Nieuwe Springzadel (2de hands) gekocht vandaag.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 22:47

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=13&24

Nadat ik op het zadel van Sjuimpje had gezeten ha dik dus in de gaten dat ik een zadel met meer kniewrong moest hebben. Ik iwst dat er bij Horseland in Bilthoven nog een Kentauer lag.

Dus ik vanmiddag een uur eerder weg van werk en met de bus en trein naar Biklthoven. Hij had de 2 types 2de hads liggen. Een de wat platter en meer kniewrong en de andere met wat diepere zit.
Hij dacht zelf dat ivm zijn schoft degene met platte zit wat beter zou liggen. Dus heb ik die maar meegenomen. Hij heeft wat beschadigingen hier en daar hij is dus flink gebruikt voor zijn 2.5 jaar oud daardoor kon ik wat ivm de prijs *LOL*.

Nou vanavond heb ik dus het nieuwe zadel geprobeerd. Gelukkifg lag hij goed op Leys zijn rug alhoewel er wel iets bij mag. Ik voelde me happy erin lag goed aan de knie en daardoor kon in goed zitten in de galop. Merk alleen dat ikmeer zitvlees moet hebben want deze is toch wel harder dan mijn dressuurzadel Clown .

Nounu maar hopen dat dit het is ander begin ik zo aan zadel 4 en dan geef ik het op Boos! . En ik ga ook maar eens een strengere poging doen om op hetzelfde gewicht te blijven Verward .

Morgen springles dus dan ga ik hem echt proberen bevalt hij dan alsnog niet gaat hij zaterdag terug.

Sjuimpje wel saai hoor morgen alleen springen. Oja je krijgt nog de groeten van Peter en Saskia en ik moet je sterkte wensen. Ene mocht Ozep eruit moeten hoorde hij dat graag *LOL* Party!! .

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Betaal je boktcap NU graag voor de 15de lukt dat niet laat het dan zo spoedig mogelijk weten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-11-22 22:50 ]</font>


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:54

nou zal je dan eindelijk de sterren van de lucht kunnen rijden!!! Vingers aflikken

Fijn dat je toch nog op zo'n korte termijn een fijn zadel hebt kunnen scoren!

hoe vond je trouwens mijn stijgbeugels?

Enne,
Ozep blijft nog even hoor!!!


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 22:56

Ja die zijn fijn ik denk dat ik na verloop van tijd ook maar eens ga kopen. Maar nu eerst even sparen. Lovers

Hhaah ik moest het zeggen van hem ik wist wat je ging zeggen Clown .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:55

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-11-27 23:57 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:08

ik vind Hans niet zo'n aardige vent (kom er wekelijks, en hij weet PRECIES wie ik ben, was ik er laatst en deed hij net of ik weer zo'n paardenmiepje was).... Maar goed, het is gewoon een winkel waar ze vrijwel álles hebben...

Heb een paar maanden geleden ook ruzie met m gemaakt, misschien is dat t... Beetje onsympathiek, arrogant ofzo... Misselijk

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:22

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-11-27 23:58 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 23:15

Hij heeft nog een springzadel liggen idd met wat minder kniewrong.

Wil je springen dan ??

Ik had vandaag springles niet veel gesprongen maar wat we deden was goed en rustig. Ik zat lekker in mijn zadel en voelde goed wat zijn rug deed. Ben helemaal happy dus maar hopen dat het zo blijft Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:45

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-11-27 23:58 ]</font>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 10:52

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel Prisca!
Hopelijk bevalt-ie goed.
Ik denk dat ik zelf met een nieuw paard het gewoon hou bij een veelzijdigheids, zeker in het begin.
Ik wil zowel dressuur als springen gaan doen, maar voor twee zadels heb ik nog geen geld zucht. Of ja nu nog wel, maar zodra ik een paard en trailer gekocht heb niet meer hihi.
Succes met je zadel Party!! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Googlebot, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers