Angelique18 vandaag naar Heideheuvel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Angelique18 vandaag naar Heideheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 10:22

Hoi Allemaal,

De meeste van jullie weten dat Angelique de laatste 3 weken flink met haar gezondheid aan het tobben is............in december opgenomen met flinke benauwdheid aan de zuurstof gelegen en heel veel onderzoeken gehdad hieruit is men te weten gekomen dat Angelique een vorm van longemfyseem heeft (c.o.p.d.) In Januari hetzelfde liedje alleen de benauwdheid nog erger, dus weer aan de zuurstof...en weer allerlei vervelende onderzoeken.

Sinds vandaag ligt ze in Heideheuvel een astmacentrum in Hilversum om daar te leren haar ziek zijn te intergreren in haar leven.

De eerste keer toen zij opgenomen werd in het ziekenhuis heeft Jeroen haar man al een website voor haar gemaakt waar zij een dagboek heeft en je haar belevenissen kon lezen, ook Jeroen heeft daar een dagboek en ik inmiddels na de 2e opname ook. Ook een gastenboek is hierin verwerkt omat Angelique maar 1 week per week bezoek mag ontvangen wil ik dus nogmaals een beroep op jullie doen zouden jullie haar gastenboek willen tekenen met een lief berichtje? zodat ze weet dat er aan haar gedacht word?

dit kan op www.vangaalen.com/copd

Ze zal het ontzettend waarderen, bedankt allemaal!!!!


Groetjes Maran (de moeder van Angelique)
www.dwalende-gedachten.tk
Laatst bijgewerkt door maran op 09-02-04 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:41

Jemig het zit haar ook niet mee!!
Ik hoop dat ze daar zal leren om het een plekje in haar leven te geven!!
Ik leef echt met jullie mee. Ik wil haar, maar ook jullie als familie heel veel sterkte en succes toewensen! Ach gut

Geef haar maar een dikke knuffel!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:52

Uiteraard zal ik ook een berichtje achterlaten in het gastenboek.
Ik wil jullie ook allemaal heel veel sterkte wensen.

Maran, ik zou Angelique graag een kaartje willen sturen.
Heb je misschien het adres voor mij ?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:57

ja het is idd handig om een adres neer te zetten, ik wil ook graag een kaartje sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:00

lonneke schreef:
ja het is idd handig om een adres neer te zetten, ik wil ook graag een kaartje sturen.


Ik zou ook graag een kaartje sturen, is toch wat persoonlijker dan een berichtje op het gastenboek. Ik heb op het gastenboek ook een berichtje achter gelaten.

maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 11:11

Wat ontzettend lief van jullie ik weet hoe ze dat zal waarderen!!!!!

Hier volgt het adres:

Heideheuvel Astmacentrum
Soestdijkerstraatweg 129
1213 VX Hilversum
T.a.v. MW. A. van Gaalen
Afd. Luchthaven

Bedankt allemaal

groetjes Maran (moeder van Angelique)
www.dwalende-gedachten.tk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:43

Ja leuk, kaartenactie voor Angelique! Ik hoop dat ze daar goed opknapt, en het een plekje kan geven!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:54

Ze is daar iig in goede handen! Ik hoop voor d'r dat ze poedig hersteld, want het lijkt me heel eng om iets aan je longen te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:01

Ik heb het adres genoteerd, ik zal straks tijdens boodschappen doen een leuke kaart uitzoeken!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:02

C.O.P.D. is dampigheid bij paarden...lijkt me niet fijn om zoiets te hebben. Veel sterkte!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:54

Nou idd ze is daar in goede handen.

Toen ik 16 was had ik een goede vriend die daar lag ieder weekend kwam hij thuis. Daar voelde hij zich goed maar hier niet. Uiteindelijk is hij overgekomen bij een autoongeluk ze dachten dat hij het benauwd had gekregen achter het stuur Huilen .

Nou sterkte daar hopelijk gaat het snel beter.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:56

1x per week maar bezoek? Is dat daar écht zo? Da's wel sneu dan. Bij deze wens ik iedereen heel veel sterkte.

