info over Krimh ox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 20:56

Hoi!
Ik heb heel veel info over Krimh want ik wil mijn bijde lieve pony'tjes door hem laten dekken!
Het is een vos 1.55 m z springen, dressuur, SGW bij de paarden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij heeft mooie veulens (ik heb er een paar gezien echt super!)
Hij vererft z'n lange witte benen niet alleen als de merrie ook veel wit op de benen heeft!
Dekgeld kost 350 gulden ( geen idee of het inclu of exclu is) Dekken kan via K.I of aan de hand dan moet je wel naar Ina Majoor toe.
Tja dat was wel wat me nu ongeveer te binnen schoot.
ik zal proberen een foto van hem op het internet te krijgen maar ik ben nu eenmaal niet zo handig met computers!
Groetjes en de ////azzel Anneke

[Edit] titel aangepast [/edit]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-22 19:59 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 21:00


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:24

Er wordt met Krimh bij mijn weten NIET KI gedekt! Party!!

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 14:53

Jawel dat heeft Ina Majoor zelf tegen mij gezegt misschien dat het nu is verandert maar toen ik van het voorjaar belde kon het wel!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:18

Hmmm...toen ik (in mei) Escala liet dekken kon het niet KI... Verward Dus nu niet meer dan? Of dan juist nu wel? Weet niet wanneer jij geinformeerd hebt... Haha! maar ach, Scaal is drachtig en ze heeft ook het plezier mogen beleven, ik geloof dat mijn voorkeur toch uit gaat naar natuurlijk, maar ik ben nu wel nieuwsgierig of er nou wel of niet KI gedekt kan worden met Krimh...Ik had begrepen van niet omdat dat onwijs veel extra kosten met zich mee brengt (paard naar dekstation brengen, inseminatiekosten etc....) Nou ja, ik moet nog steeds een rekening krijgen van Ina dus ik zal haar ook nog wel spreken. Haha! Dan vraag ik het even... Knipoog

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 11:11

nou weet ik het ook niet meer!!!!!!!!!!
Ik dacht dat het kon.
Nou ja als je Ina nog spreekt wil je het haar dan nog een keer vragen en het antwoord hier evenop bokt zetten?
Bedankt!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 11:46

mijn voorkeur gaat ook uit naar natuurlijk hoor... maar dan moet de hengst wel voorzichtig zijn.
ik denk dat je dan meer kans op zwangerschap hebt.

kussies liselot