Hair-extensions

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Hair-extensions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 11:56

wie heeft hier ervaring mee ? Ik weet dat het veel kost, maar praat je dan over 400 euro bijvoorbeeld of over meer ?

Is het echt, ziet het er goed uit of is het erg duidelijk nep ??

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 12:06


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:07

Been there, done that, never nooit meer

Is duur, lelijk, veel onderhoud en pijnlijk bij in- en uit halen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 12:21

Tyrza schreef:
Been there, done that, never nooit meer

Is duur, lelijk, veel onderhoud en pijnlijk bij in- en uit halen.



Das een duidelijke reactie Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:29

Ik ga helemaal mee met Tyrza.
Je eigen haar valt gewoon uit met de extansions.......en als je het er uit laat halen kost dat ook nog per extension geld..... Boos!
Ik had er 130 inzitten en ik was toen 500 euro kwijt......en toen kwam het uithalen nog dat kwam op 50 euro.....en dat terwijl ik maar 1 maand in heb gehad Boos!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 12:32

wow das wel heftig veel geld ja.................
was dat met wax jacqueline ? deed het pijn ofzo dat je het eruit liet halen ?

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:59

Dat is idd heel erg veel geld!!!!!
Dan kan je beter in gaan vlechten ofzo, bij de kapper Haha!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:02

Ik had toen 4 plukjes in een andere velle kleur, en daar heb ik niet veel problemen mee gehad. Maar ik kan het me voorstellen als je er zoveel in hebt zitten dat, dat niet echt fijn is...

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:11

Ik had een jaar geleden ofzo, of iets meer, heb ik 2x 2 gekleurde extensions gehad. Ik vond ze echt superirritant en ze zaten ook nog eens bijna helemaal onder mijn gewone haar zodat ze niet zo opvielen...
de 1ste keer heeft 1 er heel lang goed ingezeten, maar voor de rest hingen ze al gauw halverwege mijn haar zodat ik ze er maar uit heb getrokken, zonde....

maar ik geloof dat je niet bedoelt 2 plukjes Haha!:D
Lijkt me niet echt fijn met zoveel van die dingen, ik vond 2 al irritant Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:34

Ik heb het gehad. Het beviel erg goed en ik ga het nog een keer doen. Als het goed gedaan wordt zie je er niets van! Je moet alleen voorzichtig zijn met uitkammen.
400 euro is niet veel hoor!! Bij mij koste het toen 800euro. Toen was het wel verlengt tot 80cm.

Het uithalen voel je niets van! Maar ook dat moet goed gebeuren. Je kunt beter naar een wat duurdere kapper gaan met de weet dat het goed gaat dan de helft bezuinigen maar je haar verknallen.

Ik zal eens een foto opzoeken. Niemand zag dat het niet echt was Haha!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:03

Ik heb het in Kenia gedaan. Was super goedkoop. Haha! Volgens mij 50 euro maar. Bloos! Het waren vlechtjes met nephaar erdoorheen. Ik had toen voor het eerst bruin haar inplaats van blond haar. Haha! Mijn eigen haar viel gelukkig niet uit.
Maar dat kan wel gebeuren! Hier in Nederland doe ik het zeker niet! Ik vind het echt érg veel geld! Bloos!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:35

Het uithalen deed geen pijn, het inzetten trouwens ook niet echt ....een beetje een trekkering gevoel.
Ik dacht dat ik bij een super goede kapper zat......maar helaas was dat niet het geval......... Boos!
Toen het er eenmaal inzat begon het vreselijk te jeuken......ik terug maar dat hoorde zo zeiden ze.......
Maar ik werd echt helemaal gek en de kapsalon waar ik het had laten zetten die behandelde mij zeer onbeschoft.....en weigerde er een gedeelte eruit te halen.......
Dus ik eigenwijs als ik ben op zoek gegaan naar een andere kapper.....die dat ook deden.
Daar aangekomen hebben ze het eens even bekeken en toen bleek dus dat ze mijn shampoo niet goed hadden uitgespoeld en dat zat dus tussen de hoofdhuid en de wax......en ze hadden de extantions veeeeeel te dicht op mijn huid gezet en die 2 dingen samen veroorzaakte de jeuk.
Bij deze kapper werd ik zeer goed geholpen en ze hebben er toen een gedeelte weer uitgehaalt......en het op mijn eigen lengte geknipt Verdrietig , dus een weekend later was ik 500 euro lichter en een aantal plukken haar kwijt en niemand die iets aan mij zag Huilen .......het was tenslotte weer mijn eigen lengte......alleen veel dikker Scheve mond
Een maand later heb ik alles eruit laten halen......ik was het echt spuugzat.....

