Paardenverminking door buitenaardse wezens?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Paardenverminking door buitenaardse wezens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 03:29

Op www.welshcob.nl werd een eigenaardig bericht geschreven in mijn forum(pje) Geschreven door Paul Harmans.

Geachte lezer ik hoop dat u mij kunt helpen aan informatie over de vreselijke mishandelingen bij paarden, pony’s en schapen. Ik zou u willen vragen eerst mijn artikel te lezen op mijn website. Ook vraag ik u om uw eventuele sceptische houding even opzij te zetten, lees eerst, oordeel dan. Ik ben op zoek naar adressen, e-mailadressen of telefoonnummers van de gedupeerden of van mensen die nauw betrokken zijn bij deze zaak. Een ieder die reageert kan aangeven dat hij of zij liever anoniem wil blijven en of de informatie wel of niet op mijn website vermeld mag worden.

Mijn hartelijke dank voor uw medewerking.

Let op! Op deze pagina staan niet zo'n leuke foto's.
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina's/OproepDierverminkingen.html

Ik dacht in eerste instantie "Zo die man wil echt wat anders doen aan die vreslijke mishandelingen" OK dan! Ik ging dus meteen dit artikel lezen.

Wat schetste mijn verbazing. Hij heeft het vermoeden dat de verminkingen door buitenaardse wezens gedaan zou kunnen worden. Hij bespreekt dit zeer objectief. Zegt niet dat het zo is, maar dat het ook zou kunnen zijn.

Alles wat de eigenaar zegt van de verminkte pony kan hij weerleggen. Sommige andere dingen laat hij voor het gemak links liggen.(mijn mening)

Kijk ik wil absoluut niet zeggen dat er niets is tussen hemel en aarde. Ik geloof eigenlijk ook niet dat wij de enige levende wezens zijn die er in de ruimte zijn. Want "that would be an awfull waste of space". Maar hier plaats ik toch wel mijn vraagtekens bij.

Net zoals Ten Napel zegt
Citaat:
.....maar ik heb wel geleerd dat je alle ingangen open moet houden


Misschien wel. Ik vind het eigenlijk wel boeiend.

Wat jullie?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 04:27

Ik kan me niet voorstellen dat een mens dat soort dingen een dier aandoet, dus wat dat betreft... Haha! Maarja je hoort zoveel vreselijke dingen.
Ik geloof niet echt in het buitenaardse, dit lijkt me ook vergezocht, maar morgen ga ik het artikel lezen en misschien verandert mijn mening dan wel! (nu slaaaaapen Lachen )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 07:43

Iets te vergezocht...ik geloof er niet in Lachen

Gillian

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 08:45

ik vind het ook wel heel ver gezocht!
maar ja, je weet maar nooit....

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 09:01

Tja, zeker weten doe je het nooit... Beetje ver gezocht idd

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 09:17

Ach ja, na mensen die zogenaamd met paarden kunnen praten dacht ik dat we alles gehad hadden, maar het kan nog gekker blijkbaar.
het mag duidelijk zijn, ik geloof er absoluut niet in

Goedgekeurd onderschrift :)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:07

Ik geloof er ook niet in eerlijk gezegd.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:10

ik geloof nooit iets wat niet wetenschappelijk bewezen is. Maar je weet maar nooit...heel apart verhaal


Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:21

Ik geloof er ook niet in.. maar ja, je weet het niet zeker

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

PaulHarmans
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:30

Ik heb het (gelukkig) zeer druk met mijn website en ik heb helaas geen tijd om op alle forums waarop ik mijn vraag heb gesteld te discussiëren over het feit of buitenaardsen nu wel of niet de aarde bezoeken. Ik kan u echter verzekeren dat er een heel bijzonder fenomeen bestaat en dat zich dat al zeker sinds de laatste vijftig jaar voordoet. Dat de meeste mensen daar niet zoveel vanaf weten is te danken aan een bewuste campagne van de CIA (in de jaren vijftig) om het fenomeen ‘UFO’ belachelijk te maken, om zo de aandacht ervan af te leiden. Dit heeft alles te maken met het feit dat Amerika op zoek was en is, naar het alleenrecht op macht en kennis. Deze campagne is zo goed aangeslagen dat sinds tientallen jaren de media er niets over schrijft of iets erover laat zien. Als er al een berichtje over verschijnt, dan is het altijd hilarisch en negatief. Ik weet dat ik u niet kan overtuigen door dit kleine stukje tekst, maar bezoek mijn site en lees objectief een paar artikelen en ik weet zeker dat een groot aantal onder u gaat twijfelen. (Er blijven echter altijd mensen die ziende blind zijn).

