit is geweest, dan vraag je het maar aan mij. Want ik weet precies hoe het zit en zo komen er in ieder geval niet nog meer banketstaaf in de wereld!

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: manege de dollard in winschoten faliet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:59

Het spijt m,e maar dit topic is al 6 jaar oud.
Ga dus wel temmen

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: manege de dollard in winschoten faliet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 09:03

Het heeft niet veel nut om een discussie van 6 jaar geleden op te halen.
Hier dus een slotje.