BTW: dampigheid bij paarden komt meestal meer overeen met chronische bronchitis (en dito slijmvorming, dichtslibben van longen etc). Dat kán overgaan in emfyseem. Emfyseem is irreversibel als ik het goed begrepen heb, het kan wel gestopt worden, maar het wordt nooit meer 100%. Dat is ook het allernaarste eraan.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:10

Wat jammer dat Angelique maar zo weinig bezoek mag hebben. Ik zal gauw even een berichtje achterlaten in het gastenboek.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:22

Iik heb dus ook in heideheuvel gezeten en het was een regelrechte ramp Scheve mond echt niet leuk!! poedersuiker en het heeft nog niks geholpen ok niet. Toch veel succes en misschien helpt het bij haar wel Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:45

Dag Maran, wat moet dit voor jou ook een slepende toestand zijn. Als moeder je kindje zo zien en zo machteloos moeten toekijken. Ook voor jou heel veel sterkte.

Gastenboek is getekend. Veel liefs van Fasel

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:17

Sonja schreef:
Ja leuk, kaartenactie voor Angelique! Ik hoop dat ze daar goed opknapt, en het een plekje kan geven!


Ik hoop het ook voor haar! En natuurlijk voor alle mensen die om haar heen staan.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:42

Ook van mij zal er een kaartje richting Angel gaan! Lachen
Zal er morgen zélf een maken en dan op de bus doen.

Één keer per week bezoek is ook niet prettig...
Is er verder niemand anders die de rest van de week bij haar mag blijven?
Getver zeg, het is al zo verschrikkelijk... en dan ook nog een hele week alleen blijven...

Maran, voor jou natuurlijk ook niet prettig, zo als Fasel al zegt...

Ik wens, jullie allen, ontzettend veel sterkte!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:04

Ik heb net ook haar gastenboek getekend en heb het adres genoteerd om een kaartje te sturen.

Maran, mamma van Angelique, heel veel sterkte ook voor u!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:09

ieks...1 x in de week bezoek.... dat is niet veel.
Heb zojuist een berichtje voor haar achter gelaten.

maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 11:19

Angelique heeft vanmorgen haar dagboek geupdate dus wil je weten hoe het maar gaat??????? neem dan een kijkje op haar site daar vind je alle laatste nieuwtjes............

www.vangaalen.com/copd

Groetjes Maran (Moeder van Angelique)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:24

Maar waarom mag je maar 1x per week op bezoek dan Maran? Dat is voor jou als moeder ook loodzwaar, en voor Angelique ook. Bezoek is toch juist een beetje troost, waar je naar uit kunt kijken?

maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 13:13

Degene die in Heideheuvel zitten hebben een heel druk programma met sporten, onderzoeken, gesprekken met div. artsen. Om ze niet extra te belasten met drukte van bezoek e.d. is men tot deze regeling gekomen juist omdat ze weg zijn van maandag tot vrijdag is die woensdag zo midden in de week een mooie onderbreking. Verder hebben we veel contact via de telefoon en msn als ze tijd heeft gaat ze daar even naar het internetcafe..............dus contact hebben we

Dus .............ze kan haar site www.vangaalen.com/copd met al jullie leuke, lieve en vergeet de lach wekkende berichtjes niet zelf lezen daar dus kom laten we met z'n allen dat gastenboek vol knallen dat wanneer ze haar site bekijkt gewoon helemaal dubbel ligt van het lachen al vertel je maar een goeie mop bij wijze van groet.........ze is er zo blij mee!!!

groetjes Maran (moeder van Angelique)
www.dwalende-gedachten.tk

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:35

Heb net even een verhaaltje geplaats in het gastenboek van Angelique.

Heel veel sterkte voor jou, Angelique en de rest van de familie!!

Liefs,
Annemieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:02

Laui! schreef:
BTW: dampigheid bij paarden komt meestal meer overeen met chronische bronchitis (en dito slijmvorming, dichtslibben van longen etc). Dat kán overgaan in emfyseem. Emfyseem is irreversibel als ik het goed begrepen heb, het kan wel gestopt worden, maar het wordt nooit meer 100%. Dat is ook het allernaarste eraan.


Ze noemen het c.o.p.d. Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:41

Mijn kaartje is af! Zo juist gemaakt. Hij ligt nog even te drogen, dan zal ik hem beschrijven en op de bus doen.

Hij is vrolijk geworden! Hopelijk kan hij Angel iets opbeuren.