een paarden vraagje??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iloverico

Berichten: 21
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: purmerend

een paarden vraagje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:19

heeeyz

k wil vrage Verward hoe jullie t laten zien dat je heel veel van je paard houd en wat je doet om je paard zow mooi mogelijk te maken

natuurlijk houden jullie van jullie paard maar je wilk natuurlijk wel dat hij der mooi uit ziet hea?

of als jullie daar anders over denken laat me t wete Pling laat het me weten?

nouw groetties van ricolover Party!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:26

nouwe, als eerste, prata ik veel tegen der, en vooral lieve dingen, met ene zachte stem, en ik geef haar veel aandacht, zoals aaien, haar een kloppie geven enne,

nouwe, dat 2de,
gewoon, poetsen, beetje klieren,nouwe, en verder niet zo veel!
ze is van der zelf al mooi! Schijnheilig

baister
Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:49

nee idd.. niet zo veel meer maar het is ook belangrijk dat je je pony met respect behandeld en vertrouwen wint dus ga gewoon een keer met je pony aan de hand lopen en gewoon door de wei/bak sukkelen en dat vind hij fijn en zo kun je vanalles tegen hem praten. zo merkt jou pony dat jij hem leuk vind en van hem houd *LOL*

Larysse

Berichten: 322
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:17

Ik doe een soort spelletjes met dr, lekker veel aandacht geven en poetsen. Soms wat lijnzaad, werkt voor dr mooie vacht. Hoe meer je tuttelt en praat, merk je zelf denk wel wat je paard leuk vind (en jij ook) succes Tong uitsteken

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:54

Natuurlijk houd ik veel van mn paard en ponys *LOL* net zoals iedereen denk ik, omdat in de praktijk over te brengen, probeer ik ze zoveel als mogelijk in hun waarde te laten en een leven te bieden waarin ze ook echt paartd kunnen zijn , veel buiten met soortgenootjes en een training bieden die bij hun individu past en ze proberen niet te overvragen.

Af en toe een lekkernijtje Kwijl tussendoor en poetsen als het nodig is, de hoeven goed onderhouden vind ik zeker zo belangrijk en dan bedoel ik niet de hoefjes zo mooi mogelijk laten glimmen met vet (hoewel dat soms ook nodig is), maar zorgen dat ze niet zoveel te lijden hebben in de natte wintermaanden en op tijd de hoefsmid langs laten komen.

verder soms een knuffeltje Haha! , maar het zijn niet allemaal van die knuffels op een paar na dan, ze zijn bij ons erg back to basic Verward en daar horen niet zoveel knuffels en paardensnoepjes bij denk ik.

cindy14
Berichten: 89
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:02

heyzz
ga bijvoorbeeld je paard ene trucje leren ofzo. ga eens iets doenw at je poyn erg spannend viond, en ga het ahar aanleren.
En mijn paard poets ik gewoone lke dag super goed! en hioj is gezond dus glanst die. En als extraatje doen we weleens bandages om en een shabrak met ed zelfde jkleur als bandages.
*LOL* suc6 OK dan!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:23

Gezellig met dr kletsen en zo nu en dan een supersupersuperuitgebreide poetsbeurt vindt ze heerlijk. Vooral als ik haar kriebel waar ze zelf niet bij kan enzo. Poetsen vind ze echt geweldig en dat doe ik dus vaak uitgebreid. En een snoepje als ze goed luistert en geen malle kuren heeft. Haha!