Wat betreft de dierverminkingen daar zit een op zich logisch verhaal achter, maar voor mensen die meteen al in de lach schieten als het woord UFO wordt genoemd gaat het te ver om dat verhaal te vertellen. (Ik wil niet beweren dat jullie allemaal in de lach schieten, ik heb ook al positieve reacties gehad). De dierverminkingen zijn een feit! Rond de 10.000 (!) alleen al in Noord-Amerika. Daders van de soort verminkingen waar ik het over heb zijn nooit gepakt. Zelfs de machtige organisaties in Amerika zoals de CIA en de FBI hebben nooit een dader kunnen traceren. Deze organisaties hebben krampachtige pogingen gedaan om het op een natuurlijke manier te verklaren, maar kijk naar de foto’s en luister naar de verhalen van de veeboeren en u zult meteen inzien dat die verklaringen niet juist zijn.

Voor alle duidelijkheid, niet alle verminkingen zijn aan het fenomeen toe te schrijven. Er lopen inderdaad vreselijk gestoorde mensen rond en het is te hopen dat die zeer binnenkort gepakt worden en een behoorlijke straf krijgen. Ik beweer ook niet dat de pony op de foto’s op mijn site door het verminkingsfenomeen om het leven is gekomen, maar denk u eens in wat er gebeurt als je een levend dier op een dergelijke manier bewerkt, dan zit het bloed op alles en iedereen. Ik zie geen spatje bloed op de vacht. (Ja er druipt wat van de ingewanden en er zit misschien een spoortje op het achterbeen, maar niet dat wat er uit een dergelijk gat moet komen. Er wordt gezegd dat als het beest de nek is gebroken er geen bloed stroomt, heeft u er al eens over nagedacht hoeveel kracht ervoor nodig is om een pony en zeker een paard de nek te breken. Dat soort verklaringen vallen onder dezelfde krampachtige pogingen van de hier boven al genoemde instanties.

Als er iemand is die mij kan helpen met informatie en of foto’s dan kunt u mij e-mailen en desnoods anoniem. Geef ook aan of u de informatie op mijn website wel of niet gepubliceerd wilt zien, ik houd daar beslist rekening mee.

Tot slot een link om te laten zien dat de FBI er wel degelijk mee bezig is geweest: http://foia.fbi.gov/ufoanim.htm

Hevonen

Berichten: 5602
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:32

Kijk, dat heb ik altijd al gedacht...Knipoog
dat wezens van andere planeten speciaal naar aarde komen om dieren te verminken en geen behoefte hebben om 'intelligent' contact te leggen met mensen Huilen .
Het lijkt me dat de gestoorde lieden die dit soort dingen doen wel heel erg zullen uitkijken dat ze niet gezien worden. Zelfs zij hebben in de gaten dat hun gedrag onacceptabel is.
Wat betreft het ontbreken van bloed: meer verklaringen zijn mogelijk. Als een dier dood is voordat het wordt opengesneden, bloed het niet of nauwelijks. Aarde absorbeert bloed. In zijn doodstrijd ligt een dier niet stil, het kan best grotendeels op een andere plek leggen. Ongetwijfeld zijn er meer verklaringen, ik ben geen medicus en geen slager.
Er zijn altijd mensen die van alles geloven, daar breng je ze toch niet van af.
Ben ervan overtuigd dat er meer, veel meer is tussen hemel en aarde, maar dit vind ik heel onwaarschijnlijk.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:49

PaulHarmans schreef:
Tot slot een link om te laten zien dat de FBI er wel degelijk mee bezig is geweest: http://
http://foia.fbi.gov/ufoanim.htm[/url]

de FBI doet wel meer stomme dingen. waarom is de moord op JFK nog steeds niet opgelost en weten ze wel dat aliens dieren komen verminken?
Ga nou toch gauw zeg, grotere onzin heb ik nog niet gehoord.

Afbeelding

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:10

Aangezien de moordenaar van JFK nog niet gepakt is, zal het wel een buitenaards wezen zijn, immers alle onopgeloste mysteries worden toegeschreven aan aliens. Let me tell you dat een buitenaards wezen kennelijk een pinpasje heeft, want ik begrijp maar niet waar mijn geld blijft Verward .

