hoefkatrol(+bepaalde kreupelheid)-->is te genezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

hoefkatrol(+bepaalde kreupelheid)-->is te genezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 18:09

Ik lees hier en daar zielige verhalen over paarden met hoefkatrol e.d. maar...... er is hoop!!....... ik heb het gezien en écht ze kunnen weer lopen en hoe!!!!

Ik vind het dan ook heel belangrijk dat zoveel mogelijk paardenmensen afweten van de site www.hoefkatrol.com, want hoefkatrol hoeft niet het einde te zijn van de rij/sportcarièrre van je paard, dat heb ik en vele met mij ondervonden!!!

Ik heb hier helemaal geen belang bij, maar hoop op deze manier veel mensen te bereiken, zodat mens en paard er iets aan zullen hebben!!!

o, ja het helpt ook voor ander kreupelheden/zwakheden, zo heeft een tinker met een zwakke heup er héél veel baat bij gehad, ze is nu weer vrolijk/vlot en kan weer uren lang lekker lopen!!!'(terwijl ze eerst om de paar weken weer onzettend kreupel werd!!)

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:05

Heel erg fijn voor je!!!!

Maar ik denk dat bijna alle bokkers het al wel kennen. Er zijn heel wat mensen op Bokt.nl die het ook heel goed vinden en er zijn er ook veel die er niet in geloven.

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:18

Mikey, waarom zo van: heel fijn voor je?
Grid wil dat ter sprake brengen gewoon, voor diegene die het kennen: zoveel te beter
voor diefgene die het niet kennen: die kennen het nu


Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:40

Ehm... omdat ik blij ben voor haar dat haar paard er mee geholpen is! Het was niet negatief bedoeld hoor, (kwam misschien wel zo over, maar zo was het echt niet bedoeld...) maar is er al zo veel over op bokt.nl geschreven dat ik het wel nodig vond om dat even te melden. Snap je?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:52

het kan idd een uitkomst bieden, maar er zijn ook mensen die zien aan hun paard dat het paard niet meer wil, en dan moet je ook duidelijk zijn,
mijn paard had ook hoefkatrol, maar ze wilde niet meer, ze werd gevaarlijk... echt heel gevaarlijk,
bij ieder ander paard had ik waarschijnlijk alles nog geprobeert, maar bij haar niet, want ze wilde echt niet meer,
als ik haar op een weitje had gezet dan was ze weggekwijnd,
en ik werd bang voor dr, ze heeft me 2 keer bijna gedood, dus toen was de maat vol,
de link van het hele verhaal staat nog in mn onderschrift...

en zelfs deze methode biedt helaas niet voor iedereen uitkomst...

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 10:21

Mikey schreef:
Ehm... omdat ik blij ben voor haar dat haar paard er mee geholpen is! Het was niet negatief bedoeld hoor, (kwam misschien wel zo over, maar zo was het echt niet bedoeld...) maar is er al zo veel over op bokt.nl geschreven dat ik het wel nodig vond om dat even te melden. Snap je?


Sorry, wist niet dat het al zoveel besproken was Schijnheilig , zolang ben ik nog niet op bokt Haha!

Het was trouwens niet mijn eigen paardje, die heeft gelukkig niks Haha!!!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:31

Volgens mij gaat het niet om genezen maar om verlichten. Een verkeerd afgesleten hoefkatrol is nog steeds niet te repareren volgens mij. Het zijn dus middelen om je paard zo pijnloos mogelijk te laten leven met hoefkatrol.