ongevraagde bezoekers.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

ongevraagde bezoekers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 09:54

vanmorgen zat ik in de bus en kwam ik een vriend van mijn vriend tegen. Hij vroeg me waarom marit uit de wei was geweest en er een man bij stond Verward
Geen idee... ik weet echt niet wie het is maar oke.

Nu gebeurt het wel vaker dat ik denk dat er iemand is geweest, bijvoorbeeld: mijn poetskist staat buiten de bak terwijl deze normaal in mijn kist met slot zit. Of de clipjes van marits deken zitten anders.
Het lijkt er dus op dat er iemand ongevraagd mijn pony komt verzorgen.

Wat kan ik hier tegen doen? slot vervangen heb ik al gedaan.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:58

is het een pensionstal? Of is er helemaal geen toezicht? Als er huizen in de buurt staan, ga dan langs en vraag of mensen op willen letten omdat je je zorgen maakt. Is dat er ook niet, dan kan je een keer een hele dag gaan zitten (fiets even verstoppen zodat ze niet zien dat je er bent) en hopen dat je diegene tegen het lijf loopt om eens goed duidelijk te maken dat dit niet kan. Gaat dat ook niet, dan kun je alleen maar verhuizen.

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:02

Ik hoorde dat toen ik klein was ook wel eens van meisjes (jaar of twaalf waren die dan). Die gingen dan gewoon een wei in en dan pony's verzorgen en rijden. Ik snapte dat nooit. Ik bedoel, hallo, weet jij veel wie dat paard is, levensgevaarlijk en bovendien, waar haal je het lef vandaan aan een ander z'n spullen te zitten (tja een paard is hier maar ff een ding, sorry)?!!
Er zijn dus idd mensen die zo gek zijn!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:05

Getver wat een eng idee. Je zou eens een paar mensen moeten vragen om een paar dagen te posten.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 10:27

ze staat bij een boerin, ze gaat weleens kijken en ze houd het wel in de gaten maar ze heeft niet veel overzicht daar.. dus kan niet alles in de gaten houden. Dat posten is wel een goed idee.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:59

inderdaad eens een paar dagen posten. alle sloten laten vervangen door andere en niemand anders de sleutels ervan geven totdat je de persoon gesnapt hebt.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:33

Ik zou inderdaaad gaat posten en goed in de gaten houden en anders vragen of de boerin wat vaker wil gaan kijken. Ik zou er goed op gaan letten hoor wat een brutale mensen heb je tegenwoordig toch!

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:06

Hmm wel vaag dat er 'zomaar' mensen komen! Posten is idd toch wel het verstandigst lijkt me... Kan je gelijk goed duidelijk maken dat je echt niet van dit soort praktijken bent gedient.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:15

misschien ook bordjes ophangen niet voeren/aaien bijt e.d. heb je in ieder geval alvast gewaarschuwd

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:16

Jeetje wat een maf idee!!! Het raarste wat ik met Imker heb meegemaakt was dat er een stel opgeschoten jongelui bij hem in de wei waren en dat die eerst begonnen met Imker te aaien en hem daarna ineens weg gingen jagen.
Dat had ik gezien en ik heb ze meteen de wei uitgezet: Dat schrikdraad, zien jullie dat? Ja hoor... Nou, dat is om het paard IN de wei te houden, en jullie ERUIT!!!

Ik zou als ik jou was eens kijken voor andere beveiligingsmethoden voor je wei/stal.

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:52

Heb je enig idee hoe laat deze man ongeveer komt?
En hoe zou hij in godsnaam aan de sleutels kunnen komen??
Echt een ziek idee dat een ander je paardje pakt Misselijk

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:08

ik moet er echt niet aan denken gelukkig staat Mango op een
manege dus kan niet zomaar effe bereden worden of mee genomen
worden!!
moet er idd echt niet aandenken
en ik zou als ik jou was in de bosjes ofzo gaan posten zijn ze helemaal
gek geworden!!!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:32

ik zou een bordje met verboden toegang ophangen! en idd posten en diegene flink inpeperen dat dat niet de bedoeling is! desnoods de politie erbij. huppaaa!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:39

Bordjes ophangen kan je wel doen, maar ik denk dat dat voor die persoon niet veel zal uitmaken. Ik zal in ieder geval aan de boerin vragen of ze wat meer toezicht wil houden (vind het sowieso slecht dat er weinig toezicht is, wat als er een paard ernstig ziek is???). Probeer verder je sloten te veranderen en aan niemand de sleutel te geven. En misschien kun je goede bekende, mensen die je kunt vertrouwen, laten posten. En zelf natuurlijk ook zo vaak mogelijk gaan kijken.