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:08

Ligt er aan hoeveel je er laat zetten.
Als je een paar plukjes laat zetten dan ben je denk ik minder dat 50 euro kwijt Knipoog Dat was bij mij in ieder geval wel.

Het ligt er ook weer aan op welke manier ze gezet worden. Als ze gelijmd worden gaat het al na 2 dagen irriteren en jeuken. Ze kunnen er ook al snel uitgetrokken worden.

Als ze erin gebrand worden dan blijven ze zeker 3 tot 4 maanden zitten. En het jeukt dan ook niet. Bij mij in ieder geval niet.

Maar ik denk dat je het erover hebt om er heel veel te laten zetten.. Als je het mij vraagt lijkt me dat niet echt fijn. En je hoofd zit straks vol met dode haren die er niet uit kunnen.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:04

Had het vandaag maar even gevraagd......
Ik heb er 100 inzitten!

Kostte 500 euro en ik heb nergens last van. Ik kan er alles mee en heb ze nu vanaf 5 november.

Ik doe er zelf alleen te weinig mee vind ik en dus ga ik er straks geen nieuwe in laten zetten. Na 5 maanden ongeveer zou je ze moeten laten bijvullen. Ik heb mijn haar eigenlijk minder vaak los dan toen ik ze niet had omdat je je haar wel echt moet doen. Dus met de steiltang of met rollers aan de slag en ik ben een beetje lui..... Mijn eigen haar is ook best lang en dat was gewoon douchen en op laten drogen.

Ik weet wel een goede kapper voor je in Rotterdam.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:33

Goh, dat was me inderdaad niet opgevallen Manon (ja, wel dat je zo'n mooie bos had Haha!), maar het kan dus blijkbaar wél goed gaan....

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:21

ik vlecht zelf nep haar en nep dreads ik doe het bij al mn vrienden en vriendinnen het blijft maar iets van 4 weken zitten maar ja ik doe het bij vrienden dus die betalen er niks voor.
ik doe het ook vaak genoeg bij mezelf en mensen op mn werk vragen altijd zoooo hoelang heb je ervoor gezeten?? zeker wel een paar uur?? Verward ik nee half uurtje Tong uitsteken
dat si het voordeel als je het zelf kan.
ik heb nooit problemen gehad met afbrekend haar o.i.d. het gaat erom hoe je het erin zet ik vlecht het erin. branden en lijmen tja dan breekt het af.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:26

jemig wat duur allemaal joh! ik heb er gewoon een gehad-, knalrode>kostte 12,50 gulden. heb er verder geen last van gehad ofzow..maar ik zou er nooit 500 euro voor over hebben! koop ik me liever wat anders voor!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:10

Die van mij zitten met wax vast en het is echt niet slecht voor je eigen haar. Op het moment dat ze eruit gaan lijkt het erop alsof je eigen haar onwijs uitvalt maar dat zijn de haren die er normaal altijd uitvallen maar nu blijven hangen in dat waxstukje van de extensions. Als de extensions eruit worden gehaald komen die haren mee.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 09:14

Manon 2 schreef:
Had het vandaag maar even gevraagd......
Ik heb er 100 inzitten!

.


en toen je in de kantine even je haar los deed en weer vast dacht ik stiekem: "potverdikkie, zulk haar wil ik ook" hahaha.......

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:51

IngridM"]
[quote="Manon 2 schreef:
Had het vandaag maar even gevraagd......
Ik heb er 100 inzitten!

.


en toen je in de kantine even je haar los deed en weer vast dacht ik stiekem: "potverdikkie, zulk haar wil ik ook" hahaha.......
[/quote]

Nou dat kan dus!