Iemand ervaring met Lone Tree Tack in Amerika???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Iemand ervaring met Lone Tree Tack in Amerika???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 00:04

Ik was van plan om bij dit bedrijf een hoofdstel te kopen via ebay en vroeg me af of iemand dit bedrijf kent? Of evt. een ander betrouwbaar Am. bedrijf dat via internet verkoopt. Alvast bedankt.

DubbelFun

Berichten: 88667
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:09

Lonetree is een betrouwbare verkoper op Ebay (wel een van de duurdere).
Hij heeft kwaliteitsspul en soms interessante aanbiedingen.

Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 14:45

Bedankt!!! Weet je toevallig ook of er kosten bij komen als het opgestuurd wordt via "global priority mail"?? Ik las nl. ergens over kosten mbt douane en btw....

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:12

In principe komt er altijd P&P (postage & packing) bij. De verzender moet een opgave doen van de waarde, als dat onder de € 45 (dacht ik) blijft, ben je geen invoerrechten verschuldigd. Kom je daarboven wel, over het gehele bedrag, en dat wordt dan geïnd door de NPD (Nederlandse Pakket Dienst). Je krijgt eerst een brief waarin staat hoeveel je moet betalen, zorg ervoor dat je het gepast klaar hebt liggen, want wisselgeld kennen ze niet.

Suc6!

=^.,.^=

DubbelFun

Berichten: 88667
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:31

Dit is de berekening van USPS (Amerikaanse tante Post Lachen )
voor een item van 2 pounds (ong 1 kg). Zwaarder zal alleen een hofdstel niet zijn lijkt me.
Dan kun je kiezen hoe je het verzonden wilt hebben, snelst is het duurst. Surface is per schip, air per vliegtuig.
Let wel op de verpakkingsmaten.

Als hij het hoofdstel in deze* verpakking kan krijgen ben je denk ik het voordeligst en snelst uit.
*Global Priority Mail - Flat-rate Envelope (large) 4 - 6 Days $9.00 9-1/2" x 12-1/2"