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:15

LOL! Geweldige laatste opmerking, volgens mij heeft/hebben hij/zij mijn pinpasje ook te pakken. *LOL*

Maar even een vraagje: er verdwijnen ook regelmatig mensen (die nooit worden teruggevonden) , en worden ook mensen zogenaamd door Aliens ontvoerd. en weer terug op aarde geplaatst. Waarom zouden Aliens hun nieuwsgierigheid alleen op dieren botvieren en zijn er tot nog toe geen mensen gevonden met vergelijkbare doodsoorzaken en verminkingen? Of zijn die er wel en wordt dat in de doofpot gestopt?

Je suis Charlie.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:20

t Is wel makkelijk zo, als je iets niet begrijpt, ergens geen verantwoordelijkheid voor wilt nemen of niet wilt toegeven dat je gefaald hebt, dan geef je gewoon de aliens de schuld.
dat is immers niet na te gaan, en er zijn altijd idioten die je geloven. Haha! misschien hebben de aliens ook die massavernietigingswapens verdonkeremaand waar Bush zo naar op zoek was

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:23

Jaaah, de aliens hebben ze meegenomen in een vliegende schotel, dat ik daar nog niet aan gedacht heb zeg. Maar dat wil ik wel sponsoren hoor, ik ben voor een geweldloze wereld, ik vind taarten naar elkaar gooien wel agressief genoeg.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:26

Ik ga me geloof ik ook maar een alien aanschaffen, die kan ik nog wel het een en ander in de schoenen schuiven. Schijnheilig
Zou ik hem ook kunnen leren om bill te longeren en de honden uit te laten?
Altijd handig bij slecht weer
Laatst bijgewerkt door Billy op 09-02-04 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:29

Wat vraagt zo'n alien per uur eigenlijk en kun je ze ook gewoon in euri betalen??

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:53

ik heb geen idee, kun je ze zwart betalen? En hebben ze een vakbond?

Goedgekeurd onderschrift :)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:55

Als je ze lief aankijkt willen ze het ook wel gratis doen hoor!
Ze geven toch niet om geld (en die pinpas gebruiken ze gewoon uit nieuwsgierigheid) Haha!

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:58

Die aliens zijn volgens mij een soort sekte die een beetje doorgeschoten is. Als je het mij vraagt weten de fbi en cia er gewoon van hoor.

Mishandeling van dieren wordt door zieke mensen gedaan, niet door aliens.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:04

Ik denk dat er iets bestaat, maar wat .. het kan niet zijn dat wij de enige zijn die bestaan op de planeet..waar water is is leven, en ze hebben op mars recent water gevonden , ik zou nie verbaasd zijn moesten ze andere 'wezens' ooit vinden of inderdaad bekend maken...
Mensen jullie denken toch nie da ze alles bekend maken, er zijn veel zaken die achter onze rug gebeuren dat niemand mag of kan weten en ja als er dan zo iets losbreekt dan geloofd niemand erin... Ik spreek niet alleen over ander leven maar ook over medische testen...en binnekort gaan ze van een dode mens weer een levende maken. Daar zijn ze nu mee bezog en stillekes aan gaat dat bekend raken..niet binnen 10j maar misschien 100j..Ik wil maar zeggen ik zou er niet van stoem staan dat zo iets gebeurd. Ieder heeft zijn mening hierover hé en ik ben ook een beetje gelijk deongelovige Thomas zolang ik niets gezien heb...enfin voilà.

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:11

Nu weet ik wie die groene mannetjes zijn die ik laatst door het weiland zag lopen *LOL*
Die aliens hebben natuurlijk niks beters te doen als onze dieren te mishandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:24

Tuurlijk bestaan er aliens, ik heb er een als districtschef

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:29

Zou kunnen.........de kabouters kunnen ook kwaad op de paarden geweest zijn omdat ze hun dorpje bemest hadden.
Of misschien wel de trollen....die toevallig langs kwamen en na een lange reis eens lol wilde hebben.

Ik zou het niet weten maar ik denk toch dat een mens (van aarde) het heeft gedaan.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, afkepieteke, Bielsje, BlauweSteen, bonnielau, Cjuan, Lisette1987, mooney, MyWishMax, StalNollie, sterregoud, SunnyHorse, xSCWx en 94 bezoekers